eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karlinko.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-05

Ogłoszenie nr 560099408-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.

Karlino: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karlinko.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Operacja typu Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523074-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510078783-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Krajowy numer identyfikacyjny 52539800000000, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 117 273, e-mail k.szpakowska@karlino.pl, faks 943 117 410.
Adres strony internetowej (url): http://bip.karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karlinko.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GP.271.04.2019.AMG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres planowanej inwestycji obejmuje, w szczególności budowę budynku świetlicy wraz z: - instalacją fotowoltaiczną, - instalacją grzewczą wraz z pompą ciepła i ogrzewaniem podłogowym, - wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej, - położeniem kostki brukowej.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45113000-2,

45261210-9,

45421000-4,

45410000-4,

45442000-7,

45442100-8,

45331100-7,

45311200-2,

09331200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres do dnia 31.05.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karlinko.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/04/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KDI Sp. z o. o. , biurokdi@wp.pl , ul. Krzywoustego 1/2 , 70-244, Szczecin , kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 579245.54 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zawartej umowy wynosi 708946,37 zł brutto



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z dnia 31.05.2020r. na dzień 30.06.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843), w związku z art. 15r ust. 1 i ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568), z powodu wystąpienia okoliczności, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć tj. wystąpienia pandemii wirusa COVID-19 i ogłoszeniem w dniu 20.03.2020r. na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, na wniosek wykonawcy, strony postanowiły dokonać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy do dnia 30.06.2020r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca złożył wniosek o konieczności wprowadzenia zmian do umowy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca załączył do wniosku pismo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Białogardzie z dnia 28 kwietnia 2020r., w którym wykonawca został poinformowany o zawieszeniu do odwołania badań w zakresie poboru wody przeznaczonej do spożycia oraz pismo Komendanta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białogardzie z dnia 6 maja 2020r. odnośnie zawiadomienia o zakończeniu przedmiotowej budowy, w którym wykonawca został poinformowany o braku zamiaru zajęcia stanowiska w ustawowym terminie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.