eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 560092769-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Tuchola: "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt pn. "Budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509516-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500099525-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tucholski, Krajowy numer identyfikacyjny 92351096000000, ul. Ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 590 700, e-mail przetargi@tuchola.pl, faks 525 590 701.
Adres strony internetowej (url): www.bippowiat.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie i budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr GOST.44.2017 z dnia 10.11.2017 r. oraz budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr KĘS.34.2017 z dnia 10.11.2017 r. 2. Placówki opiekuńczo-wychowawcze, o których mowa w ust. 1 powinny być wybudowane zgodnie z przepisami prawa unijnego i krajowego oraz wytycznymi RPO WK-P dla działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Oś priorytetowa: 6: Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, a także powinny spełniać zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem: 1) Część nr 1 pn. "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Gostycynie" 2) Część nr 2 pn. "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Żalnie" 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybraną część, o których mowa w ust. 3. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1 PN. "BUDOWA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W GOSTYCYNIE" 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Gostycynie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr GOST.44.2017 z dnia 10.11.2017 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę placówki opiekuńczo - wychowawczej wraz z wewnętrzną instalacją: o wodociągową, o wodociągowo - hydrantową, o kanalizacji sanitarnej, o ogrzewczą - centralnego ogrzewania oraz ogrzewania podłogowego, źródło ciepła kocioł na niskoemisyjne paliwo stałe - Eko groszek, o wentylacją mechaniczną wywiewną, o elektryczną, o teletechniczną, 2) budowę infrastruktury towarzyszącej: o altanka o konstrukcji drewnianej - słupy konstrukcyjne 12 x 12 cm, przytwierdzone do metalowych kotew, krokwie 6 x 12 cm, dach przykryty gontem papowym na deskowaniu, balustrady drewniane w postaci krzyżulców 10 x 10 cm. Podłoga altany z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej w obrzeżach betonowych, 3) budowę infrastruktury technicznej zewnętrznej: o przyłącze wodociągowe PE 50, o instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej PVC 160 z odprowadzeniem do sieci kanalizacji sanitarnej, o studni rewizyjnych fi 400 i fi 600, o instalację zewnętrzną energetyczną YAKY 4 x 35 mm2 - wlz ze złącza ZP wg odrębnego opracowania, o utwardzenie powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm (opaska wokół budynku oraz dojścia kostka gr. 6 cm, utwardzenia przed budynkiem kostka gr. 8 cm), o nasyp ziemny wraz ze schodami ziemnymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Tucholskiego GOST.44.2017 z dnia 10.11.2017 r. stanowiącej Załącznik nr 7a do SIWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8a do SIWZ. 4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia kosztów ubezpieczenia placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych, 4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 6) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 6. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 8. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 9a) stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45422000-1 Roboty ciesielskie 45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych 45321000-3 Izolacja cieplna 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45431000-7 Kładzenie płytek 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w zakresie wznoszenia budynków oraz robót instalacyjnych i wykończeniowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 10 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 12. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: wskazanie, że czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. CZĘŚĆ NR 2 PN. "BUDOWA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ W ŻALNIE" 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placówki opiekuńczo-wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie zgodnie z decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę nr KĘS.34.2017 z dnia 10.11.2017 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę placówki opiekuńczo - wychowawczej wraz z wewnętrzną instalacją: o wodociągową, o wodociągowo - hydrantową, o kanalizacji sanitarnej, o ogrzewczą - centralnego ogrzewania oraz ogrzewania podłogowego, źródło ciepła kocioł na niskoemisyjne paliwo stałe - Eko groszek, o wentylacją mechaniczną wywiewną, o elektryczną, o teletechniczną, 2) budowę infrastruktury towarzyszącej: o altanka o konstrukcji drewnianej - słupy konstrukcyjne 12 x 12 cm przytwierdzone do metalowych kotew, krokwie 6 x 12 cm, dach przykryty gontem papowym na deskowaniu, balustrady drewniane w postaci krzyżulców 10 x 10 cm. Podłoga altany z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej w obrzeżach betonowych. 3) budowę infrastruktury technicznej zewnętrznej: o przyłącze wodociągowe PE 50, o instalację zewnętrzną kanalizacji sanitarnej PVC 160 i 200 z odprowadzeniem do sieci kanalizacji sanitarnej, o studni rewizyjnych fi 400 i fi 600, o instalację zewnętrzną energetyczną YAKY 4 x 50 mm2 - wlz ze złącza ZP wg odrębnego opracowania, o utwardzenie powierzchni gruntu o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 i 8 cm, o zjazd publiczny 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Tucholskiego KĘS.34.2017 z dnia 10.11.2017 r. stanowiącej Załącznik nr 7b do SIWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8b do SIWZ. 4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia kosztów ubezpieczenia placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych, 4) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 6) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 10) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 11) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 12) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 13) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 14) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 6. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowany harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiającym oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 8. Dołączony przedmiar robót (Załącznik nr 9b) stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262300-4 Betonowanie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45422000-1 Roboty ciesielskie 45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych 45321000-3 Izolacja cieplna 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45431000-7 Kładzenie płytek 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45315100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w zakresie wznoszenia budynków oraz robót instalacyjnych i wykończeniowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 10 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 12. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: wskazanie, że czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz datę złożenia oświadczenia i podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45262300-4,

45262500-6,

45410000-4,

45422000-1,

45261210-9,

45321000-3,

45421146-9,

45431000-7,

45421000-4,

45442100-8,

45233222-1,

45332400-7,

45331100-7,

45315100-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 30 kwietnia 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Budowa placówki opiekuńczo - wychowawczej w Żalnie"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Ogólnobudowlana Mieczysław Szulczyński , chata4@op.pl, ul. Kniejowa 30, 89-500, Tuchola, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 755393.42 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiany umowy dotyczą: Zmiany wartości wynagrodzenia, określonego pierwotnie w umowie, polegającej na podwyższeniu wynagrodzenia o kwotę 72 181,04 zł brutto za wykonanie dodatkowych robót budowlanych oraz zmiany terminu realizacji wykonania przedmiotu zamówienia na dzień 31.05.2019 r. W związku z powyższym: 1) § 6 pkt 3 umowy otrzymuje brzmienie: "3) termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31 maja 2019 r."; 2) § 7 ust. 2 lit c umowy otrzymuje brzmienie: "c) po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31 maja 2019 r. 3) § 12 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 888.005,93 zł brutto (słownie: osiemset osiemdziesiąt osiem tysięcy pięć złotych i 93/100), w tym należny podatek VAT"; 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik do umowy otrzymuje nowe brzmienie i stanowi Załącznik do niniejszego aneksu do umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wprowadzenia zmian w umowie podyktowana jest wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Zmiany wprowadzają konieczność realizacji dodatkowych i zamiennych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W wyniku powyższych zmian zaistniała również konieczność podwyższenia wynagrodzenia za wykonanie robót dodatkowych i przedłużenia terminu wykonania zamówienia. Wartość zmiany umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zgodnie z zawartą umową Strony dopuszczają możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy m in. w następującym przypadku: w razie wystąpienia nadzwyczajnej zmiany stosunków lub wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których wpływu na zobowiązanie strony nie uwzględniały przy zawieraniu Umowy termin wykonania robót, o którym mowa w § 6 ust. 3 Umowy może ulec zmianie. Podstawą przesunięcia ww. terminu mogą być uwarunkowania formalno-prawne, w szczególności konieczność dokonania na etapie wykonawstwa robót zmian w projekcie budowlanym, istotnych w świetle prawa budowlanego, w oparciu o które realizowany jest przedmiot zamówienia. W trakcie prowadzonych robót budowlanych wystąpił problem z wykonaniem przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej. Konieczność zmiany trasy przyłączy, wynika z okoliczności niezależnych od stron umowy. Deklarowana przez Gminę Kęsowo budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej nie będzie możliwa do wykonania ze względu na rezygnację przez Gminę z tego zadania. Wobec tego wynikła konieczność opracowania projektu zawierającego istotne odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz uzyskania decyzji zmieniającej pozwolenie na budowę.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.