Ogłoszenie z dnia 2020-05-25
Ogłoszenie nr 560089970-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Poznań: Remont budynku nr 1 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu",
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545881-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510138851-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000,
ul. Bukowska
34,
60-811
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
261 57 48 02, e-mail
14wog.zp@ron.mil.pl, faks
261 57 72 04.
Adres strony internetowej (url): www.14wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 1 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu",
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr sprawy 26/z/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyremontowanie i dostosowanie pomieszczeń na potrzeby 12 Wielkopolskiej Brygady Wojsk Obrony Terytorialnej. Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z pracami remontowymi,
II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Realizacja robót dodatkowych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie robót budowlanych, stwierdzono wystąpienie wycieku z instalacji kanalizacyjnej objawiającej się zaciekiem na korytarzu w lewej części parteru w budynku nr 1. Po dokonaniu odkrywek stwierdzono, że w instalacji kanalizacyjnej występują w znacznej ilości osady kamienne ograniczające w znacznym stopniu przepływ nieczystości (ok. 90% średnicy rury). Jed:nocześnie wystąpiła konieczność wydzielenia strefy obsługi interesantów w kancelarii jawnej i tajnej poprzez zamontowanie ścianek przedzielających wykonanych z aluminium i wypełnionych szkłem weneckim i matowym zgodnie z Zarządzeniem nr 59/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017r. Po ukończeniu remontu budynku
nr 1 pozwoli to na rozpoczęcie pracy obu kancelarii zgodnie z ww. zarządzeniem. Ponadto zgodnie z planem rozmieszczenia stanowisk komputerowych umożliwiającym w przyszłości rozbudowę sieci komputerowej, należy wykonać sufit umożliwiający łatwy demontaż i ponowny montaż w trzech pomieszczeniach (pom. 112, 113 i 114).
Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys robót dodatkowych:
W celu doprowadzenia obiektu do pełnej używalności technicznej niezbędne jest wykonanie dodatkowych robót:
a) rozbiórka posadzek o grubości powyżej 15 cm
b) wykopy wewnątrz budynku.
c) demontaż rur żeliwnych (różne przekroje).
d) montaż rurociągów (pionowych i poziomych) z rur PCV.
e) izolacja rurociągów otulinami,
f) zasypanie wykopu wraz z ubiciem warstwami,
g) wykonanie posadzek betonowych.
h) ułożenie płytek ceramicznych posadzkowych.
i) wykonanie i montaż ścianki z profili aluminiowych z szybami mlecznymi
i szybą wenecką pomiędzy czytelnią a kancelarią tajną
j) wykonanie i montaż ścianki z profili aluminiowych z szybami
przeżroczystymi i mlecznymi.
k) zamontowanie kantówek drewnianych 100 mm x 100 mm na murowanych
ściankach.
Wymieniony zakres robót nie można było stwierdzić i przewidzieć na etapie opracowania dokumentacji kosztorysowej, co spowodowało nie ujęcie robót
do podstawy wyceny zamówienia. Udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy niż wykonawcy zamówienia podstawowego narazi Wykonawcę na częściowe wstrzymanie robót i wycofanie z placu budowy. Uruchomienie nowego postępo-wania przetargowego mającego na celu wyłanianie nowego wykonawcy może doprowadzić do wstrzymania prac podstawowych do czasu wykonania prac do-datkowych.
Wykonanie wyżej wymienionych robót spowoduje wzrost kosztów wynikają-cych z opracowanego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego - dodatkowego i wyniesie około 101 163,77 zł brutto.
Termin realizacji umowy zostanie wydłużony o 20 dni kalendarzowych.
Szczegółowe wyliczenie dodatkowych kosztów, zostało określone za pomocą kosztorysu robót dodatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. Św. Rocha w Poznaniu po stronie północnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Pawła II wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach (1)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
- Restauracja zabytkowej "Burmistrzówki" w Trzciance
- "Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi"
- Wykonanie robót budowlanych: "Remont elewacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach" "Izolacja przeciwwilgociowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.