eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU SODON W CELU POWIĘKSZENIA ILOŚCI MIEJSC DLA OSÓB BEZDOMNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-22

Ogłoszenie nr 560088638-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.

Warszawa: MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU SODON W CELU POWIĘKSZENIA ILOŚCI MIEJSC DLA OSÓB BEZDOMNYCH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510230759

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, Krajowy numer identyfikacyjny 17319085000000, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8388407, 6355595, e-mail m.lesicki@sodon.pl, faks 226 365 597.
Adres strony internetowej (url): https://sodon.bip.um.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Profil+nabywcy/default.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU SODON W CELU POWIĘKSZENIA ILOŚCI MIEJSC DLA OSÓB BEZDOMNYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DAD.3130.49.2019.KWO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: a) przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego, b) formalnego przejęcia terenu budowy, c) demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, jeżeli nie mogą być one wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia, d) zakup i dostawa na teren budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń, e) wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych przewidzianych w dokumentacji przetargowej zgodnie z zatwierdzonymi projektami i przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem, f) udział w komisyjnych odbiorach prac oraz w odbiorze końcowym inwestycji. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie będącym załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45312100-8,

45310000-3,

45316200-7,

45316000-5,

45232460-4,

45313100-5,

71245000-7,

71247000-1,

28112383-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
PIERWOTNIE UMOWA ZOSTAŁA ZAWARTA DNIA 28.10.2019 R. Z TERMINEM REALIZACJI DO DNIA 24.12.2019 R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1-remont w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PHU MODERN NAKONIECZNY STANISŁAW, , UL. CEGLANA 1, 05-230, KOBYŁKA, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 60900 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2- przebudowa w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PHU MODERN NAKONIECZNY STANISŁAW , , UL. CEGLANA 1, 05-230, KOBYŁKA, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 389094.31 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/03/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
ZMIANIE ULEGŁ TERMIN ZAKOŃCZENIA ROBÓT. ZOSTAŁ ON WYDŁUŻONY DO DNIA 31.05.2020 R.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
ZMIANA TERMINU REALIZACJI UMOWY SPOWODOWANA JEST WPROWADZENIEM NA TERENIE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ STANU ZAGROŻENIA EPIDEMIOLOGICZNEGO A NASTĘPNIE EPIDEMII. OGRANICZENIA, KTÓRE ZOSTAŁY WPROWADZONE OGRANICZYŁY BĄDŹ UNIEMOZLIWIŁY TERMINOWE WYKONANIE INWESTYCJI.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.