eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koniusza › Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Koniuszy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-06-14

Ogłoszenie nr 560120149-N-2019 z dnia 14-06-2019 r.

Koniusza: Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Koniuszy
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509927-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056814-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koniusza, Krajowy numer identyfikacyjny 35155505100000, ul. Koniusza 55, 32-104 Koniusza, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123 869 039, e-mail gmina@koniusza.pl, faks 123 869 015.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Koniuszy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R.Ż.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Koniuszy. Prace remontowe będą polegały na: - postawieniu rusztowania, - uzupełnieniu ubytków w tynku, - wymianie obróbek blacharskich (48,22 m2), - pomalowaniu elewacji (616,80 m2). Remont obejmie również: - demontaż pokrycia dachowego wraz z obróbkami, - częściową wymianę deskowania i łacenia dachu (około 25% pow. dachu), - wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej (105,00 m2), blachy trapezowej (600,29 m2), - wykonanie podbitki (107 m2), - montaż nowych rynien (81,20 mb) i rur spustowych (67,00 mb), - wstawienie okien połaciowych w połaci dachu (6 szt.), - wykonanie nowej instalacji odgromowej na dachu, - montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu o mocy 10,26 kWp, - zakup sceny do występów artystycznych. Powierzchnia użytkowa całego budynku wynosi 523,52 m2. Warunki techniczne dla montowanej instalacji fotowoltaicznej: - moc systemu DC: 10,26 kWp - moc inwerterów: 10 kW - powierzchnia zajmowana: max. 65 m2 - produkcja energii: 10 000 kWh/rok. Główne elementy instalacji fotowoltaicznej mają stanowić: - moduł fotowoltaiczny, - inwertor sieciowy, - skrzynka z zabezpieczeniami AC i DC, - okablowanie, - system montażowy, - konektory. Wymagania techniczne dla sceny artystycznej: 1) systemowa scena modułowa o powierzchni 8 m x 8m (32 moduły) o wysokości regulowanej do 1m z barierkami i schodami: 2) moduł sceny: a) Wymiary 1m x 2m, b) aluminiowa rama wraz z ze wspornikiem, c) atestowana sklejka warstwowa o grubości minimum 12m, d) możliwość łączenia w jednolite większe konstrukcje, e) regulowane nogi od 60 cm do 100 cm, 3) schody: a) szerokość minimum 1m regulowane, 4) barierki bezpieczeństwa tj.: - barierka wysokość 90 cm szerokość 2m szt. 11 - barierka wysokość 90 cm szerokość 1m szt. 1.


II.4) Główny kod CPV: 45215222-9
Dodatkowe kody CPV:

45421100-1,

45262100-2,

45261210-9,

45315100-9,

45317000-2,

45212300-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 05.03.2019 do 14.06.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy w zakresie terminu realizacji inwestycji spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Utrzymujące się od końca kwietnia do końca maja 2019 r. ciągłe i intensywne opady deszczu uniemożliwiły wykonywanie prac remontowych polegających min.: na wymianie pokrycia dachowego, osadzeniu nowych okien dachowych, montażu instalacji fotowoltaicznej oraz malowaniu elewacji. Aby inwestycja była wykonana prawidłowo a dalsza eksploatacja odbywała się bezusterkowo, przez okres opadów deszczu prace zostały wstrzymane co tym samym uniemożliwiło zakończenie inwestycji w umownym terminie. (Termin realizacji przedmiotu zamówienia został wydłużony do 30.07.2019 roku)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.