eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówek › Przebudowa, rozbudowa (w miejscu istniejących budynków gospodarczych) oraz zmiana sposobu użytkowania domku gotyckiego tzw. "Cukierni" na funkcję użyteczności publicznej - bibliotekę publiczną oraz budowa muru ażurowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 560246919-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Opatówek: Przebudowa, rozbudowa (w miejscu istniejących budynków gospodarczych) oraz zmiana sposobu użytkowania domku gotyckiego tzw. "Cukierni" na funkcję użyteczności publicznej - bibliotekę publiczną oraz budowa muru ażurowego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Rozwój instytucji kultury na terenie gminy Opatówek", dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 4 Środowisko, Działanie 4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla rozwoju AKO.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508676-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510058039-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opatówek, Krajowy numer identyfikacyjny 25085523900000, ul. ul. Plac Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7618080, 7618454,, e-mail przetargi@opatowek.pl, faks 627 618 017.
Adres strony internetowej (url): www.opatowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa, rozbudowa (w miejscu istniejących budynków gospodarczych) oraz zmiana sposobu użytkowania domku gotyckiego tzw. "Cukierni" na funkcję użyteczności publicznej - bibliotekę publiczną oraz budowa muru ażurowego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Zp.In.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa, rozbudowa (w miejscu istniejących budynków gospodarczych) oraz zmiana sposobu użytkowania domku gotyckiego tzw. "Cukierni" na funkcję użyteczności publicznej - biblioteki publicznej oraz budowy muru ażurowego wraz z dojściami, dojazdami, zielenią i miejscem na odpady. Przeprowadzenie prac konserwatorskich elewacji domku gotyckiego tzw. "Cukierni" wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej, Zakres robót obejmuje: - roboty ziemne, żelbetowe i murowe - stropy - ślusarka okienno - drzwiowa - podłoża i posadzki - tynki, okładziny ścian, malowanie - dach - pokrycie - elewacja - zagospodarowanie terenu - wyposażenie - kotłownia ST 3.30 - detekcja gazu - przyłącze wodociągowe - ST 3.50 - sieć wodociągowa - ST 3.50 - przyłącze kanalizacji sanitarnej - ST 3.50 - sieć kanalizacji sanitarnej - ST 3.50 - wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - ST 3.30 - wewnętrzna instalacja wodociągowa - ST 3.30 - instalacja co - wentylacja mechaniczna - rozdzielnia RG - instalacja oświetlenia - instalacje gniazd 230V - instalacja odgromowa - instalacja wyrównawcza - instalacja słaboprądowa


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45330000-9,

45333000-0,

45312310-3,

45311100-1,

45311200-2,

45314320-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 26/03/2019 do 15/11/2019 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie zamówień dodatkowych ( art. 144 ust. 1 pkt 2 uPzp i § 7 ust. 4 umowy pierwotnej ) oraz robót dodatkowych ( § 7 ust. 5 umowy pierwotnej ) i zaniechanie wykonania robót ( § 7 ust. 5 umowy pierwotnej ). Zakres robót szczegółowo został określony w protokole konieczności nr 1 zamówień dodatkowych, w protokole konieczności nr 1 robót dodatkowych i w protokole robót zaniechanych nr 1. Wartość zmiany umowy nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie. Zmiany Wykonawcy robót nie dokonano ze względów ekonomicznych, technicznych i na to, że zmiana ta spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Powyższe zmiany były przewidziane w umowie pierwotnej określają one zakres zmian i zakres finansowy zmian przy rozliczeniu kosztorysowym robót. Zwiększono wartość umowy o 208.941,34 zł. netto. Wartość umowy po zmianach wynosi 1.627.640,53 zł. netto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie zamówień dodatkowych było niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ i nie były ujęte w zestawieniu planowanych prac.( art. 144 ust. 1 pkt 2 uPzp i § 7 ust. 4 umowy pierwotnej ). Wykonanie robót dodatkowych było niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, zwiększono ich ilość w porównaniu z przedmiarem robót. Roboty dodatkowe nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ i nie były przewidziane w zestawieniu planowanych prac będących podstawą obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego ( § 7 ust. 5 umowy pierwotnej ). Roboty zaniechane nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Roboty zaniechane były objęte ceną ofertową ich ilość została ograniczona i częściowo zaniechana lub całkowicie ze względu na to, że wykonanie tych robót jest zbędne do prawidłowego wykonania tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy ( § 7 ust. 5 umowy pierwotnej ).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.