Ogłoszenie nr 560117046-N-2019 z dnia 11-06-2019 r.
Mirków: ROBOTY BUDOWLANE PN.,,BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590410-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500179358-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500235987-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Długołęka, Krajowy numer identyfikacyjny 93193501700000,
ul. Długołęka, ul. Robotnicza
12,
55-095
Mirków, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 323 02 03, e-mail
a.kranc@gmina.dlugoleka.pl, k.pietrzak@gmina.dlugoleka.pl, faks
71 323 02 04.
Adres strony internetowej (url): https://dlugoleka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE PN.,,BUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.24.2018.AK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na BUDOWIE BUDYNKU PRZEDSZKOLA WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU, PRZYŁĄCZAMI, PRZECIWPOŻAROWYM ZBIORNIKIEM WODNYM ORAZ ZBIORNIKIEM NA GAZ PŁYNNY W MIEJSCOWOŚCI BOROWA ETAP 1 (z wyłączeniem bieżni oraz prac jej towarzyszących), na działce nr 267/6, 267/7, 267/10, obręb Borowa, gmina Długołęka. 1) Zakres przedmiotu zamówienia, określonego w ust. 1.1 , polegać będzie na wykonaniu następujących prac: a. budowie trzy kondygnacyjnego budynku nie podpiwniczonego o podstawowych parametrach technicznych: - charakterystyczne parametry obiektu: a1) powierzchnia zabudowy - ok. 884,30 m2, a2) powierzchnia użytkowa przedszkola - ok. 1745,40 m2, a3) długość budynku (segmentu A) - ok. 41,15 m, a4) szerokość maksymalna (segmentu A) - ok. 22,74 m, a5) wysokość maksymalna - ok. 11,98 m, a6) kubatura netto - ok. 9020,50 m3. a7) liczba kondygnacji - 3 b. Zagospodarowaniu terenu - zestawienie projektowanych nawierzchni: b1) naw. z kostki pod chodniki - ok 584,20 mkw b2) naw. z kostki pod parking, plac gosp. - ok 411,60 mkw b3) naw. z kostki pod drogę wew. i PPOŻ - ok 635,20 mkw b4) naw. mineralno-poliuretanowa (boisko) - ok 407,30 mkw b5) nawierzchnia z piasku (plac zabaw) - ok 42,20 mkw c. wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem rozwoju pożaru, instrukcję obsługi budynku po wybudowaniu (w porozumieniu z projektantem), uzyskania przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie, 1.2. Zamówienie, zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 1.3 ma zostać wykonane poprzez realizację następujących robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze i roboty ziemne; 2) konstrukcje żelbetowe - ławy i stopy fundamentowe; 3) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych: ściany fundamentowe z bloczków betonowych konstrukcje żelbetowe nadproży podciągów, słupów, wieńców, schodów wewnętrznych; konstrukcje murowane ścian; 4) wykonanie konstrukcji dachowej drewnianej, 5) wykonanie pokryć dachowych, 6) montowanie stolarki okiennej i drzwiowej, klapy oddymiające, świetliki, roboty kowalsko-ślusarskie; 7) wykonanie podłoża, posadzek jastrychowych i podłóg (m.in. posadzki grysowe i kamienne, wykładziny z tworzyw sztucznych, podłogi drewniane); 8) wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych i sufitów, roboty malarskie, 9) wykonanie elewacji (elewacje szklane, tynki zewnętrzne, silikatowe, blaszane, płytki klinkierowe); 10) montaż pozostałych urządzeń (tj. m.in. ściana mobilna, winda, wentylacja mechaniczna, mała architektura) ; 11) kuchnia gastronomiczna na potrzeby przedszkola, 12) wykonanie: a) dróg i chodników z kostki brukowej b) nawierzchni utwardzonej poliuretanowej na podbudowie drogowej; c) nawierzchnia placu zabaw z piaski, 13) montaż instalacji m. in.: a) wodociągowej, b) przeciwpożarowej (hydrantowa ze zbiornikiem przeciwpożarowym), c) sanitarnej, d) gazowej wraz ze zbiornikiem podziemnym, e) kanalizacji deszczowej, f) centralnego ogrzewania (gazowego), g) wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, h) elektrycznej, i) niskoprądowych - sieć komputerowa, LAN, sieć telefoniczna, sieć domofonowa, okablowanie strukturalne (tablice informacyjne, nagłośnienie), 14) Wykonanie trawników i powierzchni biologicznie czynnych, UWAGA! Dokumentacja projektowa sporządzona przez w/w firmę "ARCHiTEKT" obejmuje także budowę bieżni wraz ze skokiem w dal oraz przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej kanalizacyjnej i elektrycznej, której realizacja nie jest objęta niniejszą procedurą przetargową. Należy zwrócić zatem szczególną uwagę, iż część zakresu robót przedstawionego w dokumentacji projektowej nie dotyczy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dodatkowo informuję, iż w roku 2018, w ramach osobnego zadania, zlecona będzie budowa bieżni wraz ze skokiem w dal oraz przebudową instalacji kanalizacji sanitarnej deszczowej i elektrycznej, której zakończenie planowane jest na koniec roku 2018r. Mając na uwadze, iż zakres prac budowlanych objęte jest jednym pozwoleniem na budowę obejmującej budowę przedszkola oraz bieżni wraz ze skokiem w dal, do czasu zakończenia realizacji robót budowy bieżni wraz ze skokiem w dal, Zamawiający wyznaczy kierownika budowy wspólnego dla obu inwestycji na okres: do czasu zakończenia budowy bieżni i skoku w dal. Po zakończeniu robót budowlanych "budowy bieżni" wyłoniony w przetargu Wykonawca robót budowlanych "budowy przedszkola" będzie zobowiązany do wyznaczenia osoby, która przejmie obowiązki kierownika budowy. Koniecznym jest wskazać, iż Gmina Długołęka na zakres robót budowlanych budowy bieżni oraz skoku w dal, po ich zakończeniu, wystąpi do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego we Wrocławiu o udzielenie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie na podstawie art. 55 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2016.290 z dnia 2016.03.08 ze zm.). 1.3 Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia poza wyżej opisanymi zmianami opisany jest w dokumentacji projektowej wykonanej przez: "ARCHiTEKT" studio projektowe Paweł Kuczyński, ul. Józefa Rymera 4, 44-270 Rybnik, tel. (faks). 032 739 81 08, 1.4. Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: 1) rozdziale 1 SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej, decyzjach i uzgadnianiach oraz Przedmiarach - które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ
II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45100000-8,
45262500-6,
45300000-0,
45421000-4,
45430000-0,
45040000-1,
45233140-2,
45233293-9,
45231222-7,
45333000-0,
45320000-6,
45231300-8,
45232310-8,
45331000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 25.09.2018r. do dnia 31.10.2019r. (zakończenie robót budowlanych) natomiast uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i/lub braku sprzeciwu na użytkowanie i przekazanie go Zamawiającemu -do dnia 20.12.2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Udzielenie zamówienia dodatkowego polegającego na wykonaniu robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi polegających na wykonaniu: instalacji odgromowej, płotków śniegowych, instalacji przyzywowej oraz CCTV.Wykonanie tych robót budowlanych jest niezbędnedla zrealizowania przedmiotu Umowy Podstawowej.A zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych. Ponadto zmiana taka spowodowałaby istotną niedogodnośći znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Dodatkowo zmiana ta nie przekracza 50% wartowcoi zamówenia okreslonej w umowie.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Z uwagi na nieprzewidziane wcześniej okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności, po podpisaniu umowy, zaszła konieczność wprowadzenia zmian w zakresie realizacji prac objętych przedmiotem umowydodatkowe roboty budowlane wraz z robotami towarzyszącymi polegające na wykonaniu: instalacji odgromowej, płotków śniegowych, instalacji przyzywowej oraz CCTV.dodatkowo wartośc zmiany nie przekracza 50% wartości okreslonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót budowlanych polegających na budowie budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, przyłączami, przeciwpożarowym zbiornikiem wodnym oraz zbiornikiem na gaz płynny w miejscowości
Borowa - ETAP 1, gmina Długołęka realizowanych na podstawie umowy nr RI-ZP 272-24.2018/998/2018 z dnia 25 września 2018r., ("Umowa Podstawowa") powstała konieczność zwiększenia zakresu robót budowlanych.
Dodatkowe roboty budowlane nie zostały objęte Umową Podstawową.
Wykonanie tych robót budowlanych jest jednak niezbędne
dla zrealizowania przedmiotu Umowy Podstawowej.
A zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych. Ponadto zmiana taka spowodowałaby istotną niedogodność
i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego.Z uwagi na nieprzewidziane wcześniej okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności, po podpisaniu umowy, zaszła konieczność wprowadzenia zmian w zakresie realizacji prac objętych przedmiotem umowy
W związku z powyższym, konieczne jest wykonanie powyższych robót dodatkowych
- tzw. zamówienia dodatkowego, które zwiększają umówiony zakres prac..
Dlatego też na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 oraz art. 144 ust. 1 pkt 3 lit. a i b ustawy Prawo zamówień publicznych
oraz na podstawie § 3 ust. 11 i 12 Umowy Podstawowej
Zamawiający postanowił udzielić Wykonawcy zamówienia dodatkowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Za wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot aneksu oraz za wszelkie materiały i środki produkcji dostarczone przez Wykonawcę, a niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu aneksu, Strony ustalają wynagrodzenie kosztorysowe w wysokości nie przekraczającej:
kwota ogółem netto: 101 185,30 zł
(słownie: sto jeden tysięcy sto osiemdziesiąt pięć złotych 30/100)
podatek VAT w wysokości 23% tj. 23 272,62 zł
(słownie: dwadzieścia trzy tysiące dwieście siedemdziesiąt dwa złote 62/100)
cena ogółem brutto: 124 457,92 zł
(słownie: sto dwadzieścia cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt siedem złotych , 92/100)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.