Ogłoszenie nr 560219018-N-2019 z dnia 15-10-2019 r.
Kartuzy: Rozbudowa drogi powiatowej 1918G Wygoda Łączyńska - Chmielno
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508062-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510059514-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, Krajowy numer identyfikacyjny 19168725300000,
ul. ul. Gdańska
26,
83-300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6810715, e-mail
sekretariat@zdpk.pl, zdpk@zdpk.pl, faks
58 6811522.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej 1918G Wygoda Łączyńska - Chmielno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.4.2201.2.2019.MF
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1918G Wygoda Łączyńska - Chmielno. 2. Roboty będą prowadzone na drodze powiatowej 1918G Wygoda Łączyńska- Chmielno będącej w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Lokalizacja: od skrzyżowania z drogą powiatową w 1908G Sianowo - Garcz - Ręboszewo w miejscowości Chmielno 889,25 m w kierunku Wygody Łączyńskiej (w okolicy Przystani Raduńskiej) 3. Zakres robót obejmuje odcinek drogi głównej o długości 889,25m wraz z podłączeniami do istniejących dróg poprzecznych (zjazdy publiczne, indywidualne, drogi gminne). Zakres opracowania obejmuje teren oznaczony na planie zagospodarowania w skali 1:500. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie: - drogi głównej - drogi dojazdowej - ścieżki pieszo-rowerowej - chodnika - zjazdów na drogi gminne(skrzyżowania) - zjazdów indywidualnych do posesji - parkingu dla samochodów osobowych - roboty w zakresie branży sanitarnej i elektrycznej Wszystkie niezbędne materiały znajduję się w załącznikach przetargowych 4. Opis istniejącego stanu zagospodarowania terenu. Początek km 0+000 stanowi połączenie z odcinkiem drogi w miejscowości Chmielno przebudowanym w latach poprzednich o istniejącej nawierzchni bitumicznej. Wzdłuż projektowanego odcinka drogi w miejscowości Chmielno zarówno po stronie prawej jak i lewej znajdują się tereny zabudowane. Na pozostałym odcinku pojedyncze zabudowania po stronie prawej. W obrębie końcowego odcinka trasy po stronie lewej droga przebiega wzdłuż brzegu jeziora Raduńskiego Dolnego. Nawierzchnię istniejącej drogi stanowią płyty żelbetowe wielootworowe typu JOMB z powierzchniowym odwodnieniem. Teren jest urozmaicony zarówno pod względem sytuacyjnym jak też i wysokościowym. W miejscach gdzie planuje się poszerzenia istniejącego pasa lub korektę przebiegu trasy występują tereny zieleni niskiej w szczególności trawy. W obrębie działek objętych opracowaniem znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej podziemnej w tym: sieci wodociągowe, teletechniczne, sanitarne, gazowa, kanalizacja deszczowa, kable energetyczne oraz uzbrojenie nadziemne w postaci sieci energetycznej NN i SN. 5. Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót. 6. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia - projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 12. Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: min. 36 miesięcy. 13. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem "lub inne równoważne o nie gorszych parametrach". Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 14. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót. 15. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy - uproszczony wg przedmiaru robót. 16. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr: 1a do SWIZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej.
II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45200000-9,
45230000-8,
45233000-9,
45233100-0,
45233120-6,
45233124-4,
45233220-7,
45315100-9,
45315300-1,
45315500-3,
45315700-5,
45316100-6,
45232410-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na okres od dnia 08.03.2019 r. do dnia 29.11.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa drogi powiatowej 1918G Wygoda Łączyńska - Chmielno | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Usługi Ogólnobudowlane "SZELBRUK" Piotr Szela ,
biuro@szelbruk.pl ,
ul. Mirachowska 66 ,
83-340,
Sierakowice, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
09/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca do wykonania roboty dodatkowe do zamówienia podstawowego polegające na: rozbiórce istniejącego płotu na działce ewidencyjnej nr 372/73 oraz wykonaniu tymczasowego ogrodzenia na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1918G z działką nr 372/74. Zakończenie robót dodatkowych i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do obioru końcowego nastąpi do dnia 29.11.2019 r. Za wykonanie robót dodatkowych ustala się wynagrodzenie kosztorysowe, które nie może przekroczyć kwoty 12861.60 zł netto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Kolizja płotu na działce 372/73 z projektowanym układem drogowym - odmowa przyjęcia ewentualnego odszkodowania przez dotychczasowego właściciela działki nr 372/73
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw i frezowanie pni
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Wykonanie, odnowa i usuwanie znaków oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.