Ogłoszenie nr 560088638-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Warszawa: MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU SODON W CELU POWIĘKSZENIA ILOŚCI MIEJSC DLA OSÓB BEZDOMNYCH
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510230759
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych, Krajowy numer identyfikacyjny 17319085000000,
ul. Kolska
2/4,
01-045
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 8388407, 6355595, e-mail
m.lesicki@sodon.pl, faks
226 365 597.
Adres strony internetowej (url): https://sodon.bip.um.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: https://sodon.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/Profil+nabywcy/default.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU SODON W CELU POWIĘKSZENIA ILOŚCI MIEJSC DLA OSÓB BEZDOMNYCH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAD.3130.49.2019.KWO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: a) przedłożenie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac harmonogramu realizacji zadania inwestycyjnego, b) formalnego przejęcia terenu budowy, c) demontaż i utylizacja istniejących elementów instalacji, jeżeli nie mogą być one wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia, d) zakup i dostawa na teren budowy niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń, e) wykonanie robót instalacyjnych i budowlanych przewidzianych w dokumentacji przetargowej zgodnie z zatwierdzonymi projektami i przyjętym przez Zamawiającego harmonogramem, f) udział w komisyjnych odbiorach prac oraz w odbiorze końcowym inwestycji. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest w projekcie będącym załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45312100-8,
45310000-3,
45316200-7,
45316000-5,
45232460-4,
45313100-5,
71245000-7,
71247000-1,
28112383-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
PIERWOTNIE UMOWA ZOSTAŁA ZAWARTA DNIA 28.10.2019 R. Z TERMINEM REALIZACJI DO DNIA 24.12.2019 R.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1-remont w rozumieniu art. 3 ust. 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U. 2019 r. poz. 1186 z późn. zm) |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PHU MODERN NAKONIECZNY STANISŁAW,
,
UL. CEGLANA 1,
05-230,
KOBYŁKA, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2- przebudowa w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PHU MODERN NAKONIECZNY STANISŁAW ,
,
UL. CEGLANA 1,
05-230,
KOBYŁKA, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
ZMIANIE ULEGŁ TERMIN ZAKOŃCZENIA ROBÓT. ZOSTAŁ ON WYDŁUŻONY DO DNIA 31.05.2020 R.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
ZMIANA TERMINU REALIZACJI UMOWY SPOWODOWANA JEST WPROWADZENIEM NA TERENIE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ STANU ZAGROŻENIA EPIDEMIOLOGICZNEGO A NASTĘPNIE EPIDEMII. OGRANICZENIA, KTÓRE ZOSTAŁY WPROWADZONE OGRANICZYŁY BĄDŹ UNIEMOZLIWIŁY TERMINOWE WYKONANIE INWESTYCJI.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.