eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowice › "Odbudowa drogi w m. Bukwica dz. nr 128/1 w km 00+000-00+400 [Intensywne opady atmosferyczne, sierpień 2017 r.]"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-06-14

Ogłoszenie nr 560120230-N-2019 z dnia 14-06-2019 r.

Żukowice: "Odbudowa drogi w m. Bukwica dz. nr 128/1 w km 00+000-00+400 [Intensywne opady atmosferyczne, sierpień 2017 r.]"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528135-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510079877-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064738600000, ul. Żukowice 148, 67-231 Żukowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 831 42 41, e-mail sekretarz@zukowice.pl, faks 76 831 41 49.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zukowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbudowa drogi w m. Bukwica dz. nr 128/1 w km 00+000-00+400 [Intensywne opady atmosferyczne, sierpień 2017 r.]"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej w m. Bukwica. Długość remontowanej drogi dla całego zadania wynosi 400m. Szerokość nawierzchni jezdni 3,5m, pobocza utwardzone obustronnie - szerokość zmienna max. 0,75m. Spadek poprzeczny nawierzchni drogi - daszkowy 2%, spadek poprzeczny poboczy 8%. W km 0+171 do 0+187 należy wykonać plac do zawracania. Na odcinku od km 0+000 do km 0+187 drogi należy wykonać obustronne obramowanie z krawężnika betonowego 15x30 cm. Konstrukcja nawierzchni drogi: - wykonanie koryta gr 45 cm - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki związanej cementem o klasie C 4/5 - 15cm, - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C 50/30 - 20cm, - wykonanie warstwy wiążącej AC 16W - gr 5cm, - wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S - gr. 4 cm. Odwodnienie projektowanej drogi w km 0+000 do km 0+187 - przez spadki poprzeczne i podłużne do projektowanej kanalizacji deszczowej. Natomiast od km 0+187 do km 0+400 odwodnienie powierzchniowe przez spadki poprzeczne i podłużne na przyległe tereny zielone. W ramach zadania należy także wykonać siec kanalizacji deszczowej wraz z odcinkami przyłączeniowymi do sieci zakończone studzienką z wpustem ulicznym. Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U do kanalizacji litych. Na wszystkich wpustach ulicznych należy zamontować osadnik do wyłapywania zanieczyszczeń stałych i piasku. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanymi oraz projektem wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego, projektu wykonawczego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówieni, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniająca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45110000-1,

45233140-2,

45233000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
70 dni od daty podpisania

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z §18 ust. 3 pkt b umowy - Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Niemożność wykonania wpięcia kanalizacji deszczowej do istniejącego kanału. Brak możliwości osadzenia studni - poszukiwanie rurociągu(protokół). Wydłużenie terminu wykonania o 14 dni

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.