Ogłoszenie nr 560088923-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Słupsk: Dostawy warzyw świeżych oraz kapusty i ogórków kwaszonych, ziemniaków jadalnych, owoców świeżych oraz owoców cytrusowych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637953-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 54027887-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510029193-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Policji w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77070295800000,
ul. ul. Kilińskiego
42,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 417 558, e-mail
zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl, faks
598 417 559.
Adres strony internetowej (url): http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Policji w Słupsku
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy warzyw świeżych oraz kapusty i ogórków kwaszonych, ziemniaków jadalnych, owoców świeżych oraz owoców cytrusowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP-10/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warzywa świeże oraz kapusta i ogórki kwaszone w ilości : 19 405 kg, 1 500 pęczków, 2 870 sztuk Ziemniaki jadalne w ilości 16 000 kg Owoce świeże (jabłka konsumpcyjne, gruszki) w ilości 900 kg Owoce cytrusowe (pomarańcze, mandarynki, banany, cytryny) w ilości 1 370 kg
II.4) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
03221112-4,
03221110-0,
03221000-6,
03221111-7,
03221113-1,
03221400-0,
03221100-7,
03221260-6,
03221270-9,
03221240-0,
03221310-2,
03221310-2,
03221420-6,
03221230-7,
03221250-3,
03221430-9,
15331142-4,
03212100-1,
03222321-9,
03222322-6,
03222220-1,
03222240-7,
03222111-4,
03222332-9,
03222210-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
cztery miesiące od dnia 03.02.2020r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Warzywa świeże oraz kapusta i ogórki kwaszone |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Hurtownia Warzyw i Owoców "PIOTREX" Żaneta Żmudzka,
piotr1502@wp.pl,
ul. M. Konopnickiej 11 A,
77-200,
Miastko, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ziemniaki jadalne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Hurtownia Warzyw i Owoców "PIOTREX" Żaneta Żmudzka,
piotr1502@wp.pl,
ul. M. Konopnickiej 11 a,
77-200,
Miastko, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: owoce świeże, owoce cytrusowe |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Hurtownia Warzyw i Owoców "PIOTREX" Żaneta Żmudzka,
piotr1502@wp.pl,
ul. M. Konopnickiej 11A,
77-200,
Miastko, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj.Dostawy warzyw świeżych oraz kapusty i ogórków kwaszonych, ziemniaków jadalnych, owoców świeżych oraz owoców cytrusowych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego, jednakże nie dłużej niż do 06 czerwca 2020r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
- Renowacja Młyna Zamkowego - roboty remontowo-budowlane ścian zewnętrznych oraz renowacja cokołu i elementów drewnianych elewacji budynku
- Wykonanie robót polegających na montażu przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanym przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
- 04/TP/2024 Wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzgodnieniami na remont i modernizację budynków Domu Studenta
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Dostawa ziemniaków obranych.
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.