eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Kampinos"



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 560174398-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Kampinos: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Kampinos"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu " Termomodernizacja budynków użytewczności publicznej w Gminie Kampinos" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ramach osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną", działanie 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525044-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510082518-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kampinos, Krajowy numer identyfikacyjny 53639600000000, ul. ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 725-00-40, e-mail e.korolewska@kampinos.pl, faks 0-22 725-04-44.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kampinos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Kampinos"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.271.26.2019.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest wykonanie "Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Kampinos" współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną", działanie 4.2 "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Są to budynki Urzędu Gminy Kampinos, Świetlicy Środowiskowej w Łazach oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytnie. Na podstawie audytów energetycznych budynków, które stanowią załącznik nr 7 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8, 9, 10, 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zaplanowano zakres działań do realizacji, tj. wymianę instalacji c.o. - źródła ciepła, kotła, montaż grzejników wyposażonych w zawory termostatyczne i w głowice regulacyjne, montaż pomp ciepła, modernizację systemu przygotowania c.w.u, ocieplenie stropodachów, stropów, ścian zewnętrznych, wymianę luksferów, okien oraz drzwi. 1. Budynek Urzędu Gminy - termomodernizacja i zmiana technologii źródła ciepła Budynek Urzędu Gminy zlokalizowany jest w Kampinosie przy ul. Niepokalanowskiej 3 na działce ew. nr 83 w obrębie ewidencyjnym Kampinos. 1) Termomodernizacja - remont elewacji, wymiana stolarki Zakres robót związanych z remontem elewacji budynku obejmuje: a) ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą styropianu o gr. 18 cm metodą lekką mokrą; b) wymianę okien drewnianych na nowe z profili PCV - wymagany współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U/w=0,9 W/m2/K; c) wymianę ścianki z pustaków szklanych na okno z profili aluminiowych w kolorze RAL 7005 - wymagany współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U/w=0,9 W/m2/K; d) wymianę drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego od strony elewacji południowej na drzwi z profili aluminiowych ocieplonych trójkomorowo w kolorze RAL 7005 - wymagany współczynnik przenikania ciepła dla drzwi U/d=1,3 W/m2/K; e) demontaż i montaż nowych rur spustowych i rynien; f) ocieplenie stropodachów płytami styropianowymi EPS 100-036 laminowanymi obustronnie papą i wykonanie pokrycia z dwóch warstw papy; g) demontaż i montaż nowych pionów przewodów instalacji odgromowej; h) demontaż i montaż nowych obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych i) rozebranie betonowego daszka nad drzwiami wejściowymi i montaż nowego daszka ze szkła laminowanego; j) ocieplenie ścian fundamentowych płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS o grubości 16 cm; k) wykonanie pionowej i poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych z ociepleniem; Wymaga się, aby materiały stosowane do realizacji robót określonych w lit. a wchodziły w skład jednego wybranego systemu ociepleń. Niedopuszczalne jest łączenie materiałów pochodzących od różnych producentów. Wyjątek stanowią płyty izolacyjne, łączniki mechaniczne, listwy cokołowe i narożnikowe. 2) Budowa zewnętrznej instalacji gazu ziemnego niskiego ciśnienia Przewiduje się budowę zewnętrznej instalacji gazu niskiego ciśnienia na potrzeby zasilania pompy ciepła i przygotowania ciepłej wody użytkowej pomiędzy punktem redukcyjno-pomiarowym a przyłączaną pompą ciepła. 3) Budowa fundamentów pod pompę ciepła i ogniwa fotowoltaiczne Zaprojektowano fundament pod pompę ciepła w postaci bloku fundamentowego pod konkretny model pompy, która jest zestawem przykładowym. W przypadku zmiany producenta, rodzaju i parametrów technicznych urządzenia, należy każdorazowo fundament dopasować do wytycznych producenta wybranego urządzenia oraz jego parametrów. Fundament pod ogniwa fotowoltaiczne zaprojektowano w postaci ław o długości odpowiadającej zgrupowanemu zespołowi ogniw. 4) Zewnętrzna instalacja cieplna oraz pompa ciepła. Źródłem ciepła będzie pompa ciepła gazowa powietrzna ustawiona na fundamencie na zewnątrz budynku. Gazowa absorpcyjna pompa ciepła typu powietrze-woda pozwala produkować wodę grzewczą o temperaturze do 65°C. Projektowana zewnętrzna instalacja cieplna niskoparametrowa wykonana będzie z preizolowanych rur i będzie łączyć pompę ciepła z budynkiem. Projektowana instalacja fotowoltaiczna o mocy 5,83 kW (22 moduły) będzie umieszczona na dz. ew. 83. Moduły fotowoltaiczne będą przytwierdzone do specjalnej konstrukcji gruntowej. 5) Remont instalacji centralnego ogrzewania Remont instalacji obejmuje zarówno demontaż obecnego kotła, rur i grzejników, jak również wykonanie instalacji z rur stalowych łączonych poprzez złączki zaprasowywane. Zaprojektowane grzejniki - stalowe płytowe z bocznym zasilaniem. Przy każdym grzejniku przewidziano zawór termostatyczny oraz zawory odcinające na powrocie. Ww. roboty w budynku Urzędu Gminy będą realizowane jednorazowo, w tym samym czasie. Zamawiający jest w posiadaniu decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1740/2018 z dnia 28 listopada 2018r. wydanej przez Starostę Warszawskiego Zachodniego obejmującej budowę fundamentu wraz z montażem pompy ciepła, ogniw fotowoltaicznych i zewnętrznej instalacji gazu ziemnego niskiego ciśnienia oraz remont elewacji i dachu wraz z ociepleniem dla budynku Urzędu Gminy w Kampinosie przy ul. Niepokalanowskiej 3 na działce ew. nr 83. 2. Budynek Urzędu Gminy - remont schodów wejściowych oraz wymiana utwardzenia z kostki brukowej przed wejściem głównym. 1) Wymiana posadzek - schody wejściowe Zaplanowano wymianę posadzki schodów z lastryka na płyty z granitu płomieniowanego w kolorze szarym. Na schodach przewidziano stopnice z kapinosem z tego samego materiału. Na wprost wejścia do budynku przewidziano montaż elektrycznych mat grzejnych z pełną automatyką. Wymagane zastosowanie materiałów I gatunku. 2) Wymiana utwardzenia z kostki brukowej przed wejściem głównym Zaplanowano wymianę utwardzenia z kostki brukowej wraz z krawężnikami. Należy ułożyć kostkę brukową o grubości min. 6 cm - faktura płukana wraz z wymianą obrzeży na 6x20x100 w kolorze szaro-grafitowym. UWAGA: Wszystkie prace obejmujące pomieszczenia klatek schodowych i korytarzy należy wykonywać w poniedziałki po godzinie 18:00, od wtorku do czwartku po godzinie 15:30, w piątki po godzinie 14:30 lub w dni wolne od pracy w ten sposób, że w godzinach pracy urzędu zapewniony będzie dostęp do wszystkich pomieszczeń. Wykonawca winien ściśle wykonać wszystkie zalecenia i warunki podane w decyzji o pozwoleniu na budowę. Przed przystąpieniem do prac, trasa sieci zewnętrznej gazu, lokalizacja pompy oraz zewnętrzna instalacja c.o. winna być wytyczona przez uprawnionego geodetę zatrudnionego przez Wykonawcę, pod ścisłym nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu mapę geodezyjną powykonawczą wykonaną przez uprawnionego geodetę i zatwierdzoną przez Powiatowy Ośrodek Geodezji i Kartografii w Ożarowie Mazowieckim oraz komplet dokumentów, które są wymagane do zgłoszenia o zakończeniu prac. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły z badań zagęszczania gruntu, protokoły badania rezystencji instalacji elektrycznych wykonanych przez Wykonawcę, protokoły badania szczelności całej instalacji, ekspertyzę kominiarską oraz atesty i świadectwa zgodności wszystkich użytych do wykonania zadania materiałów. 3. Budynek świetlicy środowiskowej w Łazach - termomodernizacja i zmiana technologii źródła ciepła Budynek świetlicy środowiskowej zlokalizowany jest w miejscowości Łazy, gm. Kampinos na dz. ew. nr 45/2 w obrębie ewidencyjnym Łazy. 1) Remont elewacji Zakres robót przewidziany remontem elewacji obejmuje tylko część budynku zaadaptowaną na potrzeby świetlicy w zakresie: a) ocieplenia ścian zewnętrznych 12 cm warstwą styropianu EPS metodą lekką mokrą; b) ocieplenia stropu pod nieużytkowanym poddaszem dodatkową warstwą wełny mineralnej o grubości 15 cm; c) wymiany okien na nowe wyposażone w nawiewniki higrosterowane o wydajności 7-30 m3/h; d) wykonania wentylacji grawitacyjnej z pomieszczeń; e) wymiany obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych; f) demontażu i montażu rur spustowych; Wymaga się, aby materiały stosowane do realizacji robót określonych w lit. a wchodziły w skład jednego wybranego systemu ociepleń. Niedopuszczalne jest łączenie materiałów pochodzących od różnych producentów. Wyjątek stanowią płyty izolacyjne, łączniki mechaniczne, listwy cokołowe i narożnikowe. 2) Zmiana technologii źródła ciepła Źródłem ciepła wewnętrznej instalacji c.o. będzie sprężarkowa pompa ciepła typu powietrze/woda. Pompa zostanie zamontowana w pomieszczeniu po istniejącej kotłowni. 3) Remont instalacji centralnego ogrzewania Remont instalacji obejmuje demontaż obecnego kotła, rur, grzejników oraz wykonanie instalacji z rur stalowych łączonych poprzez złączki zaprasowywane. Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe z bocznym zasilaniem. Przy każdym grzejniku przewidziano zawór termostatyczny oraz zawory odcinające na powrocie. Ostateczny sposób wykonania próby ciśnieniowej należy ustalić z Inspektorem Nadzoru. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły badania rezystencji instalacji elektrycznych wykonanych przez Wykonawcę, protokoły badania szczelności całej instalacji, ekspertyzę kominiarską oraz atesty i świadectwa zgodności wszystkich użytych do wykonania zadania materiałów. Zamawiający jest w posiadaniu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dotyczącego ocieplenia ścian i stropu, wymiany okien oraz wymiany kotła olejowego na pompę ciepła typu powietrze-woda, wobec którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym. 4. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytnie - termomodernizacja i zmiana technologii źródła ciepła Budynek OSP zlokalizowany jest w miejscowości Szczytno gm. Kampinos na dz. ew. nr 112/1 w obrębie ewidencyjnym Szczytno. 1) Remont elewacji Zakres robót przewidziany remontem elewacji obejmuje: a) ocieplenie ścian zewnętrznych 18 cm warstwą styropianu EPS metodą lekką mokrą; b) ocieplenie stropu pod nieużytkowanym poddaszem 26 cm warstwą wełny mineralnej układana metodą natryskową; c) demontaż oraz montaż nowego sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym podwieszanym do istniejącej konstrukcji dachu; d) wymianę drzwi zewnętrznych na nowe z profili aluminiowych z przekładką termiczną szklonych jednokomorowym zestawem szyb zespolonych z szybą bezpieczną P2; e) wymianę obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych; f) demontaż i montaż nowych rur spustowych; g) wykonanie wentylacji grawitacyjnej z pomieszczeń; h) wykonanie opaski wokół budynku Wymaga się, aby materiały stosowane do realizacji robót określonych w lit. a wchodziły w skład jednego wybranego systemu ociepleń. Niedopuszczalne jest łączenie materiałów pochodzących od różnych producentów. Wyjątek stanowią płyty izolacyjne, łączniki mechaniczne, listwy cokołowe i narożnikowe. 2) Wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby ogrzewania i chłodzenia pomieszczeń Zaplanowano wykonanie instalacji ogrzewania i chłodzenia dla wybranych pomieszczeń w oparciu o dwie jednostki klimatyzatorów kasetonowych przeznaczonych do pracy całorocznej, zewnętrzne jednostki zlokalizowane na elewacji budynku. Ogrzewaniu i chłodzeniu podlegają dwa pomieszczenia - sala spotkań i pomieszczenie kuchenne. Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły badania rezystencji instalacji elektrycznych wykonanych przez Wykonawcę, protokoły badania szczelności całej instalacji, ekspertyzę kominiarską oraz atesty i świadectwa zgodności wszystkich użytych do wykonania zadania materiałów. Zamawiający jest w posiadaniu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dotyczącego ocieplenia ścian i stropu, wymiany okien oraz wymiany kotła olejowego na pompę ciepła typu powietrze-woda, wobec którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym. Wszystkie ww. prace dotyczące budynku urzędu gminy, świetlicy i ochotniczej straży pożarnej będą nadzorowane przez zatrudnionego przez Inwestora Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Po rozstrzygnięciu przetargu wyłoniony Wykonawca otrzyma (do zwrotu) od Zamawiającego kompletną dokumentację (projekty budowlane), kserokopię pozwolenia na budowę, jeden dziennik budowy oraz kopie dwóch zgłoszeń robót niewymagających pozwolenia na budowę. W celu lepszego skalkulowania kosztów wykonania przedmiotu zamówienia zaleca się ubiegającym się o zamówienie Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Po zakończeniu prac Wykonawca w obecności przedstawicieli Zamawiającego dokona przeglądu prawidłowego działania wszystkich urządzeń. Wszystkie materiały i prace winny być zgodne z rozporządzeniami, przepisami i normami wyszczególnionymi w projektach budowlanych dotyczących przedmiotowego zadania. Ewentualny nadmiar urobku ziemi, zostanie przez Wykonawcę wywieziony i przekazany do utylizacji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadów. Jeśli w trakcie prac zostaną zniszczone tereny zielone, Wykonawca ma obowiązek, po uprzątnięciu placu budowy, zasiać w tych miejscach trawę i wymienić zniszczoną roślinność. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca dokona ich na własny koszt. Szczegółowy zakres robót został określony w projektach budowlanych, audycje energetycznym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 7, 8, 9,10, 11 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:

45443000-4,

45320000-6,

45410000-4,

45331100-7,

45233250-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia do 31.07.2019 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Kampinos"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "ELBO" S.C. Tomasz Dąbrowski, Zbigniew Dąbrowski, , ul. Powstańców Warszawy 14, 96-503, Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1205627.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych, które stały się niezbędne, zmiany wynagrodzenia oraz zmiany terminu realizacji umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpiły opóźnienia za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a wynikające z następujących przyczyn uznanych przez Zamawiającego: - opóźnienie ze strony gestora sieci gazu w wykonaniu, uruchomieniu i nagazowaniu przyłącza, - wystąpienie robót dodatkowych W dniu 30.07.2019r. został spisany protokół konieczności, zatwierdzony przez obie strony, określający szczegółowe przyczyny zmiany umowy i potwierdzający wystąpienie ww. okoliczności.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość dodatkowych robót - 85756,39 netto. Termin wykonania umowy 23 sierpnia 2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.