eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Termomodernizacja budynku Bursy Miejskiej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13 A

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-18

Ogłoszenie nr 560197353-N-2019 z dnia 18-09-2019 r.

Zabrze: Termomodernizacja budynku Bursy Miejskiej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13 A
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591264-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500181781-N-2018, 500189992-N-2018, 500191075-N-2018, 500196108-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500260244-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Bursy Miejskiej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13 A

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.46.2018.AWF

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Bursy Miejskiej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13 A w zakres której wchodzi m.in.: a) roboty termomodernizacyjne, b) wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, c) wymianę wykładzin podłogowych d) docieplenie dachu, e) remont kominów i wykonanie obróbek blacharskich, f) oddymianie klatek schodowych, g) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej wokół budynku, h) modernizację instalacji c.o., c.w.u.,wod-kan, wentylacji mechanicznej, i) modernizację wymiennikowni, j) wymianę instalacji elektrycznych wewnętrznych, oraz instalacji odgromowej, k) malowanie pomieszczeń po wymianie stolarki i instalacji, l) elementy zagospodarowania terenu, nawierzchnie, m) roboty demontażowe i wykończeniowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45310000-3,

45332400-7,

45300000-0,

45331000-6,

45312310-3,

45112720-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego zadania nastąpi w terminie do 27.09.2019r. ze szczególnym uwzględnieniem wymiany instalacji c.o. i c.w.u., które należy wykonać poza sezonem grzewczym w czasie przerwy wakacyjnej. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca obowiązany jest uzgodnić harmonogram rzeczowo-finansowy robót z Dyrektorem Bursy i Zamawiającym.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Termomodernizacja budynku Bursy Miejskiej w Zabrzu przy ul. Franciszkańskiej 13 A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

DAN POL sp. z o.o., , ul. Murarska 28, 43-100, Tychy, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2709265.24 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych nieuwzględnionych w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego i nie ujętych w przedmiarach robót polegających na: 2. Wymianie instalacji wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji w pomieszczeniu kuchni oraz jej zaplecza a także części urządzeń sanitarnych w kuchni. 3. Wymianie okien podawczych w kuchni. 4. Odtworzeniu komina wentylacyjnego. Uzasadnienie: Ad 2: W dokumentacji projektowej załączonej do postępowania przetargowego ujęto wymianę płytek na ścianach w pomieszczeniu kuchni ze względu na zły ich stan techniczny. Nie uwzględniono konieczności wymiany instalacji wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji. Komisja zaleca wymianę tej instalacji pod nowymi płytkami wraz z wymianą baterii oraz urządzeń, których stan techniczny wskazuje na znaczne zużycie. Ad 3: W kuchni zamontowane są okna podawcze drewniane, wielokrotnie naprawiane, których stan techniczny znacznie odbiega od standardów sanitarnych wymaganych w pomieszczeniach sporządzania i wydawania posiłków. W celu spełnienia standardów sanitarnych oraz w związku z faktem wymiany płytek na ścianach zasadna jest wymiana okien podawczych w kuchni. Ad 4: W pomieszczeniu wymiennikowni istniejący murowany komin miał służyć zgodnie z dokumentacją projektową do wentylowania pomieszczenia. Okazało się w trakcie prowadzenia robót, że komin ten jest całkowicie zagruzowany i w związku z brakiem możliwości jego wyczyszczenia należy wykonać nowy komin. Powyższe rozwiązania nie zostały ujęte w dokumentacji załączonej do postępowania przetargowego. Z punktu widzenia sztuki budowlanej, dobrych praktyk jak również ze względów ekonomicznych i technicznych nie jest zasadne powierzanie robót innej firmie niż Wykonawca związany umową o roboty budowlane. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów dla Zamawiającego. Roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowym tj. nie zostały wydane w dokumentacji projektowej ani w przedmiarze robót. W związku z powyższym Wykonawca nie ujął ich w ofercie. Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego. Bez zakończenia w/w robót dodatkowych nie da się wykonać zamówienia podstawowego. Wartość robót dodatkowych Ad 2,3,4 = 33.000 PLN brutto, co stanowi ok.1% wartości zamówienia podstawowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.