eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 14 w Zabrzu przy ul. Ściegiennego 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 560197473-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Zabrze: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 14 w Zabrzu przy ul. Ściegiennego 1
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie jest dofinansowane z środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w ramach projektu: "Kompleksowa termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Zabrza - etap II"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655586-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500300851

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510040137-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 14 w Zabrzu przy ul. Ściegiennego 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.75.2018.AWF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji obiektu w tym: a. docieplenie przegród zewnętrznych budynku Przedszkola, b. wykonanie izolacji ścian przyziemia, c. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, d. docieplenie stropu nad pierwszym piętrem, e. wykonanie przedłużenia połaci dachowych f. wymianę instalacji c.o., grzejników i osprzętu, g. wymianę kotła grzewczego na dwufunkcyjny, h. wykonanie instalacji cwu, i. wymianę instalacji gazowej wraz z zabudową zaworu odcinającego na zewnątrz budynku, j. wykonanie instalacji wentylacji w pomieszczeniu kuchni, k. wymianę instalacji elektrycznej wraz z przeniesieniem wyłącznika głównego na zewnątrz budynku, l. odtworzenie zwodów pionowych instalacji odgromowej po wykonaniu robót termomodernizacyjnych, m. zamurowanie zsypu do piwnicy, n. montaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, o. wymianę ogrodzenia i furtki wejściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz n/w dokumentacja projektowa opracowana przez Autorską Pracownię Projektowania Architektury APPA Jan Pudło. ul. Wołkowa 4, 41-703 Ruda Śląska obejmująca n/w pozycje: - Projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 410/2017 z dn. 26.05.2017r. dla zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 14 w Zabrzu przy ul. Ściegiennego 1" na działce o nr 1409/18. -Projekty wykonawcze branżowe: o część architektoniczno - budowlana i konstrukcyjna, o instalacja c.o., o instalacja gazowa, o przebudowa kotłowni, o instalacja elektryczna, o instalacja wentylacji, -Przedmiary robót, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45111000-8,

45111100-9,

45230000-8,

45261310-0,

45262321-7,

45430000-0,

45431000-7,

45331110-0,

45333000-0,

45300000-0,

45320000-6,

45332400-7,

45331100-7,

45112100-6,

45331000-6,

45310000-3,

45312310-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Rozpoczęcie robót nie wcześniej niż 09.02.2019r. Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego całości zadania nastąpi w terminie - do 31.01.2020r. Roboty wewnątrz budynku zostaną zakończone w terminie do 31.08.2019r. W okresie od 09.02.2019 do 31.08.2019r. budynek nie będzie użytkowany.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych nie uwzględnionych w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego i nie ujętych w przedmiarach robót polegających na: 1. Rozbiórce fundamentu betonowego. 2. Montaż 2 sztuk daszków nad wejściami do budynku. 3. Wymianie skrzynki gazowej. 6. Wymianie instalacji wody zimnej w sanitariatach oraz wykonanie brodzika w łazience na I-szym piętrze. 7. Wymianie listew przyściennych. Uzasadnienie: Ad 1: W trakcie prowadzenia robót ziemnych związanych z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych odsłonięto poniżej poziomu terenu, od strony wyjścia na ogród płytę betonową. Płyta uniemożliwia prawidłowe wykonanie izolacji budynku. Pomiędzy płytą a ścianą budynku jest szczelina umożliwiająca przenikanie wilgoci. Konieczna jest rozbiórka i utylizacja płyty. Niniejsze roboty nie zostały ujęte w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego. Ad 2: W dokumentacji projektowej załączonej do przetargu nie przewidziano montażu zadaszeń nad wejściami do budynku. Ze względu na przeznaczenie budynku wskazane jest zamontowanie zadaszeń nad 2 wejściami do budynku przedszkola. Niniejsze roboty nie zostały ujęte w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego. Ad 3: W związku z koniecznością wyprowadzenia zaworu gazowego MAG na zewnątrz budynku (zgodnie z aktualnymi przepisami) należy wymienić skrzynkę gazową na nową (większą), która obejmie gazomierz oraz wspomniany zawór MAG. Istniejąca skrzynka nie spełnia niezbędnych parametrów. Niniejsze roboty nie zostały ujęte w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego. Ad 6: W dokumentacji projektowej załączonej do przetargu ujęto wymianę instalacji wody ciepłej oraz cyrkulacji w sanitariatach. Nie uwzględniono wymiany instalacji wody zimnej. Podczas wykonywania demontażu instalacji wody ciepłej stwierdzono zły stan rur stalowych. Komisja stwierdza konieczność wymiany instalacji wody zimnej wykorzystując fakt możliwości poprowadzenia rur w tych samych bruzdach. Takie rozwiązanie jest uzasadnione ekonomicznie i pozwoli uniknąć ponownej ingerencji w wykończenie ścian sanitariatów z płytek ceramicznych. Na wniosek użytkownika, w uzgodnieniu z SANEPID-em, zdecydowano o konieczności montażu brodzika w łazience na I-szym piętrze. Jest on niezbędny dla prawidłowej pielęgnacji dzieci. Niniejsze roboty nie zostały ujęte w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego. Ad 7: W trakcie prowadzenia robót tynkarsko-malarskich ścian należało zdemontować listwy przyścienne w części pomieszczeń. Ze względu na ich zły stan techniczny konieczna jest ich wymiana na nowe z PCV. Niniejsze roboty nie zostały ujęte w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego. Z punktu widzenia sztuki budowlanej, dobrych praktyk jak również ze względów ekonomicznych i technicznych nie jest zasadne powierzanie robót innej firmie niż Wykonawca związany umową o roboty budowlane. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów dla Zamawiającego. Roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowym tj. nie zostały wydane w dokumentacji projektowej ani w przedmiarze robót. W związku z powyższym Wykonawca nie ujął ich w ofercie. Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego. Bez zakończenia w/w robót dodatkowych nie da się wykonać zamówienia podstawowego.Wartość robót dodatkowych Ad 1,2,3,6,7 = 36.000 PLN

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.