eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-17



Ogłoszenie nr 560156-N-2018 z dnia 2018-05-17 r.

Instytut Ogrodnictwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane z różnych programów Unii Europejskiej

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 101023342, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pierog.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pierog.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
Numer referencyjny: 12/ZP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony roślin. Zamówienie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis części zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ "Formularz oferty".

II.5) Główny kod CPV: 24450000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
24451000-0
24452000-7
24453000-4
24454000-1
24457000-2
24456000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub sporządzonego przez notariusza odpisu. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia następujących przesłanek: 1) zmiana stawki podatku od towarów i usług - zmiana umowy będzie możliwa w zakresie zmiany wartości umowy wynikającej ze zmienionej stawki podatku; 2) wystąpienia siły wyższej - zmiana umowy będzie możliwa w zakresie zmiany terminu wykonania dostawy zamówienia szczegółowego, tj. o dodatkowy czas niezbędny do realizacji dostawy. Pod pojęciem siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nagłe, niezależne od Stron umowy, którym Strony nie mogły zapobiec przy dochowaniu należytej staranności (np. konflikty zbrojne, terroryzm, zamieszki, protesty, pożary, powodzie); 3) zakończenie produkcji lub wycofanie z obrotu asortymentu wskazanego w ofercie - zmiana umowy w zakresie możliwości zaoferowania innego produktu będzie możliwa w przypadku gdy zamiennik będzie posiadał właściwości nie gorsze od produktu pierwotnie zaoferowanego oraz w przypadku gdy cena zamiennika nie będzie wyższa niż cena produktu pierwotnie zaoferowanego. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania braku dostępności produktu pierwotnie zaoferowanego. 2. Zmiana umowy poza przypadkami, o których mowa w ust. 1 będzie możliwa również w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy. 3. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W przypadku wystąpienia podstaw zmiany umowy każda ze Stron może wystąpić pisemnie do drugiej Strony wskazując zakres proponowanej zmiany oraz przesłankę jej dokonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba porządkowa została wskazana przed znakiem "_". Nazwa substancji czynnej środków ochrony roślin została wskazana po znaku "_" 1 _ dazomet - 97 % 2 _ dazomet - 97 % 3 _ dimetoat - 400 g 4 _ prosulfokarb - 800 g/l 5 _ beta-cyflutryna - 25 g/l 6 _ 80% kaptanu 7 _ 80% kaptanu 8 _ 25% flazasulfuronu 9 _ 200g chlorantraniliprolu w 1l 10 _ 125g ditianonu + 561g fosfonianu dipotasu w 1l 11 _ 450g napropamidu w 1l 12 _ 450g napropamidu w 1l 13 _ tetrakonazol 100 g w 1 litrze środka. 14 _ tetrakonazol 100 g w 1 litrze środka. 15 _ chloropiryfos - 480 g w 1 l 16 _ 240 g bifenazatu w 1 l 17 _ 200g pentiopiradu w 1l 18 _ 3% tiofanatu metylu 19 _ 5,32% cyflufenamidu 20 _ milbemektyna 10 g w 1 l 21 _ pirydat 450 g w 1 kg 22 _ chlopyralid - 300 g 23 _ fenazachin - 200 g w 1 l 24 _ 80% kaptanu 25 _ 80% kaptanu 26 _ 300g pirymetanilu w 1l 27 _ 250g bupirymatu w 1l 28 _ 5,02% fenpiroksymatu 29 _ "ametoktradyna - 300 g/l, dimetomorf - 225 g/l" 30 _ 50% pirymikarbu 31 _ 70% metiramu 32 _ flurochloridon - 250 g/l 33 _ 240g metoksyfenozydu w 1l 34 _ 18,2% azoksystrobiny, 11,4% difenokonazolu 35 _ 120g kletodymu w 1l 36 _ metrybuzyna 600 g w 1 l 37 _ 30% indoksakarbu 38 _ pendimetalina - 330 g/l 39 _ 80% tiuramu 40 _ 80% tiuramu 41 _ propikonazol ((RS)-1-[2-(2,4-dichlorofenylo)-4-propylo-1,3-dioksolan-2-ilometylo]-1H-1,2,4-triazol - 125 g w 1 l środka, fenpropidyna ((RS)-1-[3-(4-tert-butylofenylo)-2-metylopropylo]piperydyna - 450 g w 1 l środka 42 _ penkonazol - 100 g w 1 kg 43 _ 18g abamektyny w 1l 44 _ 18g abamektyny w 1l 45 _ tiuram 46 _ fosforek cynku 13 g/kg 47 _ etoksazol - 110 g w 1 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3, 24451000-0, 24452000-7, 24453000-4, 24454000-1, 24457000-2, 24456000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia


Część nr: 2Nazwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba porządkowa została wskazana przed znakiem "_". Nazwa substancji czynnej środków ochrony roślin została wskazana po znaku "_" 1 _ 75% mankozebu 2 _ chloropiryfos - 480 g w 1 l 3 _ olej rydzowy 4 _ olej rydzowy 5 _ 240g spirodiklofenu w 1l 6 _ 250g tebukonazolu w 1l 7 _ 50% nadtlenek wodoru H2O2 8 _ miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 350 g w 1 l 9 _ chinochlamina - 25 % 10 _ 300g pirymetanilu w 1l 11 _ glifosat 450 g w 1 l 12 _ glifosat 450 g w 1 l 13 _ 75% tiuramu 14 _ cypermetryna - 100 g w 1 l 15 _ cypermetryna - 100 g w 1 l 16 _ siarka 800 g w 1 kg 17 _ 240g spinosadu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3, 24451000-0, 24452000-7, 24453000-4, 24454000-1, 24457000-2, 24456000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia


Część nr: 3Nazwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba porządkowa została wskazana przed znakiem "_". Nazwa substancji czynnej środków ochrony roślin została wskazana po znaku "_" 1 _ mankozeb - 60%; dimetomorf - 9% 2 _ 25% tiametoksamu 3 _ 25% tiametoksamu 4 _ fosetyl glinu (III) - 80 % 5 _ 70% propinebu 6 _ 50% chlotianidyny 7 _ para-nitrofenolan sodu 3 g/l, orto-nitrofenolan sodu 2 g/l, 5-nitrogwajakolan sodu 1 g/l 8 _ para-nitrofenolan sodu 3 g/l, orto-nitrofenolan sodu 2 g/l, 5-nitrogwajakolan sodu 1 g/l 9 _ 150g glufosynatu amonowego w 1l 10 _ 150g glufosynatu amonowego w 1l 11 _ 480 g tiachloprydu 12 _ 480g tiachloprydu 13 _ 750g MCPA w 1l 14 _ 300g MCPA w 1l 15 _ 300g MCPA w 1l 16 _ 300g MCPA w 1l 17 _ miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 45 %, cymoksanil - 4,5 % 18 _ 50g deltametryny w 1l 19 _ 50g deltametryny w 1l 20 _ 250g difenokonazolu w 1l 21 _ 240g spirodiklofenu w 1l 22 _ 150 g fluazyfop-P butylu w 1 l 23 _ chlorotalonilutetrachloroizoftalonitryl - 500 g/l 24 _ chlorowodorek propamokarbu 625 g/l, fluopikolid 62,5 g/l 25 _ 70% kaptanu + 1,5% triadimenolu 26 _ 70% kaptanu, 1,5% triadimenolu 27 _ 50% kaptanu 28 _ 50% kaptanu 29 _ 50g lambda-cyhalotryny w 1l 30 _ 50g lambda-cyhalotryny w 1l 31 _ imidachlopryd 200 g w 1 l 32 _ 200g fluopyramu + 200g tebukonazolu w 1l 33 _ 250g fluopyramu + 250g trifloksystrobiny w 1 l 34 _ miedź w postaci tlenochlorku miedz - 50% (500g Cu w 1 kg) 35 _ miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 350 g w 1 l 36 _ 20 % acetamiprydu 37 _ 20 % acetamiprydu 38 _ 20 % acetamiprydu 39 _ 20 % acetamiprydu 40 _ spirotetramat - 100 g 41 _ 5,02% fenpiroksymatu 42 _ 106 oospor grzyba Pythium oligandrum w 1 g środka 43 _ 106 oospor grzyba Pythium oligandrum w 1 gramie środka. 44 _ 80% tiuramu 45 _ propamokarb - 530 g/l (47,28%) + fosetyl - 310 g/l (27,65%) 46 _ mankozeb - 64 % , metalaksyl-M - 3,8 % 47 _ glifosat 360 g w 1 l 48 _ 42,91% iprodionu 49 _ 250g difenokonazolu w 1l 50 _ 250g difenokonazolu w 1l 51 _ 6,7% piraklostrobiny + 26,7% boskalidu 52 _ 6,7% piraklostrobiny, 26,7% boskalidu 53 _ 50% wodny roztwór soli sodowej kwasu alkilobenzenosulfonowego - 10%. 54 _ 375g cyprodynilu + 250g fludioksonilu w 1kg 55 _ 65% dodyny 56 _ 65% dodyny 57 _ chizalofop-P-etylowy 50 g w 1 l 58 _ fenheksamid - 500 g 59 _ 500g flonikamidu w 1kg 60 _ 500g tiofanatu metylowego w 1 l 61 _ 500g tiofanatu metylowego w 1 l 62 _ 500g tiofanatu metylowego w 1 l 63 _ 500g trifloksystrobiny w 1kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3, 24451000-0, 24452000-7, 24453000-4, 24454000-1, 24457000-2, 24456000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia


Część nr: 4Nazwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba porządkowa została wskazana przed znakiem "_". Nazwa substancji czynnej środków ochrony roślin została wskazana po znaku "_" 1 _ azoksystrobina 250 g/l 2 _ azoksystrobina - 250 g/l 3 _ 700g ditianonu w 1kg 4 _ 70% ditianonu 5 _ 360g glifosatu w 1l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3, 24451000-0, 24452000-7, 24453000-4, 24454000-1, 24457000-2, 24456000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia


Część nr: 5Nazwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba porządkowa została wskazana przed znakiem "_". Nazwa substancji czynnej środków ochrony roślin została wskazana po znaku "_" 1 _ 18g abamektyny w 1l 2 _ 18g abamektyny w 1l 3 _ 360g glifosatu w 1l 4 _ chlorotalonil - 400 g/l, azoksystrobina - 80 g/l 5 _ wodorowęglan potasu 850 g/kg 6 _ "fenmedifam - 60 g , desmedifam - 60 g , etofumesat - 60 g " 7 _ 25,2% boskalidu + 12,8% piraklostrobiny 8 _ etofumesat - 75 g/l, fenmedifam - 60 g/l, desmedifam - 47 g/l, lenacyl - 27 g/l 9 _ ekstrakt z grejpfruta 33% 10 _ 150g metamitronu w 1kg 11 _ "metazachlor - 333 g/l, chinomerak - 83 g/l" 12 _ 50% cyprodynilu 13 _ chlomazon - 480 g/l 14 _ 76,8% wodorotlenku miedziowego 15 _ bentazon - 480 g/l, imazamoks - 22,4 g/l 16 _ chloroprofam - 400 g/l 17 _ 500g diflufenikanu w 1l 18 _ 480g diflubenzuronu w 1l 19 _ 50% krezoksymu metylu 20 _ bromoksynil - 200 g/l 21 _ 250g ditianonu + 250g pirymetanilu w 1l 22 _ 250g ditianonu + 250g pirymetanilu w 1l 23 _ 60% kaptanu, 4% trifloksystrobiny 24 _ oksyfluorofen - 480 g/l 25 _ 42,85% mepanipirymu 26 _ 76,8% wodorotlenku miedziowego 27 _ metazachlor - 500 g/l 28 _ 500g fludioksonilu w 1kg 29 _ oksyfluorofen - 480 g/l 30 _ metamitron - 700 g/l 31 _ metamitron (związek z grupy triazynonów) - 900 g/kg (90,0%) 32 _ mankozeb 800 g/kg 33 _ acekwinocyl 150 g w 1 l 34 _ metazachlor - 500 g/l 35 _ metazachlor - 500 g/l 36 _ milbemektyna 10 g w 1 l 37 _ heksytiazoks - 250 g 38 _ 75% miedzi 39 _ olej rzepakowy 85% 40 _ kaptan - 80% 41 _ mankozeb 800 gw 1kg 42 _ 29,98% pirymetanilu, 11,87% fludioksonilu 43 _ 32% zarodniki i grzybnia grzyba Gliocladium catenulatum 44 _ cyjazofamid 400 g w 1 l 45 _ 100g proheksodianu wapnia w 1 kg 46 _ mandipropamid 250 g w 1 l 47 _ abamektyna (produkt naturalny z grupy makrocyklicznych laktonów) - 18 g/l (1,83%) 48 _ 300g fluksapyroksadu w 1l 49 _ 80% siarki 50 _ 80% siarki 51 _ polimeryczne zw. silikonowe 52 _ modyfi kowany polialkilenotlenek heptametylotrisiloksanu (związek z grupy kopolimerów silikono-polieterowych) 53 _ metaldehyd - 50 g 54 _ metaldehyd - 50 g 55 _ prochloraz 500 g w 1 kg 56 _ pendimetalina - 455 g/l 57 _ 455g pendimetaliny w 1l 58 _ 375g cyprodynilu + 250g fludioksonilu w 1kg 59 _ chlomazon - 480 g/l 60 _ beta-cyflutryna - 25 g/l 61 _ olej parafinowy - 770 g w 1 l 62 _ 125g fluazyfopu-P-butylowego w 1l 63 _ 0,8 % tytanu 64 _ laminaryna 45g/l 65 _ lenacyl - 500 g/l 66 _ lenacyl - 800 g 67 _ 233g tiofanatu metylu w 1l + 70g tetrakonazolu w 1l 68 _ propachizafop - 100 g/l 69 _ bentazon - 800 g w 1 l 70 _ Bacillus subtilis QST 713 13,96 g/l (1,34%) 71 _ rimsulfuron - 25 %
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3, 24451000-0, 24452000-7, 24453000-4, 24454000-1, 24457000-2, 24456000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia


Część nr: 6Nazwa: Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba porządkowa została wskazana przed znakiem "_". Nazwa substancji czynnej środków ochrony roślin została wskazana po znaku "_" 1 _ wodorowęglan potasu 850 g/kg 2 _ wyciąg z czosnku 3 _ Bacillus thuringiensis subsp. kurstaki, szczep EG 2348 150 g w 1 kg 4 _ Cydia pomonella Granulosis Virus - 6,24 g 5 _ miedź w postaci tlenochlorku miedz - 50% (500g Cu w 1 kg) 6 _ miedź w postaci tlenochlorku miedzi - 350 g w 1 l 7 _ 15 - 30% - średnio 22% mydła potasowego w przeliczeniu na kwasy tłuszczowe oraz wyciąg z roślin 8 _ 15 - 30% - średnio 22% mydła potasowego w przeliczeniu na kwasy tłuszczowe oraz wyciąg z roślin 9 _ 80% siarki 10 _ 80% siarki 11 _ 240g spinosadu 12 _ olej parafinowy - 770 g w 1 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 24450000-3, 24451000-0, 24452000-7, 24453000-4, 24454000-1, 24457000-2, 24456000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od dnia złożenia zamówienia






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.