Ogłoszenie nr 560190563-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.
Żukowice: Budowa placu zabaw w m. Słone
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555634-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510140914-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Żukowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064738600000,
ul. Żukowice
148,
67-231
Żukowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 831 42 41, e-mail
sekretarz@zukowice.pl, faks
76 831 41 49.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zukowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw w m. Słone
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RGK.271.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest Budowa placu zabaw w m. Słone zlokalizowanego na działce nr 49/2, obr. Słone Gmina Żukowice. Zakres inwestycji obejmuje: - zdjęcie humusu, korytowanie terenu z wyprofilowaniem spadków; - montaż w obrębie strefy urządzeń małej architektury (mocowanych na stałe do podłoża); - realizacja właściwych urządzeń zabawowych na systemowych fundamentach; - ułożenie włókniny filtrującej i realizacja wokół urządzeń nawierzchni bezpiecznej z warstwy piasku; - montaż ogrodzenia o wysokości do 1,20m; - uprzątnięcie placu budowy. Na etapie realizacji należy uzgodnić lokalizację bramek ogrodzeniowych (wejściowych) na plac zabaw. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (dokumentacja obejmuje swoim zakresem również budowę siłowni zewnętrznej oraz strefy relaksu jednak przedmiotem zamówienia jest tylko budowa placu zabaw) oraz przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Urządzenia placu zabaw i ławki oraz ogrodzenie powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i być osadzone w ziemi na prefabrykowanych fundamentach w sposób przewidziany przez producenta, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ich użytkowania. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176 1:2009 oraz PN EN 1176 1:2017. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008. W projekcie i specyfikacji podano przykładowe urządzenia; dopuszcza się inne typy urządzeń pod warunkiem zachowania kompozycji i konstrukcji urządzeń, parametrów technicznych i materiałowych oraz stref bezpieczeństwa. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanymi oraz projektem wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego, projektu wykonawczego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówieni, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniająca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 24 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
II.4) Główny kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV:
37535200-9,
34928200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
60 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiany nie przekraczają 15% wartosci zamówienia podstawowego
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
protokół konieczności oraz pismo wykonawcy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zmiany - kwota 4.999,84 zł netto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa placu zabaw na terenie działki nr 20/5 AM-5, obr. Bogatynia I w ramach projektu "Budowa placu zabaw w Markocicach jako miejsce integracji rodzin"
- Prace remontowe II etap, odbudowa boiska koszykówki, bieżni, przeniesienie urządzeń siłowni
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków - etap III
- "Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Alwernia w miejscowości wraz z infrastrukturą drogową i techniczną" (Przebudowa drogi gminnej nr 101252K wraz z infrastrukturą techniczną ...)
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.