eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Przebudowa budynku Domu Kultury w Jasionce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-07-05

Ogłoszenie nr 560137875-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.

Trzebownisko: Przebudowa budynku Domu Kultury w Jasionce
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631441-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500269547-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko, Krajowy numer identyfikacyjny 69058215700000, ul. Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 713 700, e-mail z.pawlarczyk@trzebownisko.pl, faks 177 713 719.
Adres strony internetowej (url): http://www.trzebownisko.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Domu Kultury w Jasionce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BR.271.1.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Kultury w Jasionce Stan istniejący Obiekt wzniesiony jest w technologii tradycyjnej murowanej jako parterowy, niepodpiwniczony ze stropodachem. Budynek przykryty dachem dwupołaciowym o kątach pochylenia połaci 80 i 130. Obiekt wyposażony jest w instalację wodno-kanalizacyjną, gazową oraz elektryczną. Ściany wykonane zostały z cegły ceramicznej otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym. Stropodach wentylowany stanowią płyty żelbetowe prefabrykowane nad pomieszczeniami i następnie konstrukcja drewniana pokryta blachą trapezową. Stan projektowany Planowane zamierzenie inwestycyjne ma na celu przebudowę obiektu, obejmującą swym zakresem wymianę istniejącej oraz montaż dodatkowej stolarki okiennej i drzwiowej, naprawę i wymianę pokrycia i konstrukcji dachowej, wykonanie sufitów podwieszanych oraz termomodernizację budynku. W związku ze zmianą rozkładu pomieszczeń w obiekcie planowana jest również rozbiórka istniejącej sceny, wykucie otworów w ścianach istniejących oraz wykonanie nowoprojektowanych ścian działowych. Głównym celem przebudowy obiektu jest wydzielenie pomieszczeń spełniających konkretne funkcje użytkowe min. sala, przestrzenna kuchnia z zapleczem (magazyn, pomieszczenie socjalne, zmywalnia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Wymóg zatrudnienia na umowę o prace Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lud podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudniania na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy - załącznik do SIWZ *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45443000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 09.11.2018r. do 30.11.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót budowlanych na w/w zadaniu, stwierdzono, po dokładnych komisyjnych oględzinach z udziałem przedstawicieli Użytkownika, Projektanta i Wykonawcy stwierdzono, że zachodzi konieczność wykonania niżej wymienionych robót wykraczających poza przedmiot zamówienia podstawowego, w tym nieopisanych w dokumentacji projketowo - kosztorysowej i nie ujętych w ofercie Wykonawcy. Polegają one na: wykonaniu drenażu opaskowego wokół budynku (wraz ze studnia i pompą), wykonaniu kolektora kanalizacji deszczowej - krycie rowu na długości ok 40 mb), wykonanie utwardzenia z kostki brukowej z odwodnieniem liniowym na uprzednio wykonanym kolektorze w celu utworzenia dodatkowych miejsc postojowych, wykonanie utwardzenia z kamienia - w celu wykonania parkingu od strony wejścia do kuchni, ułożenie płytek ceramicznych na ścianach w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych - ok 134 m2, montaż dodatkowych grzejników- 2 szt., wykonanie filaru z cegły klinkierowej przed wejściem do budynku, przebudowa kominów wykonana z cegły klinkierowej, wykonanie tynku dekoracyjnego do wys. 150 cm - 67m2

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Powyższe roboty, nie są objęte przedmiotem zamówienia podstawowego, są one niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, ponieważ ich niewykonanie spowoduje, zagrożenie zalewaniem wodami opadowymi z drogi jaki i nieruchomości sąsiadujących w obrębie inwestycji. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych. Poza tym zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wynika to z następujących okoliczności: Wykonawca ma zagospodarowany plac budowy i sprzęt niezbędny do wykonania dodatkowych robót, co zmniejsza koszty wykonania robót w porównaniu z ewentualnym nowym (innym) wykonawcą. Poza tym zgodnie z teścią zawartej umowy do wyliczenia wynagrodzenia za dodatkowe roboty zostaną zastosowane te same zasady wyceny jak i wysokości składników cenotwórczych jak w odniesieniu do rozliczania robót będących przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonanie w/w robót spowoduje wzrost kosztów o 62.130,44 zł netto. Wartość zmiany umowy stanowi 10,70% wartość zamówienia określonego pierwotnie w umowie, a więc nie przekracza 50%. Będzie to pierwsza zmiana umowy dokonana na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Dodatkowo zachodzi przesłanka z art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp wartość robót budowlanych nie przekracza 15% zadania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.