eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 560089855-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Chełm: Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636010-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510019404-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 060695455, ul. plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 565 20 42, 82 563 00 66, e-mail zamowienia@lzopg.pl, faks 825 632 262.
Adres strony internetowej (url): www.lzopg.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TZ.4311.27.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim, w podziale na 2 części, tj.: część nr 1 - sukcesywne dostawy środków higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości, część nr 2 - sukcesywne dostawy środków chemicznych (płynnych, sypkich, rozpylanych).


II.4) Główny kod CPV: 39224300-1
Dodatkowe kody CPV:

33711900-6,

33760000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 22.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy środków higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński, phh.biuro@op.pl, ul. Łęczyńska 53, 20-313, Lublin, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 101076.31 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy środków chemicznych (płynnych, sypkich, rozpylanych).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński, phh.biuro@op.pl, ul. Łęczyńska 53, 20-313, Lublin, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 91885.07 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. W części nr 1 pn. sukcesywne dostawy środków higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości: 1) zmiana wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy na kwotę 121 658,18 zł, 2) zmiana cen jednostkowych netto w poz. 1.2, 1.6, 1.32, określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy poprzez dodanie w § 4 ust. 2a. 2. W części nr 2 pn. sukcesywne dostawy środków chemicznych (płynnych, sypkich, rozpylanych): 1) zmiana wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy na kwotę 113 895,75 zł, 2) zmiana cen jednostkowych netto w poz. 2.20, 2.25, 2.26, 2.28, 2.36, określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy poprzez dodanie w § 4 ust. 2a.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W umowach na dostawę środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim Wykonawca zobowiązał się do utrzymania stałych cen jednostkowych dostarczanych produktów w okresie obowiązywania umowy. W związku z pandemią COVID-19 na skutek wprowadzonych przez GIS zasad postępowania epidemiologicznego, medycznego oraz zasad bezpieczeństwa, nastąpiło zwiększone zapotrzebowanie na środki dezynfekujące i higieniczne na rynku, co spowodowało wzrost cen tych produktów. Przyczyną wzrostu cen jest wzrost kursu walut, przestoje w produkcji z powodu braku półproduktów i płynności dostaw oraz wzrost cen nośników energii. W związku z powyższym na uzasadniony wniosek wykonawcy, wystąpiła konieczność zwiększenia cen jednostkowych netto dostarczanych środków higienicznych i chemicznych dla części nr 1 i 2 zamówienia określonych: w poz. 1.2, 1.6, 1.32 Formularza cenowego - załącznik nr 2 do umowy (część nr 1), oraz w poz. 2.20, 2.25, 2.26, 2.28, 2.36 Formularza cenowego - załącznik nr 2 do umowy (część nr 2). Konieczność zmiany umów spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany umowy do każdej części nie przekracza 50% wartości zamówienia, określonej pierwotnie w umowie. Wartość umowy dla części nr 1 wynosi 120 270,20 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych 20/100), wartość zmian umowy to 1 387,98 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt siedem złotych 98/100) co stanowi 1,15 % wartości umowy. Wartość umowy dla części nr 2 wynosi 110 900,81 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy dziewięćset 81/100), wartość zmian umowy to 2 994,94 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 94/100) co stanowi 2,70% wartości umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.