Ogłoszenie nr 560254010-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.
Kazimierza Wielka: "Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach poprzez jej docieplenie."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: "Poprawa jakości infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Kazimierza Wielka - II etap" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkolnej" Osi 7 "Sprawne usługi publiczne". Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583492-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510191824-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kazimierza Wielka, Krajowy numer identyfikacyjny 29100978000000,
ul. ul. T. Kościuszki
12,
28-500
Kazimierza Wielka, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 521 937, e-mail
inwestycje@kazimierzawielka.pl, faks
413 521 956.
Adres strony internetowej (url): www.kazimierzawielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach poprzez jej docieplenie."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.271.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kamieńczycach poprzez jej docieplenie." W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać: * ocieplenie ścian metodą BSO, z tynkiem zewnętrznym drobnoziarnistym silikatowo-silikonowym, styropian 10cm, EPS 70-40 o współczynniku przewodzenia ciepła l= 0,040 W/m*K * budynek na całości ścian należy przygotować podłoże pod planowane prace oraz wykonać kołkowanie w ilości 4 kołki na m2 * ocieplenie ościeży styropianem gr. 3 cm, EPS 70- 31 o współczynniku przewodzenia ciepła l= 0,031 W/m*K, w przypadku braku miejsca - dokonać skucia ościeży, * zejście ociepleniem poniżej gruntu o 0,50 m od strony wschodniej * listwa zabezpieczająca przy cokole: * listwy narożne aluminiowe zabezpieczające naroża budynku i naroża przy oknach, * kolorystyka budynku - zgodnie z opracowaniem technicznym, * do kołkowania styropianu należy zastosować kołki z trzpieniem metalowym o długości min 20,00 cm, * wymiana podokienników zewnętrznych aluminiowe, powlekanej akrylowej w kolorze ciemny brąz przy wszystkich oknach: - montaż podokienników przy wszystkich oknach na wyprawę klejową do przykrycia tynkiem, - konieczne indywidualne pomiary każdego podokiennika w celu prawidłowego montażu dla uzyskania prawidłowej głębokości podokienników, na ostatniej kondygnacji najdłuższy do najniższej kondygnacji najkrótszy - występ poza obrys muru na parterze min 5 mm i na każdej kondygnacji plus min. 5mm, w celu uzyskania prawidłowych spadów od okna i w celu uniknięcia skapywania wody z podokiennika na podokiennik: * wykonanie nowej obróbki blacharskiej ogniomuru z blachy stalowej akrylowej w kolorze ciemny brąz * montaż nowych rur spustowych akrylowych w kolorze ciemny brąz * wykonanie nowych obróbek blacharskich pasa nadrynnowego z blachy akrylowej w kolorze ciemny brąz * wykonanie nowych obróbek blacharskich gzymsu z blachy akrylowej w kolorze ciemny brąz * montaż nowych rynien stalowych w kolorze ciemny brąz * docieplenie stropodachu styropapą o grubości 15cm klejoną i kołowaną na warstwie papy wentylacyjnej. * warstwa wierzchnia z papy termozgrzewalnej z kominami wentylacyjnymi * wymiana okien nad salą gimnastyczną w dostosowaniu do nowej powierzchni dachu * wymiana trzech naświetli według dostępnych na rynku systemów * montaż kratek wentylacyjnych w kolorze brązowym * utrzymanie porządku na terenie budowy na bieżąco * uprzątnięcie terenu, wywiezienie nieczystości i gruzu Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn.: "Poprawa jakości infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Kazimierza Wielka - II etap" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkolnej" Osi 7 "Sprawne usługi publiczne". Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: projekt budowlany; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiary robót - załącznik nr 9 SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45300000-0,
45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót nastąpi w terminie do 29.11.2019 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
a) Wykonanie remontu kominów b) Wykonanie opaski z kostki brukowej przy ścianie frontowej budynku c) Wymianę zadaszenia wejść do budynku na daszki z poliwęglanu komorowego d) Remont schodów zewnętrznych przy wejściu głównym i bocznym do budynku e) Remont naświetli przy Sali gimnastycznej f) Wymiana instalacji odgromowej g) Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne :
a) W trakcie prowadzonych robót budowlanych stwierdzono konieczność przemurowania części kominów wolnostojących na dachu. Ich zły stan techniczny zagrażał bezpieczeństwu. Na kominach dodatkowo należy wykonać wyprawę elewacyjną w kolorze ścian.
b) Przy ścianie frontowej stwierdzono zły stan techniczny betonowej opaski przy budynku. Zamawiający podjął decyzję o jej wymianie na kostkę brukową.
c) W trakcie prowadzenia prac dociepleniowych stwierdzono konieczność wykonania remontu daszków nad wejściem głównym oraz bocznym do budynku. Obecne są w bardzo złym stanie technicznym i mogą powodować zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników obiektu.
d) Warstwy wykończeniowe schodów zewnętrznych budynku oraz ich balustrady wymagają pilnego remontu. Zamawiający podjął decyzję o wykonaniu nowych okładzin oraz balustrad.
e) W związku z dociepleniem stropodachu powierzchnia dachu została podniesiona o ok 20 cm. Spowodowało to przysłonięcie istniejących naświetli i konieczność ich przebudowy. Zamawiający w uzgodnieniu z Projektantem i Inspektorem Nadzoru zdecydował o zamianie projektowanych naświetli na okna dachowe.
f) Dokumentacja techniczna nie uwzględnia wykonania remontu instalacji odgromowej budynku. Obecna instalacja jest mocowana do dachu na stałe poprzez łączniki mechaniczne i nie ma możliwości jej przeniesienia na nowe docieplenie stropodachu bez jej uszkodzenia. Zamawiający podjął decyzję o wymianie całej instalacji na nową.
Projekt techniczny nie uwzględnia wymiany opraw oświetlenia zewnętrznego. Z uwagi na ich zły stan techniczny Zamawiający podjął decyzję o ich wymianie na nowe energooszczędne.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Uzasadnienie prawne:
Art. 144 ust. 1, pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843): łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiany postanowień umowy nie prowadzą do zmiany jej charakteru.
Łączna wartość wprowadzonych zmian wynosi 12,42%.
Ustalenie wartości robót dodatkowo zleconych:
Wartość robót została wyliczona w kosztorysie na roboty dodatkowe stanowiącym załącznik do niniejszego protokołu. Zastosowane w nim czynniki cenotwórcze (cena roboczogodziny, narzuty) są tożsame z kosztorysem ofertowym. Łączna wartość robót dodatkowych po weryfikacji przez Inspektora Nadzoru wynosi : 32498,59 zł brutto.
W związku z powyższym strony wyrażają zgodę na wprowadzenie zmiany do umowy nr 113/II/2019 z dnia 10 września 2019 roku polegającej na zwiększeniu wynagrodzenia Wykonawcy określonego w §10, ust. 1 z kwoty 261650,32 brutto zł. na kwotę brutto 294148,91 zł.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.