eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › "Odbudowa drogi w m. Nielubia nr 100046D, dz. nr 250/1, 103/2, 214/1, km 00+000-00+802 [intensywne opady deszczu, czerwiec 2018 r.]"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-25

Ogłoszenie nr 560202249-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.

Żukowice: "Odbudowa drogi w m. Nielubia nr 100046D, dz. nr 250/1, 103/2, 214/1, km 00+000-00+802 [intensywne opady deszczu, czerwiec 2018 r.]"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550564-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510131226-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064738600000, ul. Żukowice 148, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 831 42 41, e-mail sekretarz@zukowice.pl, faks 76 831 41 49.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zukowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbudowa drogi w m. Nielubia nr 100046D, dz. nr 250/1, 103/2, 214/1, km 00+000-00+802 [intensywne opady deszczu, czerwiec 2018 r.]"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100046D od km 0+000 do km 0+802 z podziałem na dwa etapy tj.: I. Etap drogowy, który składa się z: część 1: Przebudowa odcinka drogi w km 00+000-00+400 zakładająca remont nawierzchni istniejącej jezdni drogi gminnej, remont nawierzchni istniejących miejsc postojowych, montaż krawężników betonowych wraz ze ściekami przykrawężnikowymi, regulację wysokościową istniejących wpustów ulicznych oraz pokryw nastudziennych kanalizacji deszczowej (w tym wymiana części istniejących, wyeksploatowanych wpustów ulicznych na nowe) oraz regulację wysokościową i montaż rur osłonowych na istniejących elementach infrastruktury towarzyszącej. Część 2: Przebudowa odcinka drogi w km 00+400-00+802 zakładająca remont nawierzchni istniejącej jezdni drogi gminnej, montaż krawężników betonowych wraz ze ściekami przykrawężnikowymi, regulację wysokościową istniejących wpustów ulicznych oraz pokryw nastudziennych kanalizacji deszczowej (w tym wymiana części istniejących, wyeksploatowanych wpustów ulicznych na nowe), regulację wysokościową i montaż rur osłonowych na istniejących elementach infrastruktury towarzyszącej oraz remont nawierzchni drogowych jezdni i chodnika na działce nr 103/2. Należy wykluczyć z przedmiaru : część 1 - pozycja 1.4. 64 d.1.4 i 65.d.1.4 (pasy i oznakowanie aktywne) część 2- pozycja 1.2.9 46.d.1.2.9 (pasy) II. Etap wod.-kan. Przedmiotem tego etapu zamówienia jest: Modernizacja sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w m. Nielubia polegająca na ich wymianie w następującym zakresie: 1) siec wodociągowa: wymiana hydrantów DN80 mm wraz z zasuwą - 3 kpl. oraz wymiana trójników DN 100 mm i DN 80 mm - 6 szt.; 2) przyłącza wodociągowe: wymiana 35 nawiertek i zasuw, 86 m rur Dz 63 mm, 391 m rur Dz 32 mm, montaż 35 szt. tworzywowych studzienek wodomierzowych DN400 mm wraz z zestawem wodomierzowym; 3) sieć kanalizacyjna: wymiana 11 szt. studni kanalizacyjnych betonowych DN1200 mm na studnie tworzywowe, renowacja powierzchni betonowych 7 studni kanalizacyjnych; 4) przyłącza kanalizacyjne: wymiana 5,0 m rury kamionkowej Zakres inwestycji obejmuje ponadto: ? wykonanie prób szczelności odcinków przyłączy wodociągowych, ? badanie bakteriologiczne wody - 1 szt. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, placów, chodników, posesji mieszkańców oraz przedłoży do odbioru oświadczenia właścicieli nieruchomości o akceptacji sposobu uporządkowania terenu. Przepięcie zasilania wody oraz zamknięcie odpływu ścieków należy uzgodnić z Gminą Żukowice, celem zapewnienia ciągłości świadczenia usług wodociągowo - kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mapa z przebiegiem sieci istniejącej do wglądu w UG Żukowice. UWAGA: Wykonawca dokona zgłoszenia i pokryje koszty zajęcia pasa drogowego drogi krajowej (w tym projektu organizacji ruchu), pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykona na swój koszt badania jakości wody po zakończeniu robót na sieci.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45111200-0,

45111300-1,

45233140-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni od daty podpisania

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zmiany wynikają z protokołu oraz pisma wykonawcy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.