eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Przebudowa ul. Dzigorzewskiej w Sieradzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-10

Ogłoszenie nr 560189426-N-2019 z dnia 10-09-2019 r.

Sieradz: Przebudowa ul. Dzigorzewskiej w Sieradzu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508633-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510059690-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Dzigorzewskiej w Sieradzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.02.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Dzigorzewskiej w Sieradzu na odcinku od drogi krajowej nr 83 do granic miasta Sieradza wraz z wykonaniem włączenia w drogę krajową nr 83 oraz wykonaniem odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej i wykonanie oświetlenia ulicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów i robót: a) przebudowa ulicy obejmująca wykonanie robót przygotowawczych, pomiarowych, rozbiórkowych, ziemnych, wykonanie robót w zakresie podbudowy oraz nawierzchniowych, b) wykonanie miejsc postojowych w pasie drogowym, c) wykonie włączenia ul. Dzigorzewskiej w ul. Wojska Polskiego stanowiącą drogę krajową nr 83, d) wykonanie drogi serwisowej na działce nr 24/3, e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, f) wykonanie odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej z separatorem i wylotem do rowu odwodnieniowego oraz wpustami ulicznymi i ściekami przykrawężnikowymi, g) wykonanie konserwacji odcinka rowu odwadniającego i wykonanie dwóch przepustów na rowie, h) likwidacja istniejącego rowu wzdłuż ul. Dzigorzewskiej, i) wykonanie oświetlenia ulicznego. 3. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiał poglądowy. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdziału XXIV SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4. Postępowanie z materiałami z rozbiórki Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały sztukowe należy spaletować. 5. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. Wykonawca jest zobowiązany wystąpić do zarządcy drogi o zajęcie pasa drogowego opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym i uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót (dotyczy miedzy innymi: przebudowy ulicy w pasie drogi krajowej). Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 6. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca projekty budowlane i wykonawcze, projekt docelowej organizacji ruchu, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentację określającą zasady postępowania przetargowego. 7. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w przedmiarze robót nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie roboty, w tym branżowe i sieciowe oraz uzyskać dokumenty potwierdzające prawidłowość ich wykonania. W przypadku robót sieciowych, np.: wodnokanalizacyjnych, dokumentem potwierdzającym prawidłowość wykonania robót będzie protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sieradzu uprawnionego do pełnienia czynności odbiorowych. 9. Zamawiający zastrzega, by przebudowa ulicy Dzigorzewskiej była prowadzona w dwóch etapach tak, aby zapewnić dojazd samochodów do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w km 0+385,75 odpowiednio od strony miejscowości Dzigorzew (w czasie, kiedy roboty prowadzone będą na odcinku od strony ul. Wojska Polskiego) i odpowiednio od strony ul. Wojska Polskiego (w czasie, kiedy roboty prowadzone będą na odcinku od strony miejscowości Dzigorzew). 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późniejszymi zmianami): - roboty związane z wykonaniem warstw wzmacniających podłoże i warstw podbudowy elementów drogi, - roboty związane z wykonaniem warstw nawierzchniowych elementów drogi, - roboty związane z wykonaniem krawężników i obrzeży, - roboty związane z wykonaniem oznakowania drogi, - roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, - roboty związane z wykonaniem oświetlenia ulicznego.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45231300-8,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Dzigorzewskiej w Sieradzu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

"BUD-TRANS" Roboty Budowlano-Drogowe Maria Karbowiak, budtrans@vp.pl, ul. Uniejowska 170A, 98-200, Sieradz, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1779152.75 .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielono dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana dotychczasowego Wykonawcy nie jest możliwa z powodów technicznych oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość robót dodatkowych wyliczono na kwotę 81.938,08 złotych netto na podstawie kosztorysów i o taką kwotę ulegnie zwiększeniu wysokość wynagrodzenia umownego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dodatkowe roboty dodatkowe obejmują: - wymianę gruntu - wykonanie drenażu odwadniającego - wykonanie zatoki postojowej - wzmocnienie konstrukcji pod chodnikiem - likwidację kolizji z wodociągiem - likwidację kolizji z kablem energetycznym

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych uległ zmianie termin wykonania umowy do dnia 16.09.2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.