eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1680 O na odcinku Wyszków- Śląski - Konradowa



Ogłoszenie z dnia 2019-11-20

Ogłoszenie nr 560250317-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.

Nysa: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1680 O na odcinku Wyszków- Śląski - Konradowa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600194-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510234387-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks 774 085 065.
Adres strony internetowej (url): bip.spnysa.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1680 O na odcinku Wyszków- Śląski - Konradowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.272.2.19.2019.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

§ 1. Zakres robót: Przebudowa drogi na długości 1 273 mb 1) droga - powierzchnia w m2 - 7 915 2) pobocza - powierzchnia w m2 2 386 - strona prawa na długości 1 193 m x1,0 m - strona lewa na długości 1 193 m x 1,0 m 3) ruch rowerów- powierzchnia w m2 7 915 4) oznakowanie pionowe - sztuki 57 5) oznakowanie poziome - powierzchnia w m2 222,96 6) odwodnienie drogi Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. UWAGA!!!! Zamawiający informuje, iż termin gwarancji jakości obowiązuje dla całego zakresu robót w tym dla wykonanego oznakowania poziomego grubowarstwowego. Wszelkie usterki stwierdzone na w/w zadaniu w ramach trwania gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę w ramach gwarancji i na jego koszt. Kategoria obciążenia ruchem KR-3. Klasa drogi "Z" § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzone projekty: - tymczasowej organizacji ruchu , - stałej organizacji ruchu do adaptacji. Wykonawca na podstawie zatwierdzonych projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu dokona zgłoszenia odpowiednim organom zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz po zakończeniu robót związanych z przebudową w/w odcinka drogi stałą organizację, 4) Roboty związane z przebudową drogi powiatowej : - prowadzone na podstawie zgłoszenia na podstawie art. 30 ustawy Prawo budowlane. 5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie przebudowy drogi odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową w/w odcinka drogi Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45112210-0,

45111000-8,

45112710-5,

45233222-1,

45233290-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 29 października 2019r. do 15 października 2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ADAC-LEWAR Spółka zo.o., biuro@adac-lewar.pl, ul.Słoneczna 11, 42-141, Przystajń, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2483334.41 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ADAC-LEWAR Sp. zo.o., biuro@adac-lewar.pl, ul.Słoneczna 11, 42-141, Przystajń , kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2483334.41 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonnaia robót dodatkowych polegających na wykonaniu poszerzenia korpusu drogowego na odcinku przebudowywanej drogi

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu poszerzenia korpusu drogowego na długości 2315 m, na odcinku przebudowywanej drogi na podstawie protokołu konieczności nr 1 z dnia 07 listopada 2019r. oraz przedłożonego kosztorysu zwiększeniu ulega wynagrodzenie Wykonawcy. W/w roboty nie zostały ujęte w dokumentacji kosztorysowo- przedmiarowej, a ich wykonanie jest niezbędne celem właściwego zrealizowania całego zadania inwestycyjnego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych netto: 477736.54 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.