eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania"Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 560224849-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Świeradów-Zdrój: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512425-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500032887-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500053879-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271-3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie - Zdroju", tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) nadzór archeologiczny nad robotami budowlanymi; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: Przebudowę i rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków Ecolo-Chief wraz z rozbiórką obiektów przy ul. Wiejskiej 9 w Świeradowie-Zdroju, na działkach o numerze ewidencyjnym: 4/1, 4/2 Obręb Nr 5 Świeradów-Zdrój; 93 Obręb Nr 0013 Orłowice. Celem przedsięwzięcia jest zapewnienie oczyszczania ścieków komunalnych odbieranych przez system kanalizacyjny Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w stopniu wymaganym obowiązującymi przepisami, przy obciążeniu oczyszczalni 13.467 RLM i zapewnieniu przepustowości średniej dobowej 2200 m3/d w porze suchej oraz 2700 m3/d w porze mokrej. Zakres projektu obejmuje przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju wraz z rozbiórką likwidowanych obiektów. a) zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. b) Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18307.html c) Szczegółowy zakres obowiązków, które inżynier kontraktu będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.


II.4) Główny kod CPV: 71540000-5
Dodatkowe kody CPV:

71520000-9,

71631300-3,

71247000-1,

71244000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu następnym po zawarciu umowy; b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy: po końcowym odbiorze wykonanego zadania oraz po całkowitym rozliczeniu zadania z wykonawcą robót budowlanych: Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - do dnia 30.09.2018 r. Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenia - do dnia 15.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju", tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

AREK GAZDA ENVIKONSULTING, , ul. Jana Brzechwy nr 3, 49-305, Brzeg, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 154980.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wystąpienie dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z problemami jakie wystąpiły w okresie prac rozruchowych, między innymi z prasowaniem osadów uniemożliwiających powtórzenie rozruchu technologicznego i doprowadzenia oczyszczalni do pełnej sprawności technologicznej oraz stwierdzeniem wad podczas odbioru końcowego robót budowlanych, zmianie ulega termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy na następujący: a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: w dniu następnym po zawarciu umowy; b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy: po końcowym odbiorze wykonanego zadania oraz po całkowitym rozliczeniu zadania z wykonawcą robót budowlanych: Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych - do dnia 28.06.2019 r. Przewidywany termin zakończenia zadania i jego rozliczenia - do dnia 30.09.2019 r. Zwiększa się wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę netto: 44 470,59 zł, słownie złotych: czterdzieści cztery tysiące czterysta siedemdziesiąt 59/100, brutto: 54 698,83 zł, słownie złotych: pięćdziesiąt cztery tysiące sześćset dziewięćdziesiąt osiem 83/100.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.