eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa pieszo-rowerowego ciągu komunikacyjnego, łączącego ulicę Mikołowską w dzielnicy Paruszowiec-Piaski z ulicą Żużlową w dzielnicy Północ - zadanie realizowane w ramach projektu "Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Rybniku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-06-05

Ogłoszenie nr 560111928-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.

Rybnik: Budowa pieszo-rowerowego ciągu komunikacyjnego, łączącego ulicę Mikołowską w dzielnicy Paruszowiec-Piaski z ulicą Żużlową w dzielnicy Północ - zadanie realizowane w ramach projektu "Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Rybniku"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Rybniku - dofinansowanie w ramach RPO WSL 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538744-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500079585-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500145659-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa pieszo-rowerowego ciągu komunikacyjnego, łączącego ulicę Mikołowską w dzielnicy Paruszowiec-Piaski z ulicą Żużlową w dzielnicy Północ - zadanie realizowane w ramach projektu "Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Rybniku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.33.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - ciągu pieszo - rowerowego, - miejsc postojowych dla aut osobowych, - stanowisk postojowych dla rowerów pod zadaszeniem, - wiaty przeznaczonej na miejsce postojowe dla rowerów, - kanalizacji deszczowej, - terenów zielonych wraz z obiektami małej architektury, - oświetlenia i monitoringu obszaru Inwestycji. Podstawą ustalenia ceny zamówienia są załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekty budowlane, w oparciu o które należy dokonać wyceny robót i na tej podstawie wypełnić załączony kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy jest formą skróconą wyceny robót, w której należy ująć wszystkie koszty wynikające z dokumentacji przetargowej, w tym koszty towarzyszące - zgodnie z zapisami i rysunkami zamieszczonymi w projektach budowlanych oraz zapisami w SIWZ. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlano-montażowe ogólne, - prace budowlane ziemne, - prace związane z obsługą maszyn i urządzeń budowlanych, - brukowanie nawierzchni, - montaż sieci i instalacji sanitarnych, - montaż sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych.


II.4) Główny kod CPV: 45.22.12.43 - Roboty budowlane w zakresie tuneli dla pieszych
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
280 dni od daty zawarcia umowy (umowa zawarta 22 czerwca 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przebudowa niezinwentaryzowanego kabla, nienaniesionego na Projekcie Zagospodarowania Terenu kolidującego, uniemożliwiającego realizację prac związanych z zagospodarowaniem terenu w obrębie kolidującej sieci kablowej oraz zakończenia prac dotyczących budowy murów oporowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W celu umożliwienia realizacji zadania w tym prowadzenia prac związanych z zagospodarowaniem terenu w obrębie zinwentaryzowanej sieci oraz zakończenia prac dotyczących budowy murów oporowych niezbędnym jest przebudowa kolidującej infrastruktury uniemożliwiającej w obecnym jej stanie realizację zakresów robót niezbędnych do zakończenia inwestycji. Ustalono z gestorem sieci, iż w celu realizacji zadania należy przebudować kolidującą nie zinwentaryzowaną infrastrukturę podziemną po wcześniejszym opracowaniu projektu oraz uzgodnieniu warunków jej przebudowy przez PKP PLK S.A. Gestor nie zinwentaryzowanej sieci czyli PKP PLK S.A. przedstawił Warunki Techniczne Usunięcia Kolizji Sieci Elektronergetycznej nr IZENE-071-33/2019 z dnia 03.04.2019r. na podstawie, których wykonawca przedstawił wycenę prac dodatkowych obejmujących opracowanie projektu wraz z przebudowę usunięcia kolizji kablowej. Wykonawca wskazał jednakże, iż wykonanie powyższych robót należy traktować wyłącznie jako pracę dodatkową, a do realizacji samych robót budowlanych zgodnie z art. 140 i art. 144 Prawa zamówień publicznych wymagane jest podpisanie stosownego aneksu zwiększającego wartość wynagrodzenia podstawowego. W trakcie realizacji umowy nr IMI.272.41.2018 z dnia 22.06.2018r. zgodnie z §20 ust. 1 mawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadkach o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana wykonawcy robót budowlanych w zakresie przebudowy kolidującej infrastruktury uniemożliwiającej zakończenie inwestycji jest nieuzasadniona zarówno ze względów technicznych jak i ekonomicznych, gdyż takowa zmiana wymagałaby przeprowadzenia postępowania przetargowego co w konsekwencji doprowadziłoby do znacznego wydłużenia terminu realizacji zadania. Realizacja robót nieobjętych zamówieniem podstawowym będzie technologicznie powiązana z robotami podstawowymi, tj. naprzemiennie będą wykonywane prace w zakresie podstawowym i dodatkowym. Ze względów technicznych, jak również z uwagi na przejrzystość zachowania gwarancji, wskazane jest by wszystkie prace realizowane były przez jednego Wykonawcę. Szacunkowa wartość zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie: - wartość brutto z umowy: 5 849 951,70 zł - szacunkowa wartość robót dodatkowych brutto: 54 683,34 zł - szacunkowa wartość zmiany umowy: 0,93%.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.