eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-11

Ogłoszenie nr 560191529-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.

Poznań: Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt: "Termomodernizacja budynku głównego Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 27/39" w ramach: Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej; Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach; Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki; Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 Europejskiego Funduszu Spójności

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549533-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500145064-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32785300000000, ul. ul. Królowej Jadwigi , 61-871 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 8355000, 8355063, e-mail rzp@awf.poznan.pl, faks 618 330 087.
Adres strony internetowej (url): www.awf.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSZP-2003-06/18/ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres określają opracowane projekty budowlane, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wg poniższego zestawienia: L.p. Nr ewid. Temat 1. 1/262 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt budowlany 2. 1/266 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 1 - architektura część 1: składniki tekstowe 3. 1/267 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 1 - architektura część 2: składniki graficzne 4. 1/268 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 2 - konstrukcja 5. 1/269 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 3 - instalacje wentylacji 6. 1/270 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy tom 4 - instalacje elektryczne 7. 1/271 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 1-2 przedmiar budowlany 8. 1/272 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 3 przedmiar instalacje wentylacji 9. 1/273 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 4.2 przedmiar instalacje elektryczne słaboprądowe 10. 1/274 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy P 4.1 przedmiar instalacje elektryczne silnoprądowe 11. 1/279 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu, projekt wykonawczy ST specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 12. 1/320 Remont z przebudową pomieszczeń górnego parteru i sanitariatów na piętrze segmentu "C" budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu projekt budowlany i wykonawczy, tom 1 architektura i konstrukcja; wyciąg: czerpnia zewnętrzna 13. 1/321 Remont z przebudową pomieszczeń górnego parteru i sanitariatów na piętrze segmentu "C" budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu przedmiar robót; wyciąg: czerpnia zewnętrzna 14. RYS.M1 Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu. Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. 15. 1/267 cz. A Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu Ścianki przyokienne na kondygnacji górnego parteru w segmentach "A" oraz "C" 16. 1/271 cz. A Projekt termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu Ścianki przyokienne na kondygnacji górnego parteru w segmentach "A" oraz "C" przedmiar 17. Pozwolenie na budowę. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CPV - 45000000-7 Roboty budowlane CPV- 45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym CPV - 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych CPV - 45261410-1 Izolowanie dachu CPV - 45261900-3 Naprawa dachów CPV - 45262690-4 Remont starych budynków CPV - 45331220-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV - 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten CPV - 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV - 45411000-4 Tynkowanie CPV - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV - 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów CPV - 45443000-4 Roboty elewacyjne 4. Wymagania dotyczące robót: a) Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych. b) Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. c) Użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarze i projekcie czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. d) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem. e) Roboty budowlane powinny być prowadzone zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych. f) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wymianie ślusarki aluminiowo-szklanej w obiektach, które zobowiązany jest udokumentować (referencje z zaznaczonym zakresem robót). 5. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania a) Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw oraz do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi placu budowy. b) Kierownik budowy nadzorujący realizację inwestycji winien posiadać niezbędne doświadczenie do prowadzenia prac zgodnych z zapisami SIWZ. c) zgodnie z § 13.1. 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, aby Wykonawca wykonał próbkę - model w skali 1:1 przejścia fasady aluminiowo-szklanej dolnego i górnego parteru zgodnie z rysunkiem M1 Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. Czas wykonania próbki określa się na 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonany model Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji komisji złożonej z: projektanta, konserwatora zabytków, inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego. d) Kształt i wymiary profili ślusarki aluminiowo - szklanej nie może ulec zmianie. Jakiekolwiek zmiany i odstępstwa od rozwiązań przyjętych w dokumentacji wymagają zgody projektanta, konserwatora zabytków oraz inwestora. e) Obiekt znajduje się na terenie zespołu urbanistyczno - architektonicznego wpisanego do rejestru zabytków i zalicza się do dziedzictwa kulturowego polskiej architektury modernistycznej. Obiekt objęty jest ochroną konserwatorską podczas realizacji termomodernizacji. Miejski Konserwator Zabytków zastrzega sobie prawo komisyjnego odbioru wykonanych prac oraz przeglądu prac w trakcie ich trwania. f) Przy opracowywaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego należy przyjąć: - przerób do 30 listopada 2018 roku w wysokości do 1.600.000,00 zł, - przerób roku 2019 pozostała wartość. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości rzeczowo-finansowych harmonogramu w trakcie realizacji umowy. g) Wykonawca powinien przewidzieć przerwę w robotach budowlanych ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na rok 2018. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych dla określonych materiałów oraz zastosowanych i opisanych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych, jedynie na etapie składania ofert, z zaznaczeniem, że równoważność należy rozumieć jako przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających lub zbliżonych do cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. dla wykazania równoważności w prowadzonym postępowaniu Wykonawca obligatoryjnie dołącza do oferty potwierdzenie równoważności wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, aby osoby wykonujące, w zakresie realizacji zmówienia, czynności wskazane w przedmiarach robót były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) Wykonawcy zatrudnieni w ramach umowy o pracę zobowiązani będą wykonać wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych,. Wymóg nie dotyczy m.in., dostawców materiałów budowlanych, kierownika budowy. 11. W związku z art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawców lub podwykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych oraz nakładania sankcji z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wskazanych w punkcie 10. Wykaz dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu nie spełnienia wspominanego wymogu zawarty jest w § 16 Wzoru umowy - Obowiązki Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. Zamawiający przewiduje zastosowanie w przedmiotowym postępowaniu procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp. UWAGA. W związku z informacjami wymaganymi od Zamawiającego w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia dotyczącymi określenia "typu przedsiębiorstw" ( średnie, małe, mikro), należy uzupełnić takową informację w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wyodrębnia się następujące kategorie przedsiębiorstw: 1. Średnie przedsiębiorstwo: a) zatrudnia mniej niż 250 pracowników oraz b) jego roczny obrót nie przekracza 50 milionów euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów euro; 2. Małe przedsiębiorstwo: a) zatrudnia mniej niż 50 pracowników oraz b) jego roczny obrót nie przekracza 10 milionów euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów euro; 3. Mikroprzedsiębiorstwo: a) zatrudnia mniej niż 10 pracowników oraz b) jego roczny obrót nie przekracza 2 milionów euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 2 milionów euro ŹRÓDŁO: ZALECENIE KOMISJI z dnia 6 maja 2003 r. dotyczące definicji przedsiębiorstw mikro, małych i średnich.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45214400-4,

45261210-9,

45261410-1,

45261900-3,

45262690-4,

45331220-8,

45312000-7,

45311200-2,

45411000-4,

45453000-7,

45421100-5,

45443000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy tj. 19.06.2018r. do terminu zakończenia i przekazania przedmiotu umowy do dnia: 31.10.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Termomodernizacja budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Jack-Bud Polska Sp. z o.o., Sp. k, , Osiedle Bolesława Chrobrego, pawilon 110, 60-681, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 16995246.22 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/01/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1 wystąpiły roboty budowlane, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania i postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, 2 zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcy, a roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowym i są niezbędne do jego wykonania; 3 zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych; 4 zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 5 wartość zmiany określonej w niniejszym aneksie nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w Umowie;

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) wystąpiły roboty budowlane, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania i postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcy, a roboty te nie były objęte zamówieniem podstawowym i są niezbędne do jego wykonania tj. wykonanie warstwy paraizolacji na stropie dachu traktu środkowego I pietra budynku wraz z kosztorysem ofertowym, montażu nowych wentylatorów i wywietrzaków na dachu budynku wraz z kosztorysem ofertowym, wywiezienie składowiska gruzu, znajdującego się na niższych traktach dachu w osiach B-C oraz E-F wraz z wypełnieniem powstałej przestrzeni materiałem izolacyjnym wraz z kosztorysem ofertowym, wykonanie warstwy paraizolacji na stropach niskich części południowej i północnej budynku wraz z kosztorysem ofertowym; 3) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych; 4) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 5) wartość zmiany określonej w niniejszym aneksie nie przekracza 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w Umowie; koniecznym jest wprowadzenie zmian w postanowieniach zawartej Umowy i zawarcie Aneksu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.