eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku - Mój Rynek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-30

Ogłoszenie nr 560232857-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.

Barlinek: Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku - Mój Rynek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt realizowany jest ze Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (umowa o przyznaniu pomocy Nr 00005-65171-UM1600007/17 z dnia 29 września 2017 r.)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612089-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500285078-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, Krajowy numer identyfikacyjny 52837900000000, ul. ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 7462450 w. 16, e-mail umig@barlinek.pl, faks 957 461 704.
Adres strony internetowej (url): http://gmina.barlinek.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku - Mój Rynek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGPI.III.271.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych dla zadaszonego targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tego projektu. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) wykonanie placów utwardzonych o powierzchni ok. 2.345 m2 (w tym ok. 1.000 m2 kostka ażurowa), 2) wykonanie parkingów o powierzchni ok. 664 m2, 3) wykonanie wiat handlowych o powierzchni ok. 120m2 dla min. 12 stanowisk otwartych, 4) wykonanie min. 12 stanowisk otwartych, 5) wykonanie śmietnika o powierzchni ok. 14,6 m2, 6) wykonanie sanitariatu o powierzchni ok. 7 m2, 7) odwodnienie terenu, 8) wykonanie oświetlenia, 9) wykonanie elementów małej architektury. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w ramach prac projektowych należy: 1) wykonanie koncepcji projektowej 2) wykonanie projektu budowlanego - 6 egz., 3) wykonanie projektu wykonawczego - 3 egz., 4) opracowanie operatu wodno-prawnego - 4 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, 5) uzyskanie wszelkich zgód i decyzji administracyjnych w celu wykonania niezbędnych wycinek drzew i roślinności - jeżeli zaistnieje taka konieczność, 6) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 7) opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia - 4 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, 8) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 3 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, 9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. 10) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót - 4 egz. 11) opracowanie harmonogramu prac projektowych i realizacji robót budowlanych inwestycji oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 12) opracowanie harmonogramu płatności oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 13) projektu zagospodarowania placu budowy: uwzględniający dowóz bieżący i składowanie materiałów projektu organizacji robót informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), 15) planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych. UWAGA: Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego i zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem nadzoru inwestorskiego i zamawiającego. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy "Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku" (załącznik nr 9 do SIWZ), a szczegółowy opis wymagań dotyczących toalety zamieszczony został w załączniku nr 10 do SIWZ. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Zamawiający dopuszcza na etapie projektowym zmiany rozwiązań technicznych zaproponowanych w PFU spowodowane szczególnymi warunkami terenowymi i uzyskanymi uzgodnieniami - niedopuszczalne jest jednak odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU, w szczególności zmniejszenie liczby stanowisk handlowych. 2) Wskazane w PFU umiejscowienie instalacji fotowoltaicznej ma charakter orientacyjny. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania pod warunkiem zapewnienia pokrycia co najmniej 30% zapotrzebowania targowiska na energię elektryczną z odnawialnych źródeł energii. 3) Wykonawca w cenie ryczałtowej zawrze wszelkie koszty wynikające z wykonania robót przygotowawczych jak np. wykonania tymczasowych dróg dojazdowych, koszt wycinki i karczowania roślinności, niwelacji skarp, poboczy czy istniejących ciągów komunikacyjnych w celu wykonania robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej. 4) Zamawiający posiada i udostępnia aktualną mapę do celów projektowych (załącznik nr 11 do SIWZ), warunki techniczne przyłączenia Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego "Płonia" Sp. z o.o. (załącznik nr 12 do SIWZ), warunki techniczne przyłączenia do sieci ENEA Operator Spółka z o.o. (załącznik nr 13 do SIWZ) oraz Opinię geotechniczną (załącznik nr 14 do SIWZ). 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy i odstąpienia od wykonania robót budowlanych po uzyskaniu pozwolenia na budowę - w takim przypadku Wykonawca otrzyma zapłatę w wysokości określonej w ofercie kwoty za projekt. Z chwilą zapłaty Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych, praw zależnych oraz prawo zezwalania na wykonywanie praw zależnych na polach eksploatacji wymienionych w umowie (załącznik nr 7) do dokumentacji, a także własność nośnika, na którym utrwalono opracowanie oraz własność wszystkich egzemplarzy dokumentacji. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić bezproblemowy dostęp do istniejącego budynku mieszkalnego.


II.4) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45100000-8,

45233200-1,

45233300-2,

45200000-9,

45310000-3,

45213112-1,

45213141-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenie do dnia 03 października 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia - do 14 października 2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca złożył wniosek o przedłużenie terminu realizacji umowy o 7 dni roboczych, to jest do 14 października. Jako uzasadnienie wniosku Wykonawca podał wystąpienie opadów deszczu uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem. Jako dowód Wykonawca przedstawił zapisy w dzienniku bodowy o wstrzymaniu przez Kierownika budowy robót w dniach 12, 24, 25, 27 i 30 września oraz w dniach 1 i 2 października (7 dni roboczych). Inspektor nadzoru potwierdził odpowiednimi wpisami do dziennika budowy wstrzymanie robót ze względu na intensywne opady. Powyższej okoliczności Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia. Powyższe wyczerpuje przesłanki stosowania art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.