eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska-Rewitalizacja i utworzenie na terenie dawnej Huty Kościuszko Muzeum Hutnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-31

Ogłoszenie nr 560234710-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.

Chorzów: Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska-Rewitalizacja i utworzenie na terenie dawnej Huty Kościuszko Muzeum Hutnictwa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska", finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608747-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500219434-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510002559-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 165 000, e-mail bzp@chorzow.eu, faks 32 4165639, 32 4165640.
Adres strony internetowej (url): www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska-Rewitalizacja i utworzenie na terenie dawnej Huty Kościuszko Muzeum Hutnictwa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.724.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na "Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska-Rewitalizacja i utworzenie na terenie dawnej Huty Kościuszko Muzeum Hutnictwa". Budowa. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Rewitalizacja i udostępnienie poprzemysłowego Dziedzictwa Górnego Śląska", finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje w szczególności: Wykonanie przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania hali dawnej elektrowni Huty Królewskiej przy ul. Metalowców w Chorzowie wg Projektu budowlanego i wykonawczego "PROJEKT PRZEBUDOWY, ROZBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU HALI ELEKTROWNI DAWNEJ HUTY KRÓLEWSKIEJ ORAZ BUDYNKU NADSZYBIA SZYBU "HUTNICZY" NA POTRZEBY MUZEUM HUTNICTWA WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ ROZBIÓRKĄ ISTNIEJĄCEJ ZABUDOWY,BUDOWĄ PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO, KANALIZACYJNEGO, GAZOWEGO,WEWNĘTRZNEJ LINII ZASILAJACEJ, INSTALACJI HYDRANTOWEJ,UTWARDZONYCH DOJŚĆ I DOJAZDÓW, MIEJSC POSTOJOWYCH, OŚWIETLENIA I OGRODZENIA TERENU ORAZ OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY" wykonanego w 2017 roku przez Jednostkę projektową : ELWU Leszek Woźniak, ul. Brzozowa 7, 41-600 Świętochłowice, JAPO Jan Poborski, ul. Zielińskiego 3a/4, 41-704 Ruda Śląska Budynek Muzeum składa się z następujących bloków funkcjonalnych: o "Duża hala" - dawnej maszynowni - oznaczona jako segment "H", z przeznaczeniem na ekspozycję stałą (mieszczącą m.in. eksponaty wielkogabarytowe) o "Mała hala" - dawnej rozdzielni wraz z dwukondygnacyjnym budynkiem administracyjnym, oznaczona jako segment "G", z przeznaczeniem na sale wielofunkcyjną, pozwalającą na organizację wystaw czasowych, koncertów, konferencji - wraz z towarzyszącą małą gastronomią (kawiarnia, bistro, catering) o Funkcje obsługujące - ogólnodostępne (hall, szatnie, toalety) oraz zaplecze administracyjne, magazynowe i gospodarcze, pomieszczenia techniczne - w nowoprojektowanej części budynku po stronie północnej, segment "A", "B", "C" i "F" o Nowoprojektowana bryła mieszcząca przestrzeń hallu wielofunkcyjnego (foyer, wystawy, wernisaże, bankiety) z kawiarnią oraz salą wystawową w zachodniej części zabudowy - segment "D" o adaptowany budynkiem nadszybia - segment "E" - mieszczący sale ekspozycyjne malarstwa oraz salę szkoleniową Zakres robót obejmuje wykonanie prac: 1. Budowlanych A. Budynek hali dawnej elektrowni - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Odtworzenie otworów i wymiana ślusarki - Wymiana posadzek - Roboty dekarskie - Roboty elewacyjne w tym konserwatorskie - Roboty murarsko-malarskie ( w tym iniekcja niskociśnieniowa, odgrzybienie i odsolenie murów, tynki renowacyjne, posadzkarskie, ułożenie płyt termoizolacyjnych na części ścian, malowanie farbami dyfuzyjnymi ) B. Budynek tzw. nadszybia dawnego szybu " Hutniczy" - Roboty dekarskie - Remont ścian przyziemia i roboty elewacyjne ( w tym izolacja przeciwwilgociowa, docieplenie ściany ) - Roboty murarsko-malarskie ( w tym iniekcja niskociśnieniowa, odgrzybienie i odsolenie murów, tynki renowacyjne, posadzkarskie, ułożenie płyt termoizolacyjnych na części ścian, malowanie farbami dyfuzyjnymi ) C. Części nowobudowane - Ściany nadziemia - Ściany zaprojektowano jako 3-warstwowe, murowane z bloczków ceramiki poryzowanej (klasy min.15 MPa) o grubości 25 cm, docieplone warstwą wełny mineralnej. Warstwę elewacyjną projektuje się z blach typu corten na stelażu systemowym - Stropy - strop płytowy monolityczny z betonu C25/30, zbrojony stalą A-III (34GS) a w segmencie F strop gęstożebrowy typu Rector - Schody monolityczne, płytowe z betonu C25/30 (B30), zbrojenie stalą A-III - Stropodach nad segmentem C zaprojektowano stropodach o konstrukcji dachu "odwróconego", warstwę wierzchnią stanowi żwirek płukany. Konstrukcje nośną stanowi monolityczna płyta żelbetowa o grubości 15 cm z betonu C25/30 (B30) zbrojona stalą A-III (34GS). - Dachy - Segment A, B, D i G warstwy wierzchnie dachu (blacha na rąbek lub blacha typu corten) oraz ocieplenie zostały oparte na konstrukcji stalowej w postaci płatwi, dźwigarów lub ram ze stali S235. Segment E- więźba dachowa o konstrukcji drewnianej (z drewna klasy C24). Pokrycie dachu stanowi blacha na rąbek. 2. Instalacyjnych : - wodno-kanalizacyjnych o wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej o ogrzewania o klimatyzacji (wybrane pomieszczenia) o kotłowni gazowej o elektrycznej i teletechnicznej o wykrywania i sygnalizacji pożaru, telewizji dozorowej, sygnalizacji włamania i napadu 3. Zagospodarowanie terenu - Od strony południowej i zachodniej teren rekreacyjny w formie "ogrodu rzeźby" tj. z urządzoną zielenią, obiektami małej architektury, oraz miejscem eksponowania wybranych eksponatów lub rzeźb i instalacji artystycznych. We wschodniej części działki zlokalizowano plac manewrowy w kształcie litery "T", przeznaczony do zawracania większych pojazdów (autobusy, wozy bojowe straży pożarnej), a także zaplecze i place gospodarcze wraz z miejscem gromadzenia odpadów stałych (wiata śmietnikowa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Przedmiar robót (załącznik nr 8 do siwz), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Bud. (załącznik nr 9 do siwz), Projekt budowlany i wykonawczy (załącznik nr 10 do siwz). Wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. UWAGA! Przedmiot zamówienie nie obejmuje w swoim zakresie wyposażenia wewnętrznego ( meble i wyposażenie kuchni, mebli, stanowiska komputerowego itp.). Inne uwagi do SIWZ 3. Koszty obsługi technicznej i materiałów eksploatacyjnych w okresie gwaranci i rękojmi będą po stronie Zamawiającego 4. W budynku przewiduje się następujące urządzenia dźwigowe: o Dźwig D.1 (segment D) Dźwig osobowy o napędzie hydraulicznym. Dwa przystanki, wysokość podnoszenia 3,5m, udźwig 900kg. Kabina panoramiczna (szklona) o wymiarach 140x140cm, bezprogowa. Wyposażona w oświetlenie led, przyciski z alfabetem Braille´a oraz informację głosową, poręcz, lustro. Drzwi symetryczne, szklone, na każdym przystanku kaseta przyzywowa. Szczegóły wystroju kabiny przedłożyć do akceptacji projektanta prowadzącego nadzór autorski. Możliwość zjazdu awaryjnego. o Montaż w szybie o konstrukcji stalowej, z obudową z hartowanego szkła laminowanego, mocowanego punktowo. o Urządzenie spełniające wymogi Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/WE. Zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w agregat z blokiem zaworowym spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2. o Dźwig D.2 (segment A) Dźwig osobowy o napędzie hydraulicznym. Dwa przystanki, wysokość podnoszenia 3,5m, udźwig 630kg. Kabina o wymiarach 110x140cm, bezprogowa. Wyposażona w oświetlenie led, przyciski z alfabetem Braille´a oraz informację głosową, poręcz, lustro. Drzwi symetryczne, szklone, na każdym przystanku kaseta przyzywowa i piętrowskazywacz. Wystrój kabiny - wykończenie stalą nierdzewną. Szczegóły wystroju kabiny przedłożyć do akceptacji projektanta prowadzącego nadzór autorski. Możliwość zjazdu awaryjnego. Montaż w szybie żelbetowym. o Urządzenie spełniające wymogi Dyrektywy Dźwigowej 2014/33/WE. Zastosowanie napędu najnowszej generacji z mikroprocesorowym sterowaniem. Wyposażony jest w agregat z blokiem zaworowym spełniającym najnowszą poprawkę A3 do normy PN-EN 81-2 o Zjazd na parter i otwarcie drzwi w przypadku zaniku napięcia (i otwarcie drzwi), opis dla niepełnosprawnych (np. informacja głosowa dla niewidzących, przyciski z Brailem), lustro, poręcz o Małe dźwigi towarowe D3 i D3´ (segment G). Małe dźwigi towarowe, przeznaczone do transportu żywności oraz naczyń. Dwa przystanki, wysokość podnoszenia - ok.3,5m. Wymiary kabiny ok. 60x70cm, wykończenie kabiny stalą nierdzewna. o dźwig D3-D3´ towarowy (kuchenny) może być rozwiązywany jako jedno urządzenie o dwóch kabinach w jednym szybie, stąd ujęto pod jedną pozycją "winda brudna-czysta" w przedmiarze.616 Kalkulacja indywidualna (wraz z kosztami odbiorów dozorowych). Zakup i montaż windy towarowej -"brudna, czysta" wg. Projektu wykonawczego 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 2.1. Zorganizowania przez Wykonawcę stałego zaplecza budowy (w formie konteneru), umożliwiającego przechowywanie dokumentacji budowy oraz dokonywanie czynności związanych z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych (przeglądanie dokumentacji, wpisy do dziennika budowy, spotkania robocze uczestników procesu budowlanego itp.). 2.2. Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. 2.3. Opracowania i zatwierdzenia Projektu Organizacji Ruchu oraz harmonogramu prac. 2.4. Wykonania wszelkich robót towarzyszących, tymczasowych, porządkowych, zabezpieczających w szczególności utrzymywania w czystości dróg dojazdowych, zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 2.5. Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach, w szczególności : pomiary izolacyjności akustycznej fasad aluminiowo - szklanych pawilonów po zamontowaniu; 2.6. Zatrudnienia przez Wykonawcę osoby pełniącej funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, przez cały okres trwania zamówienia i uczestniczenia w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. 2.7. Użycia materiałów i wyrobów określonych w projekcie i specyfikacjach technicznych, posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 ze zm.). Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie "produktów równoważnych". Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów i nazwy handlowe, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie parametry, cechy techniczne oraz właściwości użytkowe towarów, zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 2.8. Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opisująca przedmiot zamówienia odnosiłaby się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1, pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. III. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby, co najmniej 20 w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób określona powyżej nie obejmuje kierownika budowy i kierowników robót. 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. 1) Roboty będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku nr 4 do SIWZ, 2) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób np. zanonimizowane kopie umów o pracę, oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, np. oświadczenia zatrudnionych osób, potwierdzającego, że wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 5. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Czynności robotnika opisane w przedmiarze robot. 6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. 1) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 300,00 zł. 2) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego ust. 3 pkt 2 i ust. 4 pkt 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić w terminie 14 dni od dnia dowiedzenia się o zdarzeniu opisanym wyżej i naliczyć karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wartości zamówienia o którym mowa w §3 ust. 1 wzoru umowy oraz naliczyć dodatkowo kary umowne wskazane w pkt. 1) i 3). 3) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności robotnika opisane w przedmiarze robot na podstawie umowy o pracę lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 1 000,00 zł, za każdą osobę zatrudnioną w sposób niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ. 4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone w SIWZ i przez wykonawcę w ofercie. 7. Jeżeli czynności wykonywane na placu budowy będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.). Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. W szczególności chodzi o osoby wykonujące prace fizyczne budowlane przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia przed rozpoczęciem wykonywania tych czynności, wykazu osób wraz z kserokopiami zawartych z nimi umów o pracę (zanonimizowanymi). W zakresie wrażliwych danych osobowych kopie dołączonych umów o pracę powinny zapewniać bezpieczeństwo i ochronę danych. Wykonawca odpowiada również za realizację powyższego obowiązku przez Podwykonawców. Zamawiający ma prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający w celu weryfikacji powyższych danych, zobowiązany będzie posiadać stosowne pełnomocnictwa do przedłożenia przed ZUS/KRUS, Wykonawca na pierwsze wezwanie bezzwłocznie dostarczy je Zamawiającemu. W przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji wykazu wraz z załącznikami niezwłocznie przed przystąpieniem tych osób do pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45410000-4,

45262500-6,

45400000-1,

45443000-4,

45420000-7,

45233200-1,

45233161-5,

45112710-5,

45112300-8,

45111000-8,

45330000-9,

45330000-9,

45311200-2,

45316100-6,

45111000-8,

45311200-2,

45316100-6,

45310000-3,

45311100-1,

45314200-3,

45314310-7,

45312100-8,

45453100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót nastąpi do dnia 23-12-2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Aneks 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PB JAEKEL - BUD - TECH Sp. z o. o. Sp. k. , , ul. Tęczowa 23, 41-500, Chorzów, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 20983734.38 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Elewacja H spoinowanie, uzupełnienie cegieł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie tych prac jest niezbędne do wykonania zadania podstawowego- wykonania innych prac na elewacjach: krycia dachu, wykonanie prac wewnątrz budynku (instalacyjnych, ogólnobudowlanych), przebudowa i montaż stolarki budowlanej. Przedmiar i kosztorys inwestorski zakładały naprawy i wymiany cegieł np. wykucie uszkodzonych 5 cegieł i wstawienie nowych -120 msc, naprawa pęknięć w murach z cegły budowlanej - skucie wierzchniej warstwy i wstawienie nowych cegieł na powierzchni do 0,5 m2 - 30 msc, uzupełnienie i naprawa ścian o powierzchni do 3m2 z cegły budowlanej o grubości ponad 1/2 cegły na zaprawie cementowo-wapiennej - (cegła postarzana) 10m3. Po szczegółowych oględzinach, próbach zarówno ilość jak i sortyment prac wg cenników KNR znacznie się różni. Dodatkowe przemurowania rozpadających się wegarków, ścian, uzupełnienia rolek poziomych, kształtek w górnych częściach ścian. Koniecznym okazała się też być odtworzenia ornamentów dekoracyjnych zworników, czyszczenie wraz z zabezpieczeniem skorodowanych podpór na budynku, demontaż instalacji odgromowej i rur spustowych, czyszczenie kamiennego naświetla. Wykonanie tych prac konieczne jest dla uzyskania ostatecznego efektu jakim ma być renowacja konserwatorska budynku muzeum. Wartość zamówienia będącego przedmiotem zamówienia dodatkowego wynosi 107.510,51 zł netto i nie przekracza 50 % wartości umowy podstawowej (z poprzednim aneksem kwotowym nr 1788.2019 z dnia 23-09-2019 r. wzrasta do kwoty 753.913,73 zł co stanowi poniżej 3% wartości zamówienia podstawowego . Realizacja robót przez wykonawcę robót podstawowych jest uzasadniona z uwagi na to, że zlecenie prac dotychczasowemu wykonawcy zapewni zachowanie właściwego harmonogramu prowadzenia robót zmierzającego do możliwie najszybszego terminu zakończenia, zmniejszy koszty robót dodatkowych (m.in. ze względu na istniejące zaplecze budowy oraz organizację prac) oraz nie będzie powodowało powstawania dodatkowych przerw i opóźnień w prowadzonych robotach. Wszystkie wymienione powyżej roboty są uzależnione i mają wpływ na wykonanie robót podstawowych. Z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielanie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego spowoduje powstanie niewspółmiernych kosztów - konieczne demontaże zamontowanych elementów, nieprzewidziane roboty związane z usuwaniem ewentualnych awarii. W związku z udzieleniem 84 miesięcznej gwarancji przez JAEKEL-BUD-TECH - wszelkie roboty ingerujące w wykonane przez firmę roboty - zgodne z umową podstawową - spowodują utratę gwarancji. W związku z powyższym aby zminimalizować dodatkowe koszty oraz skrócić czas realizacji dodatkowych robót zasadnym wydaje się udzielić zamówienia Wykonawcy wykonującemu roboty podstawowe, który zapewni ciągłość i prawidłowe ich wykonanie oraz udzieli w całości gwarancji na wykonane roboty. podstawowym i były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.