eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G - od granicy miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą nr 227001G

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 560243894-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Tczew: Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G - od granicy miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą nr 227001G
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550942-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540109633-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510142834-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
przetargi.powiat.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G - od granicy miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą nr 227001G

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji pn. "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2820G (od granicy miasta Pelplina do skrzyżowania z drogą nr 227001G)" autorstwa Pracowni Projektowej EMDROG Tomasz Wiese, ul. G. Zapolskiej 14/90, 85-149 Bydgoszcz, która jest załącznikiem do SIWZ. Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia 1) Projekt budowlany TOM 1. Projekt zagospodarowania terenu + branża drogowa 2) Projekt budowlany TOM 2. Branża sanitarna (odwodnienie) 3) Projekt budowlany TOM 3. Branża teletechniczna 4) Projekt budowlany TOM 4. Branża elektroenergetyczna (oświetlenie) 5) Projekt budowlany TOM 5. Branża elektroenergetyczna (kolizje) 6) Projekt wykonawczy TOM 1. Branża drogowa 7) Projekt wykonawczy TOM 2. Branża sanitarna (odwodnienie) 8) Projekt wykonawczy TOM 3. Branża teletechniczna 9) Projekt wykonawczy TOM 4. Branża elektroenergetyczna (oświetlenie) 10) Projekt wykonawczy TOM 5. Branża elektroenergetyczna (kolizje) 11) Projekt wykonawczy TOM 5. Dendrologia 12) Projekt stałej organizacji ruchu 13) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży drogowej 14) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży sanitarnej (odwodnienie) 15) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży teletechnicznej 16) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektroenergetycznej (oświetlenie) 17) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży elektroenergetycznej (kolizje) 18) Przedmiary robót - branża drogowa, branża sanitarna (kanalizacja deszczowa), branża teletechniczna, branża elektryczna (kolizje + oświetlenie) 2.2 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje m. in.: 2.2.1 branża drogowa, w tym: - poszerzenie jezdni na opracowanym odcinku do 6,00 m (2 x 3,00 m) z lokalnym poszerzeniem na łuku do 6,60 m, - wykonanie chodnika jednostronnego o szerokości 2,00 m, - wykonanie zjazdów indywidualnych na posesje - 37 sztuk, - wyprowadzenia dla dróg bocznych, - wygospodarowanie dwóch przystanków autobusowych - bez peronów; 2.2.2 branża sanitarna, w tym: - budowa kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi ze zrzutem wód do istniejącego rowu melioracyjnego oraz zbiornika retencyjnego; 2.2.3 branża teletechniczna, w tym: - przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej; 2.2.4 branża elektroenergetyczna oraz oświetlenie uliczne, w tym: - budowa słupa narożnego n.n.-0,4kV, - przebudowa i budowa sieci napowietrznej n.n., - przebudowa osprzętu na istniejącym słupie, - zabezpieczenie kabli rurami dwudzielnymi, - przebudowa istniejącej sieci oświetleniowej - wykonanie nowej szafy oświetleniowej - posadowienie 31 słupów oświetleniowych UWAGA! Zmianie ulega lokalizacja zjazdu na działkę nr 109/1, zgodnie z załączonym rysunkiem i uzgodnieniem Wydziału Infrastruktury Drogowej z dnia 20 maja 2019 r. 2.3 Podstawowe parametry/dane robót budowlanych: 2.3.1 długość odcinka drogi - 998 m 2.3.2 droga powiatowa klasy L 2.3.3 prędkość projektowana 40 km/h 2.3.4 szerokość jezdni 6 m (2 x 3,0 m), na łukach poszerzenie do 6,6 m 2.3.5 jednostronne chodniki o zmiennej szerokości - zasadniczo 2,0 m (min. 1,25 m). 2.4 Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: 2.4.1 Wykonanie cięć pielęgnacyjnych przy nowo projektowanym słupie oświetleniowym, wykarczowanie pni z korzeniami drzew i krzewów (bez wycinki), wykonanie nowych nasadzeń w ilości 30 drzew - lokalizacja drzew zostanie wskazana przez Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych. 2.4.2 Ochrona znaków geodezyjnych i pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. W przypadku ich braku, Wykonawca właściwie posadowi nowe znaki geodezyjne. 2.4.3 Przygotowanie i realizacja projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, a następnie uzyskanie jego zatwierdzenia przez odpowiedni zarząd drogi i organ zarządzający ruchem. W zależności od potrzeb i postępu robót projekt organizacji ruchu powinien być aktualizowany przez Wykonawcę na bieżąco. 2.4.4 Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich, jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające będą akceptowane przez Nadzór inwestorski. 2.4.5 Wydanie publicznie zawiadomienia o zmianach w organizacji ruchu. Dla objazdów spowodowanych zamknięciem drogi z powodu przebudowy drogi lub urządzeń obcych, Wykonawca zawiadomi publicznie np. przez regionalne radio, gazety, telewizję, ulotki na słupach i tablicach ogłoszeniowych. Wykonawca zawiadomi telefonicznie i korespondencyjnie służby ratownicze oraz prywatnych przewoźników publicznych. 2.4.6 Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i wypłata właścicielom stosownego, uzgodnionego odszkodowania za niemożność użytkowania, bądź inne trwałe szkody, naprawa i wypłata odszkodowania powinna być potwierdzona protokołem stwierdzającym, iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy. Koszty tych odszkodowań należy wliczyć w koszt wybudowania infrastruktury. 2.4.7 Powiadomienie na 7 dni przed wejściem w teren właściciela nieruchomości, na którym będą prowadzone prace związane z czasowym zajęciem terenu. Za każde nieuzgodnione wejście w teren odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 2.4.8 Wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji przed przystąpieniem do robót w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli istniejących nieruchomości. 2.4.9 Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej istniejących zjazdów na posesje. Zdjęcia będą skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu, który dokumentują. Powyższe dotyczy również obiektów budowlanych znajdujących się w pobliżu dróg, po których Wykonawca planuje ciężki transport związany z budową. 2.4.10 Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym otoczeniu inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią tej dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu, który dokumentują. Wykonawca sporządzi rzeczową inwentaryzację przed przystąpieniem do robót budowlanych oraz po ich zakończeniu. Inwentaryzacja stanu technicznego dróg przed rozpoczęciem transportu materiałów oraz plan transportu materiałów na budowę po sieci dróg lokalnych, powinna być uzgodniona i potwierdzona przez zarządców dróg, poprzez spisanie dwustronnych protokołów. 2.5 Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt. 2.6 Kody zamówienia wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych, elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzenia wody burzowej 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 2.7 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy oraz faktem załączenia do SIWZ dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 5, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych, a takim odniesieniom towarzyszyć będą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca natomiast zobowiązany będzie do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować konkretne rozwiązania, które wskazuje dokumentacja projektowa, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.8 W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym, Zamawiający informuje, że przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową, należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. 2.9 Zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zawartych w projekcie, zarówno przedstawionych w formie rysunków, jak i w części opisowej. Należy to rozumieć w taki sposób, że jeśli nawet jakaś uwaga zawierająca polecenie wykonania określonego zakresu robót budowlanych została zapisana w części opisowej projektu, a nie ma odzwierciedlenia na rysunku bądź w przedmiarze robót - to obowiązkiem Wykonawcy będzie jej wykonanie 2.10 W celu złożenia prawidłowej oferty, Wykonawca powinien uwzględnić dane zawarte w SIWZ w dokumentacji, kolejno według stopnia ważności: projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB oraz pozostałe. 2.11 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane, w uzgodnieniu z Wykonawcą. 2.13 Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży kosztorys ofertowy, który zostanie zatwierdzony przez Nadzór Inwestorski, po jego wyłonieniu w drodze odrębnego przetargu nieograniczonego. Kosztorys ten będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: a) odstąpienia od umowy; b) konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem; c) konieczności zastosowania robót zamiennych; d) sprawdzenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie zakresu prac w ramach podwykonawstwa. UWAGI: 1. Kosztorys ofertowy musi rozgraniczać zakres prac planowanych do wykonywania przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. Jeśli w trakcie realizacji robót budowlanych okaże się, że kosztorys ofertowy jest zbyt mało precyzyjny do rozliczania robót zleconych podwykonawcom (dotyczy podwykonawców, wyłonionych w trakcie realizacji robót budowlanych) lub do innych celów wyznaczonych przez którąkolwiek ze stron, obowiązkiem Wykonawcy będzie odpowiednie doprecyzowanie kosztorysu ofertowego bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Kosztorys ofertowy ma być szczegółowy i uwzględniać wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia. Kosztorys musi zawierać co najmniej stronę tytułową z podpisem sporządzającego, książkę przedmiarów, ceny jednostkowe oraz tabelę elementów scalonych. 3. Cena wynikająca z kosztorysu ofertowego, musi być tożsama z ryczałtową ceną ofertową podaną w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy. 2.14 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C.: 2.14.1 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości, co najmniej: 2.000.000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony). 2.14.2 Zgodnie z pkt 14.4.2 SIWZ, przed podpisaniem umowy, dostarczy Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na wymaganą kwotę. 2.15 INFORMACJA O GWARANCJACH: Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych - w miesiącach, licząc od daty podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, przy czym oba ww. okresy nie mogą być krótsze niż 60 m-cy. 1) Zamawiający określa maksymalną długość okresu gwarancji na 180 m-cy. 2) Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, szczegółowo określone w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ. Nie wskazanie wymaganego okresu w ogóle, będzie przez Zamawiającego przyjmowane tak, jakby Wykonawca zaoferował minimalny, to jest 60 m-czny okres gwarancji. Natomiast zadeklarowanie okresu krótszego niż 60 m-cy będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SIWZ. 2.16 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.16.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2.16.2 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy - o ile są już znane. W przypadku zaistnienia zmian w tym zakresie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie, w tym w szczególności do przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym zamierza powierzyć realizację usług. 2.16.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.16.4 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.16.5 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.16.6 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, niespełnienie których spowoduje zgłoszenie odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 2.17 Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, przy następujących założeniach: 2.17.1 zamówienia będą polegały na wykonaniu podobnych prac/czynności, jak w zamówieniu podstawowym; 2.17.2 realizacja robót budowlanych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych dla realizacji niniejszego zamówienia; 2.17.3 zostaną udzielone Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia przynajmniej poniższych warunków: * dotychczas realizował roboty budowlane w terminie i z należytą starannością, * zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, * zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy oraz w wyniku przeprowadzonych z Zamawiającym negocjacji uzgodni wynagrodzenie, termin wykonania bądź inne warunki zamówienia; 2.17.4 przewiduje się, że wartość udzielanych zamówień podobnych zostanie ustalona biorąc pod uwagę zakres prac zlecanych oraz proporcjonalnie do cen (stawek) zaoferowanych dla zamówienia podstawowego, jednakże wartość ta nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2.18 Zamawiający informuje, że realizacja zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących następujące czynności związane z robotami budowlanymi, gdyż ich wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.): ? roboty ziemne ? roboty rozbiórkowe ? roboty w zakresie budowy rurociągów, w tym rurociągów do odprowadzania wody burzowej ? roboty w zakresie budowy linii komunikacyjnych, elektroenergetycznych i teletechnicznych ? roboty w zakresie budowy linii napowietrznych ? roboty związane z instalowaniem urządzeń oświetlenia drogowego ? roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg ? roboty w zakresie dróg pieszych ? roboty związane z instalowaniem znaków drogowych oraz wznoszeniem barier drogowych. UWAGI: 1. W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający zastrzega, iż przewiduje nałożenie kar umownych w przypadku nie stosowania się do obowiązku wynikającego z zapisów ww. artykułu, a także skierowanie wniosku o kontrolę do Państwowej Inspekcji Pracy. 2. Zamawiający informuje, że notoryczne uchylanie się Wykonawcy od obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy. 2.19 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 2.20 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45230000-8,

45232130-2,

45232210-7,

45316110-9,

45233000-9,

45233200-1,

45233260-9,

45233220-7,

45233290-8,

45233280-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 10 lipca 2019 r. do 10 listopada 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G - od granicy miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą nr 227001G
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A., , ul. Pomorska 26 A, 83-200, Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3165360.22 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
- zmiana terminu realizacji umowy do dnia 29 listopada 2019 r., - zmiana zakresu robót o przebudowę siedzi wod - kan., - w § 1 ust. 3 umowy dodaje się zapis: i protokołem konieczności robót dodatkowych nr 1, stanowiącym załącznik do umowy, - zmiana wynagrodzenia ryczałtowego z kwoty wartości umowy z 3 165 360,22 PLN na 4 006 058,00 PLN.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Treść umowy WI.032.289.2019 zawartej w dniu 10 lipca 2019 r. dopuszcza zmianę postanowień umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę umowy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej. 3. W trakcie wykonywania robót na odcinku w km 0+069 - 0+180 została odkryta istniejąca sieć wodociągowa oraz sanitarna. Po odkryciu tych sieci okazało się, że przykrycie na sieci wodociągowej wykonanej z rur żeliwnych jest niewystarczające i pozostawienie jej w takim stanie grozi awarią, natomiast sieć kanalizacji sanitarnej wykonana jest z rur PVC "spienionych" - materiału takiego nie stosuje się do budowy sieci kanalizacyjnych ze względu na jego niewystarczającą wytrzymałość.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.