Ogłoszenie z dnia 2019-10-07
Ogłoszenie nr 560212636-N-2019 z dnia 07-10-2019 r.
Poznań: Modernizacja (rozbudowa) układu chłodzenia dla sal wykładowych A, B i C oraz pomieszczeń parterowej części dziekanatu wraz z salą posiedzeń rady Wydziału Matematyki i Informatyki w budynku Collegium Mathematicum przy ul. Umultowskiej 87 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 660374-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510059654-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 12933300000000,
ul. ul. Wieniawskiego
1,
61-712
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8294440, e-mail
dzpuam@amu.edu.pl, faks
61 8294012.
Adres strony internetowej (url): www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja (rozbudowa) układu chłodzenia dla sal wykładowych A, B i C oraz pomieszczeń parterowej części dziekanatu wraz z salą posiedzeń rady Wydziału Matematyki i Informatyki w budynku Collegium Mathematicum przy ul. Umultowskiej 87 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/112/B/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja (rozbudowa) układu chłodzenia dla sal wykładowych A, B i C oraz pomieszczeń parterowej części dziekanatu wraz z salą posiedzeń rady Wydziału Matematyki i Informatyki w budynku Collegium Mathematicum przy ul. Umultowskiej 87 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej (zał. nr 7 do SIWZ) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zamontowane urządzenia. Czas gwarancji w miesiącach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wszystkie wskazania z nazwy produkty użyte w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projekcie wykonawczym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych. Ponadto zamienne produkty przyjęte do wyceny: -winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, -winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony [zaprojektowany] efekt, -nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na potwierdzenie tego, że przyjęte w wycenie równoważne produkty spełniają w/w warunki, wykonawca winien załączyć do oferty karty katalogowe zamiennych produktów (dot. instalacji elektrycznych i teletechnicznych) bądź załączyć projekt wraz ze stosownymi obliczeniami, gdy zmiana produktów następuje w wentylacji i klimatyzacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających (art. 67 ust 1 pkt 6 i 7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 16 tygodni od dnia podpisania umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45215400-4
Dodatkowe kody CPV:
45331220-4,
45330000-9,
43328000-8,
45315300-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji: do 16 tygodni od dnia podpisania umowy. Zmiana aneksem nr 1: do 31.08.2019 r. Zmiana aneksem nr 2: do 20.09.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia o wartość 20.710,00 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zastanym przy odkryciu sufitów podwieszanych, wadliwym podłączeniu kratek wentylacyjnych nawiewnych dla Auli A, B i C, polegającym na:
1) niezgodnym ze sztuką montażu skrzynki rozprężnej do kratki wentylacyjnej za pomocą elastycznego łącznika,
2) uszkodzeniu mechanicznym połączeń elastycznych pomiędzy skrzynką rozprężną, a nawiewnikiem wynikającym ze zmęczenia materiału,
3) niestarannym wykonaniu połączeń elastycznych pomiędzy skrzynką rozprężną, a nawiewnikiem powodującym brak przepływu powietrza,
zakres robót ulega zwiększeniu poprzez dodanie robót polegających na wymianie istniejących przyłączy na odcinku kanał główny - nawiewniki, polegających na demontażu istniejącego układu oraz wykonaniu nowych fragmentów instalacji z rur spiro lub flex podwieszonych na zawiesiach systemowych Gripple, wykonaniu izolacji kanałów z wełny mineralnej oraz dodatkowego montażu przepustnic pozwalający na precyzyjną regulacje przepływów powietrza o wartość 20.710,00 zł brutto - zgodnie z kosztorysem robót dodatkowych stanowiącym załącznik nr 1 do aneksu
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- AN/ZP/18/24 Dostawa urządzeń do źródeł energii z podziałem na 4 części.
- Dostawa modułów pomiarowych dla Centrali Monitorującej Parametry Życiowe IntelliVue
- Asortyment dla oddziału Ortopedii - druga linia urazowa; dzierżawa
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w Inspektoracie ZUS w Koninie
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
- Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej we wsi Lewickie i Lewickie-Kolonia
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Kościan.
więcej: Instalacje hydrauliczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.