eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie dostaw do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO związanych z realizacją projektu pn."Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" z podziałem na 3 części zamówieniaCzęść I zamówieniaZakup, dostawa i montaż mebli; Część II zamówieniaZakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD; Część III zamówieniaZakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-07-08

Ogłoszenie nr 560138961-N-2019 z dnia 08-07-2019 r.

Dzierżoniów: Wykonanie dostaw do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO związanych z realizacją projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" z podziałem na 3 części zamówienia: Część I zamówienia: Zakup, dostawa i montaż mebli; Część II zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD; Część III zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519509-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510081797-N-2019 w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Krajowy numer identyfikacyjny 89071783000000, ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dostaw do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO związanych z realizacją projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" z podziałem na 3 części zamówienia: Część I zamówienia: Zakup, dostawa i montaż mebli; Część II zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD; Część III zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-P.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - ilość części 3. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostaw związanych z realizacją projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" z podziałem na 3 części zamówienia: 1) Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" - I część; 2) Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" - II część; 3) Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" - III część. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu "Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" przedmiotem zamówienia w części I zamówienia jest : Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części I zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pochodzący z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. 5) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia. 6) Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Meble muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Dostarczone meble mają posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i mają być bezpieczne dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletu kluczy (min. 2 sztuki) do każdego zamka zamontowanego w dostarczanych meblach, wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 10) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; b) wydanie kart gwarancyjnych; c) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; d) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu "Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" przedmiotem zamówienia w części II zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części II - załącznik nr 11 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z oprogramowaniem i osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania, który ma być wolny od wad prawnych i pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. Przedmiot zamówienia będzie nieużywany z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy lub instalacji niezbędnych oprogramowań. 5) Na dostarczone oprogramowania Wykonawca ma udzielić Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i przestrzeni niewyłącznej licencji producenta do wykorzystania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1191 z późn zm.), chyba że w załączniku nr 11 do SIWZ wskazano inaczej. W ramach udzielonej licencji Zamawiającemu przysługuje prawo do aktualizacji oprogramowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie za licencje mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia, chyba że w załączniku nr 11 do SIWZ wskazano inaczej. 7) Jakość towaru będzie odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczany sprzęt musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 8) Dostarczony przedmiot zamówienia ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i ma być bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego. 9) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 10) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) w trakcie realizacji dostawy dołączenie dla każdego produktu wykorzystującego energię kopii certyfikatu (deklaracji zgodności) CE na dostarczone urządzenia (nie wymaga się dołączenia ww. certyfikatów, jeżeli urządzenia posiadają oznakowanie CE - np. na tabliczkach znamionowych), 5) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia: 1) W ramach realizacji projektu "Przebudowa budynku przy ul. Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO" przedmiotem zamówienia w części III zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w części III - załącznik nr 17 do SIWZ. 3) Dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być wolny od wad prawnych i ma pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Dostarczony przedmiot zamówienia wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia i w jego skład ma nie wchodzić sprzęt powystawowy. Przedmiot zamówienia ma być nieużywany z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 5) Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie zawarte są w cenie przedmiotu zamówienia, chyba że w załączniku nr 17 do SIWZ wskazano inaczej. 6) Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczony sprzęt musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawce dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia. 7) Dostarczony sprzęt rehabilitacyjny ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i jest bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego. 8) Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach ma posiadać opakowania wykonane z materiału łatwo poddającego się recyklingowi, bądź z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych lub powinny to być opakowania objęte systemem wielokrotnego użytku. Materiały opakowaniowe muszą być ręcznie łatwo sortowalne i nadawać się do recyklingu, a w ich skład powinien wchodzić jeden rodzaj materiału (np. tektura, papier, tworzywo sztuczne, materiał włókienniczy). 9) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) terminowa realizacja dostawy przedmiotu zamówienia; 2) wydanie kart gwarancyjnych; 3) dostarczenie odpowiednich atestów i certyfikatów na dostarczone wyroby; 4) w trakcie realizacji dostawy dołączenie dla każdego produktu wykorzystującego energię kopii certyfikatu (deklaracji zgodności) CE na dostarczone urządzenia (nie wymaga się dołączenia ww. certyfikatów, jeżeli urządzenia posiadają oznakowanie CE - np. na tabliczkach znamionowych); 5) przeprowadzenie instruktażu w zakresie użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia i przekazanie odpowiednich instrukcji obsługi w języku polskim. Dotyczy wszystkich części zamówienia: 6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.


II.4) Główny kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV:

39100000-3,

30200000-1,

33100000-1,

39130000-2,

39516100-3,

39134000-0,

39173000-5,

39150000-8,

39110000-6,

39112000-0,

39121000-6,

39121100-7,

39700000-9,

30213000-5,

30213100-6,

30213400-9,

30230000-0,

30236000-2,

38652100-1,

30237200-1,

30232100-5,

32000000-3,

33140000-3,

33141700-7,

33155000-1,

33192150-8,

33196100-1,

33158400-6,

33196200-2,

37440000-4,

37400000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Dla części I: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w dniu 26.06.2019 r. (godziny realizacji: 8:00-15:00); Dla części II: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w dniu 28.06.2019 r. (godziny realizacji: 8:00-15:00); Dla części III: Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w dniu 28.06.2019 r. (godziny realizacji: 8:00-15:00).

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PB Tenders Jakub Pawulski , firma@pbtenders.pl, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 118464.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV/AGD do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PB Tenders Jakub Pawulski , firma@pbtenders.pl, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868, Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 129466.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do siedziby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku przy ulicy Świdnickiej 35 w Dzierżoniowie na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej i NGO".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KAL-SPORT Hurtownia Sportowa, pawelkalita@kalsport.pl, Al. Rejtana 8, 35-310, Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 21707.32 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany terminu dostaw: W części I zamówienia z dnia 26.06.2019r. na dzień 29.07.2019r., W części II zamówienia z dnia 28.06.2019r. na dzień 28.06.2019r. w którym Wykonawca dostarczy przedmiotu umowy, a instalację przedmiotu zamówienia i jego pełne uruchomienie nastąpi w dniach 29-31 lipca 2019r., W części III zamówienia z dnia 28.06.2019r. na dzień 31.07.2019r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Nastąpiło wydłużenie realizacji robót budowlanych w pomieszczeniach do których ma zostać dostarczony i zmontowany przedmiot zamówienia objętych umowami z trzech części zamówienia. Wystąpienie takiej sytuacji - możliwość wprowadzenia zmian umowy Gmina przewidziała w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na etapie przetargu, pkt XVI ust. 4 pkt 2). Powyższe również pozostaje w zgodzie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto, zmiana terminu dostaw nie wpłynie negatywnie na realizacje i rozliczenie niniejszego dotowanego zadania podzielonego na trzy części zamówienia i pozwoli zrealizować projekt w zaplanowanym terminie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Data zmiany umowy dla części I: 25 czerwca 2019 roku, natomiast dla części II i III zamówienia: 27 czerwca 2019 roku.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.