eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont budynku nr 1 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu",



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 560089970-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Poznań: Remont budynku nr 1 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu",
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545881-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510138851-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 30206765400000, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 57 48 02, e-mail 14wog.zp@ron.mil.pl, faks 261 57 72 04.
Adres strony internetowej (url): www.14wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 1 przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu",

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr sprawy 26/z/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wyremontowanie i dostosowanie pomieszczeń na potrzeby 12 Wielkopolskiej Brygady Wojsk Obrony Terytorialnej. Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z pracami remontowymi,


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Realizacja robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie robót budowlanych, stwierdzono wystąpienie wycieku z instalacji kanalizacyjnej objawiającej się zaciekiem na korytarzu w lewej części parteru w budynku nr 1. Po dokonaniu odkrywek stwierdzono, że w instalacji kanalizacyjnej występują w znacznej ilości osady kamienne ograniczające w znacznym stopniu przepływ nieczystości (ok. 90% średnicy rury). Jed:nocześnie wystąpiła konieczność wydzielenia strefy obsługi interesantów w kancelarii jawnej i tajnej poprzez zamontowanie ścianek przedzielających wykonanych z aluminium i wypełnionych szkłem weneckim i matowym zgodnie z Zarządzeniem nr 59/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2017r. Po ukończeniu remontu budynku nr 1 pozwoli to na rozpoczęcie pracy obu kancelarii zgodnie z ww. zarządzeniem. Ponadto zgodnie z planem rozmieszczenia stanowisk komputerowych umożliwiającym w przyszłości rozbudowę sieci komputerowej, należy wykonać sufit umożliwiający łatwy demontaż i ponowny montaż w trzech pomieszczeniach (pom. 112, 113 i 114). Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys robót dodatkowych: W celu doprowadzenia obiektu do pełnej używalności technicznej niezbędne jest wykonanie dodatkowych robót: a) rozbiórka posadzek o grubości powyżej 15 cm b) wykopy wewnątrz budynku. c) demontaż rur żeliwnych (różne przekroje). d) montaż rurociągów (pionowych i poziomych) z rur PCV. e) izolacja rurociągów otulinami, f) zasypanie wykopu wraz z ubiciem warstwami, g) wykonanie posadzek betonowych. h) ułożenie płytek ceramicznych posadzkowych. i) wykonanie i montaż ścianki z profili aluminiowych z szybami mlecznymi i szybą wenecką pomiędzy czytelnią a kancelarią tajną j) wykonanie i montaż ścianki z profili aluminiowych z szybami przeżroczystymi i mlecznymi. k) zamontowanie kantówek drewnianych 100 mm x 100 mm na murowanych ściankach. Wymieniony zakres robót nie można było stwierdzić i przewidzieć na etapie opracowania dokumentacji kosztorysowej, co spowodowało nie ujęcie robót do podstawy wyceny zamówienia. Udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy niż wykonawcy zamówienia podstawowego narazi Wykonawcę na częściowe wstrzymanie robót i wycofanie z placu budowy. Uruchomienie nowego postępo-wania przetargowego mającego na celu wyłanianie nowego wykonawcy może doprowadzić do wstrzymania prac podstawowych do czasu wykonania prac do-datkowych. Wykonanie wyżej wymienionych robót spowoduje wzrost kosztów wynikają-cych z opracowanego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego - dodatkowego i wyniesie około 101 163,77 zł brutto. Termin realizacji umowy zostanie wydłużony o 20 dni kalendarzowych. Szczegółowe wyliczenie dodatkowych kosztów, zostało określone za pomocą kosztorysu robót dodatkowych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.