Ogłoszenie z dnia 2019-08-08
Ogłoszenie nr 560165450-N-2019 z dnia 08-08-2019 r.
Warszawa: Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545546-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510116517-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, Krajowy numer identyfikacyjny 00028909300000,
ul. Marymoncka
99/103,
01-813
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 693 700, e-mail
zamowienia.publiczne@cmkp.edu.pl, faks
225 693 712.
Adres strony internetowej (url): https://www.cmkp.edu.pl
Adres profilu nabywcy: https://cmkp.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://cmkp.eb2b.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-430-2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie adaptacji lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane "dokumentacją projektową", a w tym: 1) PROJEKT BUDOWLANY-WYKONAWCZY: REMONT I ARANŻACJA WNĘTRZA LOKALU MIESZKALNEGO NR 1 W BUDYNKU DOMU NAUKI CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO: a) projekt architektoniczny i aranżacji wnętrz, b) projekt instalacji sanitarnych, c) projekt instalacji elektrycznych, 2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT DLA REMONTU I ARANŻACJI WNĘTRZA LOKALU MIESZKALNEGO NR 1 W BUDYNKU DOMU NAUKI CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej oraz dostawę i montaż: 1) wyposażenia łazienki (wg opisu w dokumentacji projektowej): a) kabina prysznicowa z brodzikiem i baterią, b) umywalka z półpostumentem i baterią, c) ustęp WC na stelażu z deską antybakteryjną i przyciskiem, d) uchwyt na papier toaletowy; 2) wyposażenia kuchni (wg opisu w dokumentacji projektowej): a) zabudowa meblowa, b) blat kuchenny, c) płyta grzewcza indukcyjna, d) okap kuchenny, e) kuchenka mikrofalowa. 4. Informacje o obiekcie: 1) budynek przy ul. Schroegera 82/86 zbudowany na rzucie w kształcie litery "U", położony jest w kwartale zabudowy wyznaczonym ulicami: Schroegera, Przybyszewskiego oraz Kleczewską; 2) budynek posiada cztery kondygnacje nadziemne (w tym poddasze użytkowe) oraz podpiwniczenie; 3) budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej w układzie trójtraktowym, ściany zewnętrzne jednowarstwowe, nieocieplone, stolarka okienna pcv w kolorze białym; 4) w skrzydle lewym (wzdłuż ul. Kleczewskiej) zlokalizowany jest pion lokali mieszkalnych z osobnym wejściem i klatką schodową; 5) zakres projektu nie przewiduje zmian dotyczących przeznaczenia budynku oraz jego programu użytkowego; 6) parametry budynku i lokalu mieszkalnego objętego remontem: a) wysokość budynku - 4 kondygnacje nadziemne i jedna podziemna, b) wysokość pomieszczeń od 2,82 m; 7) obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, gazową, elektryczne, teletechniczne, telefoniczną oraz odgromową, systemu sygnalizacji pożaru, hydrantową; 8) wejście główne do budynku zlokalizowane jest od strony południowo-zachodniej (u zbiegu ul. Schroegera i Przybyszewskiego), wejście boczne, do klatki schodowej obsługującej lokale mieszkalne, znajduje się od strony wschodniej (od ul. Kleczewskiej); 9) lokal mieszkalny nr 1 położony jest na parterze, mieszkanie jest dwustronne o orientacji wschodnio-zachodniej, o łącznej powierzchni 38,93 m² i kubaturze 109,78 m3 i składa się z następujących pomieszczeń: a) przedpokój - 4,63 m², b) pokój - 16,7 m², c) łazienka - 3,10 m², d) kuchnia - 7,06 m², e) pokój - 7,44 m². 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 7. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter hotelowo-biurowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowania dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 8. Wykonawca może wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w godzinach 15:00-20:00. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 10. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 11. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 12. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 13. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 14. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 84 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 15. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją projektową, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45400000-1,
45430000-0,
45442100-8,
45421000-4,
45310000-3,
45330000-9,
39000000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Zgodnie z zawartą umową termin wykonania zamówienia określono na 80 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy. 2. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy następuje w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Adaptacja lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie na apartament hotelowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
10/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MALI Budownictwo Michał Pelak,
,
ul. Józefa Wybickiego 26-28 lok. 39,
05-091,
Ząbki, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/08/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych, niezbędnych w celu prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, wskazanych w protokole konieczności, a nie ujętych pierwotnie w dokumentacji projektowej, o wartości 3 769,23 PLN (bez VAT)..
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jedyna wprowadzona do umowy zmiana polegająca na wykonaniu robót dodatkowych o wartości 4 636,15 zł brutto stanowi 4,07% wartości umowy brutto, a więc jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy, że:
1) w dniu 10 czerwca 2019 r., w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony zawarły umowę nr ZP-430/2019, zwaną dalej "Umową", której przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku Domu Nauki CMKP na apartament hotelowy, zwanych dalej "Robotami", na terenie budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie;
2) zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 Umowy Wykonawca zobowiązał się do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z projektem wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wykazem dokumentacji wskazanym w treści Załącznika nr 1 do Umowy, zwanymi dalej łącznie "Dokumentacją projektową";
3) Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie prac posadzkarskich w następującym zakresie:
a) odnoście pomieszczenia nr 2.5 Pokój "Projektuje się usunięcie istniejącego parkietu dębowego w obu pokojach i skucie starej wylewki pod nim. Ułożenie nowych warstw:
- izolacja akustyczna - płyty ze styropianu akustycznego EPS-T gr. 2 cm ułożone na podłożu,
- warstwa rozdzielająca - folia PE gr. 0,2 mm układana na zakład 30cm,
- wylewka cementowa grub. 5cm wykończona na gładko, zbrojona zbrojeniem rozproszonym lub siatką na podkładzie z folii PCV. Szlichtę dylatować od ścian paskiem styropianu grubości 1cm,
- wykonanie nowego parkietu dębowego dwuwarstwowego (jodełka klasyczna lakierowana 11x100x500 STANDARD)",
b) odnośnie pomieszczenia nr 2.1 Przedpokój "Projektuje się usunięcie istniejącego parkietu dębowego w obu pokojach i skucie starej wylewki pod nim. Ułożenie nowych warstw:
- izolacja akustyczna - płyty ze styropianu akustycznego EPS-T gr. 2 cm ułożone na podłożu,
- warstwa rozdzielająca - folia PE gr. 0,2 mm układana na zakład 30 cm,
- wylewka cementowa grub. 5cm zatarta na ostro, zbrojona zbrojeniem rozproszonym lub siatką na podkładzie z folii PCV. Szlichtę dylatować od ścian paskiem styropianu grubości 1 cm. Wierzch szlichty 1,5 cm poniżej poziomu parkietu w pomieszczeniu nr 2, docelowe wykończenie identycznymi we wszystkich pomieszczeniach płytkami gresowymi powinno być na tym samym poziomie co parkiet,
- izolacja przeciwwodna podpłytkowa systemowa w postaci cementowo-polimerowej elastycznej powłoką uszczelniającej. Styki posadzki ze ścianami dodatkowo uszczelnić taśmą do dylatacji o szer. 100 mm. Sposób nakładania izolacji ściśle wg wytycznych producenta systemu,
- wykończenie posadzki - płytki gresowe szkliwione, antypoślizowe, o wym. 40x40 cm i gr. 8,3 mm w kolorze brąz lub beż. Układ płytek wg rys nr 1. Płytki układać na elastycznej zaprawie klejowej do gresu, zgodnej z przyjętym systemem izolacji przeciwwodnej, z pełnym podsadzeniem, szczeliny pomiędzy płytkami wypełnione fugą cementowo-epoksydową elastyczną, wodoodporną. Szerokości spoiny max 3 mm".
4) po rozpoczęciu Robót stwierdzono, że: w pomieszczeniu oznaczonym w Dokumentacji projektowej jako nr 2.5 POKÓJ i 2.1 PRZEDPOKÓJ po usunięciu dębowego parkietu i skuciu wylewki do poziomu stropu ujawniła się niewidoczna wcześniej, zniekształcona belka stropowa - w celu właściwego wykonania Robót konieczne było wzmocnienie belki stropowej przez wykonanie następujących czynności: oczyszczenie bruzd poziomych o przekroju do 0,023 m2 i ponowne zasypanie po wzmocnieniu belki stalowej z rozkuciem ściany działowej i jej ponownym zamurowaniem (10 m), przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych gładkich lub żebrowanych o śr. 8 mm strzemiona (9,6 kg), przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów stalowych gładkich lub żebrowanych o śr. 10-14 mm (22,32 kg), przyspawanie strzemion do belki stropowej na gotowym podłożu na stropie (40 szt.), zabetonowanie żwirobetonem z deskowaniem bruzd o przekroju do 0,030 m2 w stropach (10m);
5) zakres dodatkowych prac, o których mowa w pkt 4, zwanych dalej "robotami dodatkowymi", nie został i nie mógł zostać pomimo dochowania należytej staranności przewidziany w Dokumentacji projektowej, ponieważ istniejąca pod warstwami posadzki belka stropowa i jej stan techniczny nie były widoczne, a pełna ocena ich stanu technicznego okazała się możliwa dopiero po rozpoczęciu Robót;
6) biorąc pod uwagę powody ekonomiczne i techniczne, konieczne jest zlecenie Wykonawcy wykonania robót dodatkowych w ramach realizowanych Robót, ponieważ nie jest możliwe wykonanie Robót objętych Umową bez wykonania tychże robót dodatkowych;
7) zgodnie z kosztorysem wykonania robót dodatkowych wartość zamówienia dodatkowego wynosi 4 636,15 zł, co stanowi 4,07% wartości Umowy;
8) na podstawie § 12 ust. 1 Umowy w związku z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony dokonują zmiany Umowy w zakresie postanowień dotyczących realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy i spełnione zostały łącznie wszystkie warunki określone w lit. a-c przywołanego na wstępie przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych, co zostało wykazane powyżej;
9) jednocześnie łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych dla robót budowlanych i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie, wobec czego spełnione zostały także przesłanki określone w 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.