Ogłoszenie z dnia 2020-05-22
Ogłoszenie nr 560088627-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Słupsk: Dostawy produktów mięsnych - wędlin, mięsa wieprzowego świeżego, mięsa wołowego świeżego, mięsa drobiowego świeżego, wątróbki drobiowej oraz ryb.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 637836-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540543706-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510028387-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Policji w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77070295800000,
ul. ul. Kilińskiego
42,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 417 558, e-mail
zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl, faks
598 417 559.
Adres strony internetowej (url): http://www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła Policji w Słupsku
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów mięsnych - wędlin, mięsa wieprzowego świeżego, mięsa wołowego świeżego, mięsa drobiowego świeżego, wątróbki drobiowej oraz ryb.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP-8/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: Produkty mięsne - wędliny w ilości: 8 480 kg Mięso wieprzowe świeże, mięso wołowe świeże w ilości 6 110 kg Mięso drobiowe świeże oraz wątróbka drobiowa w ilości 3 400 kg Pstrąg świeży w ilości 450 kg Ryby solone, w zalewie octowej i wędzone w ilości 480 kg dania gotowe świeże (wyroby garmażeryjne) w ilości 1 580 kg
II.4) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
15131130-5,
15131135-0,
15113000-3,
15211100-1,
15241200-1,
15234000-7,
15112000-6,
15111000-9,
15112300-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
4 miesiące od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pstrąg świeży |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
P.H.Koryb Sp. Jawna,
zamowienia@koryb.pl,
ul. Zamkowa 20,
84-100,
Puck, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. pstrąga świeżego z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego, jednak nie dłużej niż do dnia 07 czerwca 2020r.
|
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Produkty mięsne-wędliny |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Pomorskie Centrum Mięsne K&K SP. z o.o. Hurtownia SP.K.,
kinga.stefańska@pcmkk.pl,
ul. Knyszyńska 16A/2,
80-180,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. produktów mięsnych wędlin z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego, jednak nie dłużej niż do dnia 06 czerwca 2020r.
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: mięso wieprzowe swieże, mięso wołowe świeże. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
06/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Pomorskie Centrum Mięsne K&K Sp. z.o. Hurtownia SP.K,
kinga.stefanska@pcmkk.pl,
ul. Knyszyńska16A/2,
80-180,
Gdańsk, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. mięsa wieprzowego swieżego, mięsa wołowego świeżego z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego, jednak nie dłużej niż do dnia 07 czerwca 2020r.
|
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: mięso drobiowe świeżeoraz watróbka drobiowa. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/01/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PUH Ubojnia Drobiu"Hubart",
puhhubart@poczta.onet.pl,
Bruskowo Wielkie 24,
76-206,
Słupsk, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj. dostaw mięsa drobiowego świeżego, wątróbki drobiowej z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego, jednak nie dłużej niż do dnia 31 maja 2020r.
|
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Ryby solone,w zalewie octowej i wędzone. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/02/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
PH Koryb,
zamowienia@koryb.pl,
ul. Zamkowa 20,
84-100,
Puck, kraj/woj.
pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych tj.ryb solonych, w zalewie octowej i wędzonej z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego, jednak nie dłużej niż do dnia 07 czerwca 2020r.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/04/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Działając na podstawie art. 15r ust.1i4 pkt1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach wiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ( DZ.U. z 2020 r. poz.374 z póź. zm.) strony uzgadniają o czasowym zawieszeniu wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącej dostaw artykułów spożywczych z przeznaczeniem na żywienie słuchaczy Szkoły Policji w Słupsku na okres przerwy w realizacji szkolenia zawodowego podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych na trasy zagraniczne oraz krajowe
- Budowa strefy zamgławiaczy w Parku im. Witkacego w ramach zad. Bezpieczna droga do szkoły, czyli budowa chodnika przy ul. Riedla oraz strefa chłodzących kurtyn wodnych w Parku im.Witkacego-SBO 2024 r.
- Dostawa nowego ciągnika rolniczego.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku
- Przeglądy sprzętu i aparatury medycznej - nr 30/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie na dostawę wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Skalbmierzy - MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY"
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich, mięsa, wędlin, konserw, przetworów mięsnych wykonywane do 30.04.2025 r. oraz drobiu wykonywane do 31.05.2025 r.
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie, ul. Słoneczna 10, 72-400 Kamień Pomorski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.