Ogłoszenie z dnia 2019-11-05
Ogłoszenie nr 560237475-N-2019 z dnia 05-11-2019 r.
Kraków: Remont pomieszczeń w budynkach nr 11 i 12 KWP w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570275-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540138100-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510195422-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31-571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń w budynkach nr 11 i 12 KWP w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.52.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynkach nr 11 i 12 KWP w Krakowie obejmujący wykonanie robót budowlano-remontowych w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach w/w budynków w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, tzn. malowanie ścian i sufitów, wymianę parapetów drewnianych na parapety PCV, montaż lamp oświetleniowych i inne prace ogólnobudowlane. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ? I etap - Budynek nr 11 - pomieszczenia biurowe, korytarz i sanitariaty, w tym: 1) wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety pcv z uzupełnieniem ścian do wysokości okien; 2) demontaż drewnianej boazerii na korytarzu; 3) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i w toaletach, wraz z przygotowaniem powierzchni; 4) wymiana kratek wentylacyjnych; 5) roboty ogólnobudowlane: ? zabezpieczenie podłóg folią; ? wykucia; ? usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją. ? II etap - Budynek nr 12 - pomieszczenia biurowe, korytarz i sala gimnastyczna, w tym: 1) wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety pcv z uzupełnieniem ścian do wysokości okien; 2) demontaż drewnianej boazerii na korytarzu; 3) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i w toaletach, wraz z przygotowaniem powierzchni; 4) wymiana kratek wentylacyjnych; 5) montaż obudowy grzejników; 6) roboty ogólnobudowlane: ? zabezpieczenie podłóg folią; ? wykucia; ? usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją. 7) roboty elektryczne: -- wymiana opraw oświetleniowych; Wykonanie robót malarskich - w obydwu budynkach - polega na: ? dwukrotnym malowaniu ścian w pomieszczeniach biurowych, farbą emulsyjną (zmywalną odporną na uszkodzenia) z przetarciem i przygotowaniem powierzchni - w tym zlikwidowaniu powstałych zacieków, i ich odgrzybieniu wraz z zagruntowaniem - ściany malowane w kolorze białym z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016; ? dwukrotnym malowaniu ścian korytarzy oraz cokolika - farbą olejną, matową, na wysokość 1,50 m, w kolorze jasnym, z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 11 do SIWZ. 4. Przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). Wymóg powyższy wynika z faktu, że prace mają być realizowane na czynnym obiekcie policji, do którego niektórych części dostęp mogą mieć tylko osoby wcześniej ustalone. W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. 11. Wymagany termin realizacji umowy: ? I etap - Budynek nr 11 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 71 do 87 i 91, wraz z toaletami i 2-ma pomieszczeniami w zewnętrznej przybudówce w terminie do 56 dni od daty zwarcia umowy, ? II etap - Budynek nr 12 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 1 do 23 wraz z salą gimnastyczną (nr 25) w terminie do 105 dni od daty zwarcia umowy W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynkach nr 11 i 12 KWP w Krakowie obejmujący wykonanie robót budowlano-remontowych w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach w/w budynków w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, tzn. malowanie ścian i sufitów, wymianę parapetów drewnianych na parapety PCV, montaż lamp oświetleniowych i inne prace ogólnobudowlane. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ? I etap - Budynek nr 11 - pomieszczenia biurowe, korytarz i sanitariaty, w tym: 1) wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety pcv z uzupełnieniem ścian do wysokości okien; 2) demontaż drewnianej boazerii na korytarzu; 3) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i w toaletach, wraz z przygotowaniem powierzchni; 4) wymiana kratek wentylacyjnych; 5) roboty ogólnobudowlane: ? zabezpieczenie podłóg folią; ? wykucia; ? usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją. ? II etap - Budynek nr 12 - pomieszczenia biurowe, korytarz i sala gimnastyczna, w tym: 1) wymiana parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety pcv z uzupełnieniem ścian do wysokości okien; 2) demontaż drewnianej boazerii na korytarzu; 3) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach biurowych, na korytarzu i w toaletach, wraz z przygotowaniem powierzchni; 4) wymiana kratek wentylacyjnych; 5) montaż obudowy grzejników; 6) roboty ogólnobudowlane: ? zabezpieczenie podłóg folią; ? wykucia; ? usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją. 7) roboty elektryczne: -- wymiana opraw oświetleniowych; Wykonanie robót malarskich - w obydwu budynkach - polega na: ? dwukrotnym malowaniu ścian w pomieszczeniach biurowych, farbą emulsyjną (zmywalną odporną na uszkodzenia) z przetarciem i przygotowaniem powierzchni - w tym zlikwidowaniu powstałych zacieków, i ich odgrzybieniu wraz z zagruntowaniem - ściany malowane w kolorze białym z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016; ? dwukrotnym malowaniu ścian korytarzy oraz cokolika - farbą olejną, matową, na wysokość 1,50 m, w kolorze jasnym, z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. 5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ. 10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. W związku z tym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). Wymóg powyższy wynika z faktu, że prace mają być realizowane na czynnym obiekcie policji, do którego niektórych części dostęp mogą mieć tylko osoby wcześniej ustalone. W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. 11. Wymagany termin realizacji umowy: ? I etap - Budynek nr 11 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 71 do 87 i 91, wraz z toaletami i 2-ma pomieszczeniami w zewnętrznej przybudówce w terminie do 56 dni od daty zwarcia umowy, ? II etap - Budynek nr 12 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 1 do 23 wraz z salą gimnastyczną (nr 25) w terminie do 105 dni od daty zwarcia umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45442100-8
Dodatkowe kody CPV:
45422100-2,
45316000-5,
45000000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2. Wymagany termin realizacji umowy:
1) I etap - Budynek nr 11 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 71 do 87 i 91, wraz z toaletami i 2-ma pomieszczeniami w zewnętrznej przybudówce w terminie do 56 dni od daty zwarcia umowy,
2) II etap - Budynek nr 12 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 1 do 23 wraz z salą gimnastyczną (nr 25) w terminie do 105 dni od daty zwarcia umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Koniecznośc zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiajacy , działąjac z należytą starannoscią nie mógł przewidzieć oraz wartośc zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiot remontu został określony, w oparciu o przewidywany zakres prac do wykonania, mający na celu odświeżenie substancji biurowej oraz pomieszczeń ogólnodostępnych, w tym korytarzy i WC.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, po usunięciu wyposażenia pokoi biurowych (mebli i sprzętu) oraz po usunięciu boazerii z korytarza, stwierdzono ślady znacznego zawilgocenia ścian pomieszczeń , co skutkowało odspojonymi tynkami w wielu miejscach oraz licznymi pęknięciami powłok lakierniczych, w tym obecnością korozji mikrobiologicznej - zarówno na ścianach jak i podłogach.
Powyższy zakres był nieprzewidywalny, tym samym nie był uwzględniony podczas szacowania przedmiotu zamówienia
Zgodnie z § 6 ust. 1 umowy AQ.RU.2380.282.2019 z dn.21.08.2019., Wykonawca poinformował o konieczności wykonania następujących robót dodatkowych, które warunkują należytą realizację przedmiotu zamówienia podstawowego, tj.: odgrzybianie ścian przy użyciu szczotek oraz 4 - krotne malowanie preparatem PENETROL wraz z ich okładziną płytą cementowo-włóknową Fermacell, - ok. 15m² - kwota: 3.539,26; przetarcie istniejących tynków zaprawą klejową - ok.160 m² - kwota: 2.768,98; oraz 2-ą warstwę gładzi gipsowej wraz z dodatkowym gruntowaniem, wcześniejszym zeskrobaniem i zmyciem starej farby klejowej - kwota: 6.322,90
Łączna kwota robót dodatkowych wynosi: 12.631,14.-
Jednocześnie z realizacją powyższego zamówienia, na obiekcie są wykonywane inne prace przy wymianie wylewek i wykładzin, w niektórych pomieszczeniach biurowych.
Powoduje to znaczne utrudnienia, w przemieszczaniu wyposażenia biurowego, brak możliwości przekazywania Wykonawcy kolejnych pomieszczeń, przy jednoczesnym zastawieniu meblami całej długości korytarza., co skutkuje koniecznością przesunięcia terminu zakończenia robót - w stosunku do tego przewidzianego umową.
Mając na uwadze powyższe - oraz zapis §10 ust.7 i §22 ust.3 pkt 1c, pkt 4- dokonuje się zmian:
* Zmniejszenie zakresu robót, objętych kosztorysem ofertowym, będącym załącznikiem do umowy i obniżenie kwoty wynagrodzenia do kwoty: 79.059,33.-
* Wprowadzenie robót dodatkowych - zgodnie z przedłożonym kosztorysem, będącym wynikiem negocjacji - na kwotę: 12.631,14.-
oraz - zmianę - §4 ust.2 - tj. terminu realizacji umowy AQ.RU.2380.282.2019 na:
1) I etap - Budynek nr 11 - remont korytarza oraz pomieszczeń nr 71,72 i od 75 do 87 oraz salę komputerową( nr 91) wraz z toaletami w terminie 90 dni od daty zawarcia umowy,
2) II etap - Budynek nr 12 - remont korytarza oraz pomieszczeń od nr 1 do 23 wraz z salą gimnastyczną (nr 25) w terminie 120 dni od daty zawarcia umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.