Ogłoszenie nr 560184962-N-2019 z dnia 04-09-2019 r.
Wrocław: Przebudowa drogi w ul. Blacharskiej we Wrocławiu na odcinku od pętli autobusowej do
ogródków działkowych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527463-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540055976-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510094891-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 93104008800000,
ul. Januszowicka
15 a,
53-135
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 607 356, e-mail
bzp@zim.wroc.pl, faks
071 360 73 31.
Adres strony internetowej (url): www.zim.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi w ul. Blacharskiej we Wrocławiu na odcinku od pętli autobusowej do ogródków działkowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ.362.22.droga Blacharska.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi w ul. Blacharskiej od pętli autobusowej do ogródków działkowych z infrastrukturą - odwodnieniem, oświetleniem i Miejskimi Kanałami Teletechnicznymi- (MKT) w podziale na zadania : Zadanie 1 - Przebudowa drogi w ul. Blacharskiej, Zadanie 2 - Pielęgnacja zieleni - trawy, wykonanej ramach w ramach Zadania 1, Zadanie 3 - Pielęgnacja krzewów, bylin i traw nasadzonych w ramach Zadania 1.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233120-6,
45231400-9,
45316110-9,
45232300-5,
45314000-1,
45233290-8,
45112710-5,
77310000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie 1: termin zakończenia: 08.08.2019r., Zadanie 2 i Zadanie 3: termin rozpoczęcia: 08.08.2019r., termin zakończenia: Zadanie 2: do 08.08.2020r., Zadanie 3: do 08.08.2022r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: . | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Drogowe DROBUD Spółka z o.o.,
,
ul. Bolesławiecka 9A,
53-614,
Wrocław, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany zostały przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych oraz wystąpienie robót zamiennych, wystąpiła konieczność zmiany umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W umowie na Zadanie 1 wprowadzono zmiany: (1) zmiana terminu zakończenia na 13.09.2019r. (2) zwiększono wynagrodzenie z kwoty brutto: 584.250,00 zł na kwotę brutto: 590.750,00 zł. W umowie na Zadanie 2 i Zadanie 3 wprowadzono zmiany: (1) zmiana terminu rozpoczęcia na: 14.09.2019r., zmiana terminu zakończenia na: Zadanie 2: do 14.09.2020r., Zadanie 3: do 14.09.2022r.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.