Ogłoszenie nr 560105102-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.
Stąporków: Budowa drogi leśnej nr 108 w leśnictwie Królewiec
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504592-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540012805-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510039401-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 29004267000000,
ul. ul. Niekłańska
15,
26-220
Stąporków, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 374 17 83, e-mail
nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl, faks
41 374 17 91.
Adres strony internetowej (url): http://www.staporkow.radom.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej nr 108 w leśnictwie Królewiec
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.2.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej nr 108 na terenie Leśnictwa Królewiec, obejmująca roboty budowlane polegające w szczególności na wykonaniu nawierzchni z kruszywa wraz z odwodnieniem za pomocą rowów przydrożnych oraz przepustów. Droga leśna o długości całkowitej L=1964,3m, o szer. jezdni 3,5m oraz pobocza szer. 1,0m w tym pobocze utwardzone kruszywem o szer. 0,75 oraz opaska oporująca gruntowa szer. 0,25, będzie włączona do drogi gminnej Nr 348009T relacji Kamienna Wola-Baran, na początku projektowanego odcinka. Droga będzie zakończona placem do zawracania. 3.2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: ? projekt wykonawczy; ? projekt budowlany; ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; ? przedmiar robót; ? informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; ? projekt oznakowania pionowego; ? opinię geotechniczną; ? waloryzację przyrodniczą, b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3. Do zakresu przedmiotu umowy należą wszystkie prace i roboty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym; przygotowawcze, podstawowe, zakończeniowe, zabezpieczające, likwidujące, porządkowe. W ramach prac przygotowawczych Wykonawca na swój koszt usunie podrost i podszyt oraz pozostałości pozrębowe w obrębie prowadzonych robót budowlanych, w tym gałęzie i wierzchołki drzew. 3.4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy poza wykonaniem robót budowlanych jest zobowiązany do: 1) Zapewnienia obsługi geodezyjnej obejmującej: a) wytyczenie obiektów w terenie (w szczególności głównych osi, charakterystycznych punktów obiektu, stałych punktów wysokościowych - reperów), b) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - przekazania pliku w układzie współrzędnych PUWG 1992 (.shp) Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed dokonaniem zgłoszenia robót do odbioru końcowego i po jego akceptacji (w max. terminie 5 dni roboczych), złożenia jej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej a dokumenty potwierdzające zgłoszenie należy załączyć do zawiadomienia zakończenia robót. Ponadto Wykonawca do zakończenia przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do zasobów Powiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii, c) wykonania rozliczenia powierzchni, na której realizowano roboty budowlane wg działek ewidencyjnych i wydzieleń leśnych w zakresie koniecznym do wprowadzenia zmian wg kategorii użytkowania gruntów (ewidencja LP). 2) Sporządzenia: a) projektu organizacji ruchu; b) programu zapewnienia jakości; c) wykazu podstawowych materiałów i wyrobów budowlanych, które zostaną zastosowane przy realizacji przedmiotu umowy; d) harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, zgodnie z §5 ust.7 umowy. 3.5. Zamawiający dopuszcza odbiór częściowy, zgodnie z zapisami §10 umowy. 3.6. Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.7. Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ , również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 3.8. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.10. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.11. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
II.4) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45112000-5,
45233000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30.09.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa drogi leśnej nr 108 w leśnictwie Królewiec | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
27/02/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Budowlane "LWK" Wojciech Stawecki ,
,
Jawór 44A,
28-305,
Sobków, kraj/woj.
świętokrzyskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wprowadzenie robót zamiennych za roboty zaniechane, co skutkuje zmniejszeniem wynagrodzenia o kwotę 6737,86 zł netto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
wprowadzenie robót zamiennych za roboty zaniechane, co skutkuje zmniejszeniem wynagrodzenia o kwotę 6737,86 zł netto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
wystąpienie robót zamiennych za roboty zaniechane, możliwość zmiany umowy została przewidziana w SIWZ i umowie
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg na terenie gminy Gniewoszów
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wągry
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.