eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Rozbudowę z przebudową ulicy Pereca na odcinku od ulicy Wojska Polskiego do Alei Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim wraz z budową / przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn." Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim".



Ogłoszenie z dnia 2019-09-16

Ogłoszenie nr 560194400-N-2019 z dnia 16-09-2019 r.

Piotrków Trybunalski: Rozbudowę z przebudową ulicy Pereca na odcinku od ulicy Wojska Polskiego do Alei Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim wraz z budową / przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529955-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500053278-N-2018, 500055020-N-2-19, 500056355-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500118397-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowę z przebudową ulicy Pereca na odcinku od ulicy Wojska Polskiego do Alei Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim wraz z budową / przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZ.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowę z przebudową ulicy Pereca na odcinku od ulicy Wojska Polskiego do Alei Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim wraz z budową/ przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego RIM-50/G/i pn.: "Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim". Zamówienie realizowane wg zasady " Projektuj i wybuduj". Zamawiający posiada prawo do dysponowania działkami o nr: 47/1, 88, 89/1, 89/2, 90, 92/2, 241, 246/1, 246/2, 245, 277,279 w obrębie 21. 1. Prace projektowe: 1.1. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa (projekty budowlano-wykonawcze) obejmującą: 1.1.1. Projekt rozbudowy/przebudowy ulicy Pereca z włączeniem w ul. Wojska Polskiego i Al. M. Kopernika - branża drogowa, 1.1.2. Projekt rozbudowy oświetlenia, 1.1.3. Projekt rozbudowy/przebudowy/remontu sieci wodociągowej, 1.1.4. Projekt rozbudowy/przebudowy/remontu kanalizacji deszczowej, 1.1.5. Projekt rozbudowy/przebudowy/remontu kanalizacji sanitarnej, 1.1.6. Projekt usunięcia kolizji/przebudowy z sieci ciepłowniczej, 1.1.7. Projekt usunięcia ewentualnych kolizji, 1.1.8. Projekt zieleni i gospodarki drzewostanem, 1.1.9. Projekt stałej i czasowej organizacji ruchu. 1.2. Dla potrzeb w/w dokumentacji projektowo - kosztorysowej sporządzenie: 1.2.1. mapy do celów projektowych, 1.2.2. wykonanie badań geotechnicznych i opinii geotechnicznej, 1.2.3. wykonanie projektów podziału nieruchomości niezbędnych dla potrzeb w/w inwestycji. 1.3. Uzyskanie w imieniu zamawiającego opinii ornitologicznej i dendrologicznej. 1.4. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień wynikających z przepisów szczególnych w tym: decyzji przyrodniczych, pozwolenia wodnoprawnego, decyzji na podstawie ustawy o ochronie zabytków, decyzji na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym , decyzji na realizację inwestycji drogowej / decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia nie wymagającego pozwolenia na budowę, w tym dla potrzeb przedmiotowej decyzji uzyskanie, w imieniu zamawiającego, niezbędnych opinii wynikających z ustawy itp. 1.5. Sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich ww. branż. 1.6. Sporządzenie przedmiarów i kosztorysów ofertowych dla wszystkich ww. branż. 1.7. Aktualizacja warunków technicznych do projektowania wydanych m.in.: PGE, MZGK, PWiK, WUOZ w Łodzi. 2. Roboty budowlane: 2.1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze. 2.2. Roboty instalacyjne: 2.2.1. budowa sieci wodociągowej - przebudowa / rozbudowa wg rozwiązań projektowych, 2.2.2. budowa kanalizacji sanitarnej - przebudowa / rozbudowa wg rozwiązań projektowych. 2.2.3. przebudowa ciepłociągu - usunięcie kolizji. 2.3. Roboty instalacyjne - kanalizacja deszczowa / odwodnienie pasa drogowego i przyległych posesji z wykorzystaniem odpływów wykonanych podczas regulacji koryta rzeki - 15 nowych wlotów wykonanych w roku 2017. 2.4. Roboty elektryczne: 2.4.1. budowa oświetlenia ulicznego, 2.4.2. regulacja istniejących latarni, 2.4.3. zabezpieczenie istniejących kabli elektrycznych. 2.5. Roboty drogowe: jezdnia, chodniki, zjazdy 2.5.1. oznakowanie pionowe i poziome, 2.5.2. elementy małej architektury. 2.6. Zieleń: 2.6.1. wycinka drzew, 2.6.2. nasadzenia drzew, 2.6.3. pielęgnacja istniejących drzew, 2.6.4. wykonanie terenów zielonych - trawnik " z rolki". 2.7. Montaż tablicy informacyjnej wg wytycznych RPO. 2.8. Wykonanie i montaż tablicy pamiątkowej wg wytycznych RPO. 2.9. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 2.9.1. zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny, 2.9.2. nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót, 2.9.3. zapewnienia nadzoru archeologicznego, 2.9.4. zapewnienia nadzoru ornitologicznego i dendrologicznego, 2.9.5. uiszczenia 1 opłaty za umieszczenie nowych urządzeń nie związanych z drogą, 2.9.6. przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 2.9.7. przeprowadzenia wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Zalecane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. 2.9.8. zabezpieczenia przed uszkodzeniami drzew, nie przeznaczonych do wycinki, 2.9.9. wykonania stabilizacji na długości 50 cm wokół studni do wysokości warstwy ścieralnej (w tych miejscach zastępuje ona warstwę kruszywa), 2.9.10. bieżącego utrzymywania czystości przyległych do budowy ulic od zanieczyszczeń powstałych w związku z wykonywaniem robót, 2.9.11. odtworzenia do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, po których odbywał się transport materiałów budowlanych (w przypadku uszkodzeń powstałych w związku z prowadzeniem robót), 2.9.12. zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi (bieżące ich inwentaryzowanie na trasie budowanych sieci), 2.9.13. przeprowadzenia kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz dodatkowo przed wykonywaniem warstw bitumicznych, dołączenie raportu do dokumentów odbiorowych (koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich podwójnej inspekcji), 2.9.14. wyrównania destruktem zjazdów na posesje, 2.9.15. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży, 2.9.16. sporządzenia i umieszczenia na terenie budowy 2 banerów - wzór banera w załączeniu, 2.9.17. Zapewnienie pielęgnacji zieleni w okresie gwarancyjnym, obejmującym: trawniki 1 rok, drzewa i krzewy 3 lata. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci w celu poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. Zamawiający sugeruje aby realizację zadania rozpocząć od ulicy Wojska Polskiego i postępować etapami w kierunku Alei Kopernika. Roboty należy etapować rozpoczynając od robót wykonywanych na zgłoszenie /nie wymagających pozwolenia na budowę/, następnie roboty wykonywane na pozwolenie na budowę oraz na zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy (dalej: PFU). 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych elementów zamówienia: roboty drogowe - nawierzchnie jezdni i chodników. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności - roboty drogowe - nawierzchni jezdni i chodników. 4.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazanych dowodów: 4.1.1. list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania prac projektowych, a w przypadku czynności na terenie budowy przed ich przystąpieniem do tych czynności. Listy te powinno zawierać w szczególności: ? dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, ? datę złożenia oświadczenia, ? wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ? imion i nazwisk tych osób, ? rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, ? podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4.1.2. umów o pracę pracowników wskazanych na ww. listach - do wglądu, na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Umowę/y należy przekazać wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.2. Osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację. 4.3. W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.


II.4) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:

71240000-2,

71242000-6,

71320000-7,

71354000-4,

45111200-0,

45232130-2,

45232140-5,

45231110-9,

45232400-6,

45232411-6,

45233200-1,

45233120-6,

45314300-4,

45316110-9,

77310000-6,

77211500-7,

77211400-6,

77314100-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.09.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowę z przebudową ulicy Pereca na odcinku od ulicy Wojska Polskiego do Alei Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim wraz z budową / przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Rewitalizacja terenów podzamcza - Młode - Stare Miasto w Piotrkowie Trybunalskim".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiebiorstwo Robót Drogowych PEUK S.A., , ul. Roosevelta 39, 97-300, Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie

Przedsiebiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM sp.z o.o., , ul. Żelazna 3, 97-300, Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie

Przedsiebiorstwo Robót Drogowo Mostowych sp.z o.o., , ul. Południowa 17/19, 97-300, Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3254826 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana zakresu zamówienia poprzez jego zwiekszenie o zaprojektowanie i wykonanie robót

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zmiana zakresu zamówienia poprzez jego zwiększenie o zaprojektowanie i wykonanie robót polegających na: a) wymiana sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku ul. Pereca od u. Zamkowej do ul. Starowarszawskiej, b)przebudowa przyłącza energetycznego do posesji nr 19 przy ul. Pereca c)przebudowa przyłącza energetycznego do posesji nr 22 przy ul. Pereca d)zwiększenie zakresu robót związanych z urządzeniem zieleni oraz małej architektury e) zwiększenie zakresu opracowania dokumentacji projektowych Łączna wartość dodatkowych prac i robót wynosi 215149,78 zł netto z podatkiem VAY 264634,23 zł brutto co stanowi 8% wartości zamówienia pierwotnego. Wynagrodzenie ryczałtowe za całość zamówienia wynosi 2861.349,78 zł netto, a wraz z podatkiem VAT 3.519.460,23 zł brutto. Dokonuje się zmiany zakończenia realizacji umowy na 31.08.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.