eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Budowa dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego wraz z kanalizacją deszczową w Mogilnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-06-28

Ogłoszenie nr 560131336-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.

Mogilno: Budowa dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego wraz z kanalizacją deszczową w Mogilnie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597209-N-2018 z dnia 2018-07-31 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500234819-N-2018 z dnia 01-10-2018 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mogilno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego wraz z kanalizacją deszczową w Mogilnie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WFE.271.19.2018.WGS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego wraz z kanalizacją deszczową w Mogilnie. W skład zadania inwestycyjnego wchodzą: - przebudowa istniejącej nawierzchni ulicy Mrugowskiego z betonowych płyt na nawierzchnię z betonowej kostki brukowej, - budowa nowej nawierzchni ulicy Brodowskiego z betonowej kostki brukowej - budowa nawierzchni chodników, - utwardzenie istniejących zjazdów indywidualnych, - przebudowa niezbędnej infrastruktury technicznej zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi. Zakładanym efektem inwestycji jest: - zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników ruchu samochodowego, - zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pieszego - budowa nawierzchni chodników, - zwiększenie komfortu jazdy użytkowników ruchu, - odwodnienie ulicy, - zapewnienie odpowiednich standardów akustycznych dla zabudowy sąsiadującej z inwestycją, - poprawa walorów estetycznych pasa drogowego. 2. Szczegółowy zakres robót wskazany został w przedmiarze robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania porządku na placu budowy, zabezpieczenia zgromadzonych materiałów, zapewnienia właściwego oznakowania placu budowy, zabezpieczenia istniejącej zieleni oraz umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placów budowy. 5. Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej 24 miesięcznej do maksymalnej 36 miesięcznej na przedmiot umowy, licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby proponowane okresy gwarancji oraz rękojmi były równe w ilości miesięcy tzn. aby okres gwarancji był równy okresowi rękojmi. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z przedmiarem robót, mając na uwadze w szczególności ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Materiały użyte do wykonania robót zapewnia Wykonawca. Materiały powinny być nowe, spełniać wymagania techniczne. Do realizacji zamówienia mogą być zastosowane wyłącznie sprawdzone materiały, które zgodnie Art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) będą zapewniały wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań. Uwaga: W przypadku wskazania przez Zamawiającego w przedmiarze robót znaków towarowych, patentów, certyfikatów oraz świadectw pochodzenia materiałów lub urządzeń, dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów lub urządzeń "równoważnych" tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentach. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produktu. W przypadku zastosowania w ofercie innych odpowiedników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania w ofercie, że nie będą one gorsze jakościowo od wskazanych przez projektanta, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
19.09.2018 r. - 31.05.2019 r. Uwaga: Dnia 7 listopada 2018 r. zawarto Aneks do Umowy Nr WFE.272.19.2018.WGS zawartej w dniu 19 września 2018r. w Mogilnie, gdzie ostateczny termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy określony w § 4 ust. 1 pkt 2 wydłużono o długość okresu, na jaki zostały wstrzymane roboty. Zmian w umowie dokonano na podstawie §13 ust. 10 pkt 2) lit. b) oraz ust. 11 umowy nr WFE.272.19.2019.WGS zawartej w dniu 19.09.2019 r. w związku z postanowieniem Wojewody Kujawsko - Pomorskiego wstrzymującemu z urzędu natychmiastowe wykonanie decyzji Starosty Mogileńskiego Nr 242/18 z dnia 27 lipca 2018r., znak: AS.6740.138.2018 dotyczącej udzielenia pozwolenia na "Budowę dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego w Mogilnie oraz rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej". Postanowienie wymusiło wstrzymanie wykonywania prac realizowanych na podstawie umowy nr WFE.272.19.2018.WGS. 09.10.2018 r.- wstrzymanie wykonywania prac realizowanych na podstawie umowy 31.05.2019 r. - kontynuacja prac realizowanych na podstawie umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego wraz z kanalizacją deszczową w Mogilnie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSROL Polak Waldemar, biuro.transrol@wp.pl, Wyrobki 11, 88-300, Mogilno, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 778500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W umowie zmianie ulega § 6 ustęp 1 umowy dotyczący wynagrodzenia: Za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe netto w wysokości 976 444,00 złotych (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy czterysta czterdzieści cztery złote zero groszy). Podatek VAT w kwocie 224 582,12 złotych. Łączna należność brutto wynosi 1 201 026,12 złotych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmian w umowie dokonano na podstawie §13 ust. 10 pkt 2) lit. b) oraz pkt 3) i ust. 11 umowy nr WFE.272.19.2019.WGS zawartej w dniu 19.09.2019 r. Ponadto dnia 25.06.2019 r. Wykonawca Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRANSROL Polak Waldemar, Wyrobki 11, 88-300 Mogilno złożył wniosek o podwyższenie wynagrodzenia należnego wykonawcy powołując się na: - postanowienie Wojewody Kujawsko - Pomorskiego wstrzymujące z urzędu natychmiastowe wykonanie decyzji Starosty Mogileńskiego Nr 242/18 z dnia 27 lipca 2018 r., znak: AS.6740.138.2018 dotyczącej udzielenia pozwolenia na "Budowę dróg gminnych stanowiących ul. Mrugowskiego i ul. Brodowskiego w Mogilnie oraz rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej" i nakaz niezwłocznego wstrzymania prac; - aneks do umowy nr WFE.272.19.2018.WGS spisany w dniu 07.11.2018 r. - znaczny wzrost cen w okresie wstrzymania robót, wykazany przez Wykonawcę w stanowiących złączniki do pisma: tabelach elementów scalonych i ofertach na materiały budowlane.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.