eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia Raciborska › Rewitalizacja Placu Zwycięstwa w Kuźni Raciborskiej.



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 560092758-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Kuźnia Raciborska: Rewitalizacja Placu Zwycięstwa w Kuźni Raciborskiej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie realizowane przy udziale pomocy finansowej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659287-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kuźnia Raciborska, Krajowy numer identyfikacyjny 52798300000000, ul. ul. Słowackiego 4, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 191 224, e-mail poczta@kuzniaraciborska.pl, faks 324 191 432.
Adres strony internetowej (url): www.kuzniaraciborska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja Placu Zwycięstwa w Kuźni Raciborskiej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IB.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Rewitalizacja Placu Zwycięstwa w Kuźni Raciborskiej." Zadanie realizowane przy udziale pomocy finansowej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020. Zakres prac do wykonania obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni z wykruszonego betonu na nawierzchnię z kostki betonowej, a w rejonie fontanny - wzór róży wiatrów - z płyt granitowych wraz z osadzeniem liter wskazujących strony świata. Zakres prac obejmuje również zabudowę elementów małej architektury w postaci - zdroju miejskiego, betonowych ław i donic oraz koszy, montaż gabionów wypełnionych szkłem, wykonanie podświetlenia gabionów wraz z montażem latarni parkowych. Szczegółowy zakres prac: ? rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej wraz z korytowaniem do wymaganej głębokości; ? wykonanie nowej podbudowy; ? zabudowa krawężników i obrzeży; ? ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z zaprojektowanym wzorem układania; ? ułożenie płyt granitowych we wzorze róży wiatrów; ? zabudowa betonowych ławek, donic, śmietników, zdroju miejskiego oraz krat żeliwnych; ? zabudowa gabionów z siatek stalowych z wypełnieniem szkłem; ? montaż podświetlenia gabionów; ? wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego wraz z zabudową podświetlenia gabionów i montaż słupów oświetleniowych; ? przemieszczenie głazu kamiennego znajdującego się na placu w miejsce docelowe wskazane w projekcie; ? geodezyjne pomiary powykonawcze wraz z potwierdzeniem naniesienia zmian powykonawczych w Zasobie Geodezyjnym Starostwa Powiatowego w Raciborzu. UWAGA! Niniejsze postępowanie przetargowe nie obejmuje zabudowy fontanny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) dokumentacja techniczna, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy ponadto (dotyczy każdej z części zamówienia): 1) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i przygotowawczych, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem, a w szczególności zorganizowanie placu budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich; 2) wykonanie wszelkich innych robót, przeprowadzenie niezbędnych uzgodnień, badań (w tym laboratoryjnych), sprawdzeń, pomiarów, czynności, obowiązków i wymogów wynikających z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót); 3) roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do obiektów mieszkalnych, handlowych, produkcyjnych i innych instytucji; 4) do obowiązku wybranego w toku postępowania Wykonawcy należało będzie sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu przed podpisaniem umowy; 5) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania. Wymagania dotyczące robót: 1) Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż, zgodnie z poleceniami Przedstawiciela Zamawiającego na budowie (inspektora nadzoru). 2) Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 3) Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm. ).


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45220000-5,

45111291-4,

45223300-9,

45316100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 18.01.2019r. do dnia 17.05.2019r. - po zmianie terminu zakończenia realizacji zadania z dnia 30.04.2019r. na dzień 17.05.2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu zakończenia realizacji zadania

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
paragraf 12 ust. 1 pkt 2) lit. c) umowy Nr IB.272.1.2019 z dnia 18.01.2019r. Odkrycie w trakcie prowadzenia robót istnienia urządzeń lub instalacji, w tym podziemnych kolidujących z prowadzonymi robotami.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.