eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 560094678-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

Rybnik: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553169-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510135782-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 27625543000000, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.57.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Popielów położonego w jednostce ewidencyjnej Miasto Rybnik. I. Cel modernizacji ewidencji gruntów i budynków: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków to zespół działań technicznych, organizacyjnych i administracyjnych podejmowanych w celu uzupełnienia bazy danych ewidencyjnych, utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393 tekst jednolity) zwanego dalej rozporządzeniem i ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 tekst jednolity ze zmianami) zwanej dalej ustawą, oraz w celu dostosowania istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych obowiązującymi przepisami prawa. Celem przeprowadzenia modernizacji ewidencji gruntów i budynków jest: 1) utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia, 2) uzupełnienie posiadanej bazy danych ewidencyjnych o informacje przewidziane rozporządzeniem, 3) dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu, 4) przygotowanie danych do prowadzenia zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach, 5) poprawienie jakości obsługi stron korzystających z ewidencji gruntów i budynków. II. Zakres prac przewidywanych do wykonania: Realizacja prac określonych w przedmiocie zamówienia wymaga ich zgłoszenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (zwanego dalej PODGiK) w Urzędzie Miasta Rybnika. Zakres prac obejmuje: ETAP I 1. Analizę danych bazy danych ewidencji gruntów i budynków obrębu Popielów w oparciu o materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i wyniki pomiarów oraz sprawdzenie zgodności danych z przepisami prawa. 2. Wyjaśnienie i usunięcie rozbieżności oraz uzupełnienie brakujących danych. 3. Skompletowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego, zawierającego wyniki prac wykonanych w zakresie modernizacji działek ewidencyjnych, punktów granicznych, modernizacji budynków, nieruchomości lokalowych, użytków gruntowych, podmiotów ujawnionych w ewidencji gruntów i budynków, weryfikacji i aktualizacji punktów adresowych, w tym: a) rejestr gruntów, b) rejestr budynków, c) rejestr lokali, d) wykazy zmian danych ewidencyjnych budynków, e) arkusze spisowe lokali, f) mapę wywiadu, g) dokumentację z wykonanych pomiarów terenowych, h) mapę ewidencyjną. 4. Wgranie danych do bazy testowej EGiB, BDOT. 5. Kontrola opracowania projektu operatu opisowo-kartograficznego wraz z kontrolą danych w bazie danych. 6. Odbiór etapu I potwierdzony protokołem. ETAP II 1. Wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych. 2. Rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń do projektu modernizacji bazy danych obrębu Popielów. 3. Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji wynikającej ze sposobu rozpatrzenia uwag i zastrzeżeń do danych przedstawionych w projekcie operatu opisowo-kartograficznego w tym ewentualne skompletowanie aneksu do operatu opisowo-kartograficznego. 4. Kontrola aneksu do operatu opisowo-kartograficznego. 5. Import opracowanych danych do bazy danych ewidencji gruntów i budynków, BDOT. 6. Harmonizacja danych bazy EGiB, BDOT. 7. Kontrola bazy danych ewidencji gruntów i budynków. 8. Wygenerowanie w siedzibie Zamawiającego zawiadomień o zmianach oraz wypisów z rejestru gruntów, wypisów i wyrysów z rejestru gruntów w zakresie zmienionych danych, oddzielnie dla każdej jednostki rejestrowej gruntów, budynków, lokali. 9. Odbiór etapu II i zakończenie zadania potwierdzone protokołem końcowym. III. Podstawowe informacje o obrębie ewidencyjnym Popielów: Informacje aktualne na dzień: 24.04.2019 r. 1. Oznaczenie TERYT: 247301_1.0074 2. Powierzchnia: 746 ha 3. Liczba jednostek rejestrowych gruntów: 2859 4. Liczba jednostek rejestrowych budynkowych: 14 5. Ilość działek ewidencyjnych: 5344 6. Ilość działek bez geometrii: 13 7. Ilość działek bez powiązania z częścią opisową EGiB: 0 8. Ilość działek o rozbieżności powierzchni powyżej 10% pomiędzy częścią opisową a kartograficzną: 777 9. Ilość budynków ujawnionych w EGiB: 2790 10. Ilość budynków bez geometrii ujawnionych w EGiB: 114 11. Ilość budynków nieujawnionych w części opisowej EGiB: 241 12. Liczba jednostek rejestrowych lokalowych: 53 13. Liczba lokali ujawnionych w EGiB: 53 14. Ilość punktów granicznych: o ZRD=1: 1545 o ZRD=2: 10363 o ZRD=5: 405 o ZRD=7: 1930 o ZRD=9: 397 o BPP=1: 3045 o BPP=2: 14 o BPP=3: 8738 o BPP=4: 2018 o BPP=5: 823 o BPP=6: 2 o Ilość przecięć granic działek z budynkami: 584 o Działki nieciągłe: 27 o Ilość działek z niepoprawnie oznaczonymi księgami wieczystymi: 1452 o Ilość nieruchomości bez oznaczenia księgi wieczystej 18. Operat ewidencji gruntów i budynków został założony w latach siedemdziesiątych XX wieku w oparciu o podkłady mapowe i inne dokumenty gromadzone w zasobie geodezyjnym i kartograficznym w Rybniku od 1863 r. Baza w wersji elektronicznej (system oparty na MSDOS) powstała w latach 1993-1998 wyłącznie w części opisowej dotyczącej gruntów. Od 2003 roku cała jednostka ewidencyjna została przeniesiona do systemu EGB 2000. W latach 2001-2004 na podstawie operatów pomiarowych znajdujących się w PODGiK w Rybniku oraz w oparciu o pomiary na osnowę poziomą z 1994 roku założono numeryczną mapę ewidencji gruntów w systemie dgDialog. Materiały, wcześniejsze (dane katastru pruskiego), skartowano w oparciu o związki liniowe w nawiązaniu do danych wprowadzonych do operatów. W przypadku braku danych, współrzędne pozyskano z wektoryzacji rastra mapy ewidencyjnej w skali 1:1000, 1:2000, 1:5000 oraz mapy zasadniczej w skali 1:1000. W latach 2002-2004 dla całej jednostki ewidencyjnej została założona ewidencja budynków. W latach 2006-2011 dla całej jednostki ewidencyjnej przeprowadzono modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji użytków gruntowych dla terenów zurbanizowanych, przeprowadzono weryfikację istniejących kartotek budynków. Od 2015 roku istnieje zintegrowana baza danych operatu ewidencyjnego prowadzona w systemie GPUE (Geoinformacyjna Platforma Usług Elektronicznych oparta na oprogramowaniu GEO - INFO 7) w układzie współrzędnych PL- 2000/6. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje SIWZ z załącznikami. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest dostępny dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie prac terenowych w zakresie oględzin nieruchomości, - wykonanie zdjęć, a także pomiarów działek, budynków, użytków gruntowych, - wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego do wglądu osób zainteresowanych, - dokonanie importu do bazy danych EGiB w siedzibie Zamawiającego. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.


II.4) Główny kod CPV: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: wydłużenie terminu realizacji umowy. Zakres: termin realizacji umowy zostaje przedłużony o łącznie 26 dni.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie SIWZ do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie prac terenowych i kameralnych. Prace kameralne w większości realizowane są w oparciu o wcześniej wykonane prace terenowe obejmujące między innymi wywiady terenowe, pomiary sytuacyjne budynków, obiektów trwale związanych z budynkami, użytków gruntowych, ustalenie linii granicznych działek oraz pomiary punktów granicznych. Ustalenie linii granicznych działek wykonuje się po wcześniejszym powiadomieniu w obecności właścicieli nieruchomości. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zmianami), ze względu na wstrzymanie prac w terenie przez Wykonawcę w związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa oraz wytycznymi rządu w zakresie ograniczenia przemieszczania się ludzi i tworzenia zgromadzeń, termin realizacji umowy na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Popielów zostaje wydłużony o 26 dni. Nowy termin realizacji umowy przypada na dzień 27.07.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.