Ogłoszenie nr 560202249-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.
Żukowice: "Odbudowa drogi w m. Nielubia nr 100046D, dz. nr 250/1, 103/2, 214/1, km 00+000-00+802 [intensywne opady deszczu, czerwiec 2018 r.]"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550564-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510131226-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żukowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064738600000,
ul. Żukowice
148,
67-231
Żukowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 831 42 41, e-mail
sekretarz@zukowice.pl, faks
76 831 41 49.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zukowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbudowa drogi w m. Nielubia nr 100046D, dz. nr 250/1, 103/2, 214/1, km 00+000-00+802 [intensywne opady deszczu, czerwiec 2018 r.]"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100046D od km 0+000 do km 0+802 z podziałem na dwa etapy tj.: I. Etap drogowy, który składa się z: część 1: Przebudowa odcinka drogi w km 00+000-00+400 zakładająca remont nawierzchni istniejącej jezdni drogi gminnej, remont nawierzchni istniejących miejsc postojowych, montaż krawężników betonowych wraz ze ściekami przykrawężnikowymi, regulację wysokościową istniejących wpustów ulicznych oraz pokryw nastudziennych kanalizacji deszczowej (w tym wymiana części istniejących, wyeksploatowanych wpustów ulicznych na nowe) oraz regulację wysokościową i montaż rur osłonowych na istniejących elementach infrastruktury towarzyszącej. Część 2: Przebudowa odcinka drogi w km 00+400-00+802 zakładająca remont nawierzchni istniejącej jezdni drogi gminnej, montaż krawężników betonowych wraz ze ściekami przykrawężnikowymi, regulację wysokościową istniejących wpustów ulicznych oraz pokryw nastudziennych kanalizacji deszczowej (w tym wymiana części istniejących, wyeksploatowanych wpustów ulicznych na nowe), regulację wysokościową i montaż rur osłonowych na istniejących elementach infrastruktury towarzyszącej oraz remont nawierzchni drogowych jezdni i chodnika na działce nr 103/2. Należy wykluczyć z przedmiaru : część 1 - pozycja 1.4. 64 d.1.4 i 65.d.1.4 (pasy i oznakowanie aktywne) część 2- pozycja 1.2.9 46.d.1.2.9 (pasy) II. Etap wod.-kan. Przedmiotem tego etapu zamówienia jest: Modernizacja sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych w m. Nielubia polegająca na ich wymianie w następującym zakresie: 1) siec wodociągowa: wymiana hydrantów DN80 mm wraz z zasuwą - 3 kpl. oraz wymiana trójników DN 100 mm i DN 80 mm - 6 szt.; 2) przyłącza wodociągowe: wymiana 35 nawiertek i zasuw, 86 m rur Dz 63 mm, 391 m rur Dz 32 mm, montaż 35 szt. tworzywowych studzienek wodomierzowych DN400 mm wraz z zestawem wodomierzowym; 3) sieć kanalizacyjna: wymiana 11 szt. studni kanalizacyjnych betonowych DN1200 mm na studnie tworzywowe, renowacja powierzchni betonowych 7 studni kanalizacyjnych; 4) przyłącza kanalizacyjne: wymiana 5,0 m rury kamionkowej Zakres inwestycji obejmuje ponadto: ? wykonanie prób szczelności odcinków przyłączy wodociągowych, ? badanie bakteriologiczne wody - 1 szt. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, placów, chodników, posesji mieszkańców oraz przedłoży do odbioru oświadczenia właścicieli nieruchomości o akceptacji sposobu uporządkowania terenu. Przepięcie zasilania wody oraz zamknięcie odpływu ścieków należy uzgodnić z Gminą Żukowice, celem zapewnienia ciągłości świadczenia usług wodociągowo - kanalizacyjnych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mapa z przebiegiem sieci istniejącej do wglądu w UG Żukowice. UWAGA: Wykonawca dokona zgłoszenia i pokryje koszty zajęcia pasa drogowego drogi krajowej (w tym projektu organizacji ruchu), pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykona na swój koszt badania jakości wody po zakończeniu robót na sieci.
II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111200-0,
45111300-1,
45233140-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni od daty podpisania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
łączna wartość zmian jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zmiany wynikają z protokołu oraz pisma wykonawcy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2129K od km 0+517,40 do km 0+611,65 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów, Powiat Krakowski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.