eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont oraz modernizacja wybranych pomieszczeń, w tym sieci teleinformatycznej, w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-12

Ogłoszenie nr 560242633-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.

Poznań: Remont oraz modernizacja wybranych pomieszczeń, w tym sieci teleinformatycznej, w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt nr 27/7-2017/OG-FAMI pn. "Kierunek: Wielkopolska. Sprawny Urząd bliżej migranta" współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510185468-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 00051433100000, ul. Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48618541300, e-mail zampubl@poznan.uw.gov.pl, faks +48618541204.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont oraz modernizacja wybranych pomieszczeń, w tym sieci teleinformatycznej, w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA-VII.272.5.29.2019.13

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz modernizacja pomieszczeń, w tym sieci teleinformatycznej, w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kaliszu. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia. 3. Obiekt, w którym prowadzone będą prace jest wpisany do rejestru zabytków. 4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie realizacji zamówienia. Wykonawca zrealizuje zamówienie dotyczące wyposażenia wnętrz jedynie w zakresie wskazanym w przedmiarze tym samym meble opisane w dokumentacji projektowej, a nieujęte w przedmiarze nie stanowią przedmiotu zamówienia, który ma zrealizować Wykonawca w niniejszym postępowaniu. 5. W terminie realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy również zgłoszenie prac po ich zakończeniu do odbioru konserwatorskiego. Po otrzymaniu pozytywnej opinii konserwatora nt. wykonanych prac, Wykonawca zgłosi gotowość odbioru prac przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót. 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. We wszystkich zapisach zaproszenia oraz załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu. którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w załącznikach do zaproszenia. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań. 9. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wzory wszystkich materiałów miedzy innymi: płytek, farb, oklein meblowych, armatury sanitarnej, osprzętu elektrycznego, lamp, wykładzin, wyposażenia łazienki. 10. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy wyniesie w niezbędnym zakresie wyposażenie z remontowanych pomieszczeń, zabezpieczy je folią ochronną i po zakończeniu prac wniesie ww. wyposażenie do dotychczasowych lokalizacji. 11. Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym, w związku z czym Wykonawca powinien zapewnić bezpieczne dojścia do pomieszczeń biurowych. Zamawiający wymaga, aby prace związane z robotami demontażowymi oraz prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy Urzędu, tj. po godz. 15:30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20:00 w dni robocze oraz w soboty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania codziennej czystości i porządku po zakończeniu prac. 12. Zamawiający wymaga, aby wyremontowane pomieszczenia zostały oddane Zamawiającemu po uprzednim posprzątaniu, obejmującym między innymi obustronne mycie okien, ram, parapetów, drzwi. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność. 14. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 15. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować gruz, materiały z demontażu, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach 16. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu. 17. W terminie 2 dni roboczych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram realizacji prac. 18. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
50 dni licząc od dnia następnego po dniu przekazania robót

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmianie uległ termin realizacji: "Wykonawca wykona przedmiot umowy w terminie do dnia 05.11.2019 r." oraz wynagrodzenie: Za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, Strony ustalają wynagrodzenie zryczałtowane w kwocie brutto: 204 741,72 (słownie: dwieście cztery tysiące siedemset czterdzieści jeden zł 72/100), w tym podatek VAT w wysokości 23 %.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu i wartości umowy spowodowana jest wykonaniem dodatkowy prac, których nie można było przewidzieć, dot. podłoża, które było zakryte i wykraczało poza projekt i kosztorys, w którym przewidziano jedynie zerwanie wykładzin , wykonanie wylewek.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.