Ogłoszenie z dnia 2019-06-17
Ogłoszenie nr 560122185-N-2019 z dnia 17-06-2019 r.
Tarnowskie Góry: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2019 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 658648-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510001774-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000,
ul. Rynek
4,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3933600, e-mail
bzp@um.tgory.pl, faks
32 3933602.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2019 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.65.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1 - Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zakres ww. usługi polega na: 1) zapewnieniu czystości terenów komunalnych tj. wykonanie mechanicznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych placów i jezdni gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 37 placów i jezdni o powierzchni 50.321 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - placów i jezdni o powierzchni około 450.000 m2), mechanicznego lub ręcznego cyklicznego i doraźnego oczyszczania wskazanych chodników gminnych (cyklicznie 4 razy w tygodniu - 14 placów i chodników o powierzchni 5.696 m2, doraźnie - średnio 1 raz w miesiącu - wskazanych chodników o powierzchni do 15.000 m2), obchodu wskazanych placów, jezdni, chodników i skwerów oraz obchodu wskazanego terenu Hałdy Popłuczkowej i zebrania z nich odpadów komunalnych (średnio 9 razy w miesiącu - 45 placów, jezdni, chodników i skwerów oraz średnio 9 razy w miesiącu - powierzchnia Hałdy Popłuczkowej do obchodu - 6290 m2), mechanicznego mycia i czyszczenie wskazanych jezdni wraz z chodnikami (do 8 razy w czasie trwania umowy - 3 jezdnie wraz z chodnikami o powierzchni 4.590 m2), mechanicznego zraszania wodą wskazanych jezdni i placów gminnych o powierzchni do 50.000 m2 do 10 razy w czasie trwania umowy, 2) 2) utrzymaniu czystości miejsc do handlowania tj. wykonanie letniego utrzymania czystości poprzez cykliczne oczyszczanie miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie zimowego odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwanie lodu z miejsc do handlowania (6 razy w tygodniu - 4 miejsca oraz doraźnie w niedzielę o łącznej powierzchni 2.622 m2), wykonanie wywozu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności nie mniejszej niż 1100 litrów usytuowanych w miejscach do handlowania (co najmniej 3 razy w tygodniu 7 pojemników), wykonanie ustawienia i obsługi 2 razy w tygodniu 3-ech kabin sanitarnych usytuowanych w miejscach do handlowania, 3) obsłudze koszy ulicznych na odpady komunalne tj. eksploatacja koszy ulicznych na odpady komunalne (7 razy w tygodniu - 195 koszy, 4 razy w tygodniu - 197 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy może być zlecone ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości maksimum 25 szt.), eksploatacja koszy parkowych na odpady komunalne (średnio 2,3 razy w tygodniu - 96 koszy), eksploatacja koszy na odpady zwierzęce (5 razy w tygodniu - 61 koszy; dodatkowo w trakcie realizacji umowy może być zlecone ustawienie i obsługa dodatkowych koszy w ilości 15 szt. - 5 razy w tygodniu), obsługa Dni Gwarków Tarnogórskich we wrześniu 2019 r. trwających 3 dni (ustawienie i usuwanie odpadów - 8 razy z 57 koszy ulicznych, 9 pojemników o pojemności 1100 l i 120 pojemników o pojemności 240 l, utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonym terenie, stały obchód co 2 godziny ww. pojemników i koszy i opróżnianie ich jeśli są zapełnione, objazd wraz z obchodem wskazanych placów, jezdni, chodników, parkingów i skwerów i usuwanie z nich zalegających odpadów), obsługa 85 imprez organizowanych przez lub przy współudziale Gminy (ustawienie i usuwanie odpadów - z pojemników o pojemności 240 l - w zależności od imprezy od 5 do 20 pojemników), 4) utrzymaniu czystości i porządku na 134 przystankach komunikacji pasażerskiej (ilość może się zmienić w trakcie realizacji umowy) tj. wykonanie letniego i zimowego utrzymania przystanków (5 razy w tygodniu - 59 przystanków, 3 razy w tygodniu - 75 przystanków). Część nr 2 - Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zakres ww. usługi polega na: 1) likwidacji dzikich wysypisk usytuowanych na nieruchomościach gminnych o łącznej objętości około 200 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do usunięcia od 0,5 do 15,0 m3 odpadów, 2) odbiorze odpadów komunalnych zebranych przez Zamawiającego w workach o łącznej objętości około 250 m3 - średnio z 1 miejsca będzie do odbioru od 0,1 do 5,0 m3 odpadów. Szczegółowy zakres usług należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ) oraz tabelą kalkulacyjną (Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ).
II.4) Główny kod CPV: 90611000-3
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
63712100-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część nr 1 - umowa zawarta na okres do dnia 31.12.2019 r. lub do chwili wykorzystania środków finansowych określonych w par. 5 ust. 2 umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sprzątanie i zamiatanie na terenie Gminy Tarnowskie Góry |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/12/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
REMONDIS Tarnowskie Góry Spółka z pgraniczoną odpowiedzialnością,
,
ul. Nakielska 1-3,
42-600,
Tarnowskie Góry, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/06/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Par. 5 ust. 2 Umowy GM.272.8.2018 otrzymuje brzmienie: Wartość świadczenia usługi określonej w par. 1 w okresie obowiązywania niniejszej umowy wyniesie nie więcej niż 767.316,16 zł. (slownie złotych: siedemset sześćdziesiąt siedem tysięcy trzysta szesnaście 16/100). Par. 2 ust. 3 Umowy GM.272.8.2018 otrzymuje brzmienie: W trakcie realiacji umowy Zamawiający przewiduje ustawienie dodatkowych koszy na śmieci w następującej ilości: 60 koszy ulicznych Zamawiającego, 15 koszy ulicznych Wykonawcy oraz 15 koszy na zwierzęce nieczystości (kosze Wykonawcy).
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W celu zapewnienia należytego wykonania umowy zaistniała konieczność zwiększenia liczby przewidzianych do ustawienia dodatkowych koszy na śmieci, które będą własnością Zamawiającego - w ilości do 50 sztuk.
Zmianie ulega wartość zamówienia, określona w par. 5 ust. 2 umowy, z 755.975,16 zł na 767.315,16 zł. Dodatkowe 11.340,00 zł o które została zwiększona kwota zamówienia, wykorzystane będzie w celu pokrycia kosztów opróżniania 50 kolejnych koszy ulicznych, dostawionych w trakcie trwania umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.6.2024 Pielęgnacja zieleni i infrastruktury oraz wycinka drzew na terenie Parku w Reptach Ślaskich - Tarnowskich Górach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW (HEMATOLOGIA, KOAGULOLOGIA, MIKROBIOLOGIA)
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
- ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW MEDYCZNYCH nr GCR/10/ZP/2024
- Adaptacja pomieszczeń przy ul. Górniczej 26 w Tarnowskich Górach na potrzeby TOTU- II etap
- BZP.271.4.2024 - "Remont elewacji budynku ZSP nr 2 w Tarnowskich Górach"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z SPWZOZ w Stargardzie
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- 217/2024 Świadczenie usług w zakresie wywozu niecz. stałych kontenerami Kp-5 i Kp-7 (na rzecz Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy) wraz z ich zagospodarowaniem.
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.