Ogłoszenie nr 560126081-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.
Elbląg: Dostawa i montaż mebli biurowych, regałów archiwizacyjnych i wyposażenia dla Nadleśnictwa Elbląg
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542988-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510111397-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 17005202500000,
ul. ul. Marymoncka
5,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
552 308 531, e-mail
m.nowak@gdansk.lasy.gov.pl, faks
552 308 585.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych, regałów archiwizacyjnych i wyposażenia dla Nadleśnictwa Elbląg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S.270.2.1.2019.SA3
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1 Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia dla Nadleśnictwa Elbląg Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2 Dostawa i montaż regałów archiwizacyjnych dla Nadleśnictwa Elbląg
II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
39131100-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część I: 23.05.2019 do 28.06.2019, część II : 04.06.2019 do 28.06.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż regałów archiwizacyjnych dla Nadleśnictwa Elbląg |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/06/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Międzynarodowe Centrum Budownictwa Sp. z o.o.,
,
Ul. Grójecka 128 p.51,
02-383,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana w zakresie terminu realizacji
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opóźnienie w realizacji zamówienia wynika z zastosowania nowych rozwiązań technologicznych względem przekładni w regałach archiwizacyjnych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/15/2024 Wzmocnienie części stropu nad parterem na Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Neurologicznej w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu w lokalizacji przy ul. Stefana Żeromskiego 22
- Budowa zawrotki na drodze nr 38 DSD p-poż nr 11 Leśnictwo Jantar
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Węzinie
- Modernizacja placu manewrowego z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w WORD w Elblągu
- Modernizacja systemu KD - O/Elbląg, ul. Teatralna 4
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ul. Grunwaldzkiej na odcinku od wjazdu na parking hali widowiskowo-sportowej do skrzyżowania z ul. Grottgera
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawy regałów metalowych wraz z wniesieniem i montażem
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w Sądzie Rejonowym w Giżycku
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.