eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Zagospodarowanie parku przy ulicy Piastowskiej" w Dzierżoniowie.



Ogłoszenie z dnia 2019-05-17

Ogłoszenie nr 560097069-N-2019 z dnia 17-05-2019 r.

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zagospodarowanie parku przy ulicy Piastowskiej" w Dzierżoniowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629730-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500274913-N-2018 w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Krajowy numer identyfikacyjny 89071783000000, ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zagospodarowanie parku przy ulicy Piastowskiej" w Dzierżoniowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-P.271.92.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: a) budowy ciągu pieszo-jezdnego od strony ul. Wrocławskiej z możliwością dojazdu do podwórza nieruchomości Wrocławska 45 z kostki betonowej trapezowej o pow. 69 m², b) budowy ciągów pieszych z kostki betonowej trapezowej o pow. 305 m², c) budowy wzdłuż ciągów pieszych 30 cm metalowej balustrady, d) budowy oświetlenia parkowego typu LED, e) budowy iluminacji oświetlenia trzech drzew za pomocą montowanych w gruncie opraw najazdowych, f) przycinki istniejącego drzewostanu. Wykonanie nasadzeń min. (żywopłoty, krzewy i kwiaty) zgodnie dokumentacją projektową. Mechanicznej pielęgnacji trawników, wykonanie nowych pasów zieleni oraz uzupełnienie i obsianie trawą istniejącego pasu zieleni. g) kupnie, dostawy i montażu małej architektury min.: (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery), h) wykonania robót związanych z budową ciągu pieszo-jezdnego, chodników. Powiązanie ich z istniejącymi sąsiadującymi chodnikami, dojściami do budynków, itp. W przypadku ingerencji w obiekty przyległe należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie itp., i) wyregulowania do zaprojektowanych rzędnych wszystkich istniejących urządzeń (zasuw, zaworów, studni, kratek itp.) znajdujących się w pasie realizowanych robót, j) wymiany włazów, pokryw i pierścieni odciążających istniejących studni kanalizacji sanitarnej i istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z ich regulacją, znajdujących się w obszarze realizacji robót budowlanych. 1.1 Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z § 2 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zabrania się składowania materiałów na ciągach komunikacyjnych, 4) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót, 6) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających, z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych, 7) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót, w dniu podpisania umowy, 8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 9) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów (odl. ok.12 km), 11) wywozu pochodzących z rozbiórki mas mineralno-bitumicznych i ich utylizacji do zakładu utylizacji w Wałbrzychu na odległość ok. 50 km, 12) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i dołączoną legendą, dostarczonego również w formie elektronicznej na płycie CD (skan sekcji mapy rozdzielczej 300DPJ w formacie TIF), 13) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia lub konieczności ich przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenie lub założenie nowych, 14) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 15) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w dniu podpisania umowy, 16) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 17) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP, 18) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §4 ust.1umowy stanowiącej załącznik do 8 do SIWZ świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną, z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych oraz pozwoleniem na budowę nr 599/2018 z dnia 28.06.2018. Szczegółowy zakres robót określają: a) projekt budowlany p.n.: Zagospodarowanie parku przy ulicy Piastowskiej - branża drogowa i elektryczna; b) projekt wykonawczy p.n.: Zagospodarowanie parku przy ulicy Piastowskiej- branża drogowa i elektryczna; c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. i poniesienia z tego tytułu kosztów. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowalnych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. 2.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 2 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.1.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 2 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 1 lit. g projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w §4 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż określone w SIWZ i jej załącznikach.


II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

45230000-8,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania: do 15.05.2019 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Zagospodarowanie parku przy ulicy Piastowskiej" w Dzierżoniowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PPHU KRZESZOWSKI Maciej Krzeszowski, krzeszowski@poczta.onet.pl, ul. Leśna 17, 58-211, Uciechów, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 244155.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Konieczność zamiany materiału koszy na śmieci. Wynagrodzenie Wykonawcy przed zmianą umowy 244.155,00 zł brutto, po zmianie umowy 250.657,30 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 13.11.2018r. została podpisana umowa nr ZI.272.108.2018 z Panem Maciejem Krzeszowskim prowadzącym działalność gospodarczą pn. PPHU Krzeszowski z siedzibą, ul. Leśna 17, 58-211 Uciechów, na wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem parku przy ul. Piastowskiej w tym wymiany koszy na śmieci na kosze betonowe. Powołany przez Burmistrza Dzierżoniowa zespół do spraw wyboru obiektów małej architektury, standardów jakości oraz materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, opracował w 2019r. nowy katalog małej architektury dla obszaru Dzierżoniowa. W celu zapewnienia ujednolicenia na terenach parkowych koszy na śmieci zgodnie z w/w katalogiem, Zamawiający podjął decyzje o zamianie betonowych koszy, które były ujęte w dokumentacji projektowej na kosze stalowo-żeliwne. Kierownik budowy przedstawił kosztorys różnicowy na zamianę materiału koszy. Wycena została sporządzona na podstawie szczegółowego kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Kosztorys różnicowy został sprawdzony i zatwierdzony przez Pana Kazimierza Strzelczyka inspektora nadzoru branży drogowej na kwotę: 6 502,30zł brutto. Mając powyższe na uwadze wprowadzono aneks do umowy zwiększający wartość umowy o w/w kwotę. Wartość umowy po zmianie wynosi 250 657,30zł brutto. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 6 PZP Zamawiający podjął decyzję o udzielenie zamówienia dodatkowego. Zamówienia dodatkowego 6 502,30zł brutto w odniesieniu do zamówienia podstawowego 244 155zł brutto stanowi 2,7%.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.