Ogłoszenie nr 560089855-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Chełm: Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636010-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510019404-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 060695455,
ul. plac Niepodległości
1,
22-100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 565 20 42, 82 563 00 66, e-mail
zamowienia@lzopg.pl, faks
825 632 262.
Adres strony internetowej (url): www.lzopg.bip.mbnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TZ.4311.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim, w podziale na 2 części, tj.: część nr 1 - sukcesywne dostawy środków higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości, część nr 2 - sukcesywne dostawy środków chemicznych (płynnych, sypkich, rozpylanych).
II.4) Główny kod CPV: 39224300-1
Dodatkowe kody CPV:
33711900-6,
33760000-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 22.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywne dostawy środków higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński,
phh.biuro@op.pl,
ul. Łęczyńska 53,
20-313,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywne dostawy środków chemicznych (płynnych, sypkich, rozpylanych). |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
22/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego Waldemar Kruszyński,
phh.biuro@op.pl,
ul. Łęczyńska 53,
20-313,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. W części nr 1 pn. sukcesywne dostawy środków higienicznych i sprzętu do utrzymania czystości: 1) zmiana wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy na kwotę 121 658,18 zł, 2) zmiana cen jednostkowych netto w poz. 1.2, 1.6, 1.32, określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy poprzez dodanie w § 4 ust. 2a. 2. W części nr 2 pn. sukcesywne dostawy środków chemicznych (płynnych, sypkich, rozpylanych): 1) zmiana wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy na kwotę 113 895,75 zł, 2) zmiana cen jednostkowych netto w poz. 2.20, 2.25, 2.26, 2.28, 2.36, określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy poprzez dodanie w § 4 ust. 2a.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W umowach na dostawę środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim Wykonawca zobowiązał się do utrzymania stałych cen jednostkowych dostarczanych produktów w okresie obowiązywania umowy.
W związku z pandemią COVID-19 na skutek wprowadzonych przez GIS zasad postępowania epidemiologicznego,
medycznego oraz zasad bezpieczeństwa, nastąpiło zwiększone zapotrzebowanie na środki dezynfekujące
i higieniczne na rynku, co spowodowało wzrost cen tych produktów. Przyczyną wzrostu cen jest wzrost kursu walut, przestoje w produkcji z powodu braku półproduktów i płynności dostaw oraz wzrost cen nośników energii.
W związku z powyższym na uzasadniony wniosek wykonawcy, wystąpiła konieczność zwiększenia cen jednostkowych netto dostarczanych środków higienicznych i chemicznych dla części nr 1 i 2 zamówienia określonych: w poz. 1.2, 1.6, 1.32 Formularza cenowego - załącznik nr 2 do umowy (część nr 1), oraz
w poz. 2.20, 2.25, 2.26, 2.28, 2.36 Formularza cenowego - załącznik nr 2 do umowy (część nr 2).
Konieczność zmiany umów spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany umowy do każdej części nie przekracza 50% wartości zamówienia, określonej pierwotnie w umowie.
Wartość umowy dla części nr 1 wynosi 120 270,20 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych 20/100), wartość zmian umowy to 1 387,98 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta osiemdziesiąt siedem złotych 98/100) co stanowi 1,15 % wartości umowy.
Wartość umowy dla części nr 2 wynosi 110 900,81 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy dziewięćset 81/100), wartość zmian umowy to 2 994,94 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 94/100) co stanowi 2,70% wartości umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup materiałów biurowych
- "Remont pokrycia dachowego na budynku głównym oraz budynku technicznym 03 na DPG w Zosinie."
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- Zakup pieczywa i art. piekarniczych
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1876L, ul. Polna i rozbudowy drogi powiatowej nr 1875L, ul. Narutowicza w M.Rejowiec Fabryczny
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia gospodarczego na 2024/2025 rok.
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa ręczników papierowych oraz mydła dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-42/2024)
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.