eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych dotyczących dostosowania budynku przedszkola nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n."Przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych" w Dzierżoniowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-21

Ogłoszenie nr 560087538-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.

Dzierżoniów: Wykonanie robót budowlanych dotyczących dostosowania budynku przedszkola nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych" w Dzierżoniowie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565507-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510197028-N-2019 w Biuletynie Zamówień Publicznych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Krajowy numer identyfikacyjny 89071783000000, ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dotyczących dostosowania budynku przedszkola nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych" w Dzierżoniowie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-P.271.70.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących dostosowania budynku przedszkola nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych" w Dzierżoniowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) przebudowę wewnętrznej klatki schodowej, 2) wyposażenie klatek schodowych w klapy oddymiające, 3) zabezpieczenie ogniochronne stropów, 4) montaż stolarki drzwiowej i okiennej, 5) montaż instalacji hydrantowej wewnętrznej, 6) przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, 7) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, 8) wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych, 9) wykonanie instalacji sterowania kurtyną oddzielenia ppoż., 10) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, 11) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obiektu, w tym przeniesienie układu pomiarowego na zewnątrz budynku, 12) roboty rozbiórkowe, demontażowe, wykończeniowe i uzupełniające po robotach budowlanych, w tym uzupełnienie posadzek również po rozebranych ścianach. Należy wykonać gładzie gipsowe po zamurowanych i zatynkowanych otworach i zamurowanych bruzdach po instalacjach sanitarnych i elektrycznych, po wymianie stolarki okiennej, 13) zabezpieczenie folią mebli w pomieszczeniach, w których będą prowadzone roboty budowlane oraz zabezpieczenie folią drzwi wejściowych do pomieszczeń, w których nie będą odbywały się roboty budowlane celem ich zabezpieczenia przed zakurzeniem, 14) zabezpieczenie przed zniszczeniem schodów drewnianych na klatce schodowej, 15) przestawienie mebli w pomieszczeniach, w których będą odbywały się roboty budowlane a po ich zakończeniu ustawienie mebli w miejscu sprzed robót lub wskazanym przez Użytkownika w obrębie obiektu, 16) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną wszystkich ścian o pow. 1 568,53 m2 z wyjątkiem powierzchni licowanych płytkami i lamperiami (kolor farby wybierze Użytkownik), 17) dwukrotne malowanie farbą emulsyjną odporną na ścieranie i zabrudzenia lamperii do wysokości 1,4m o pow. - 1 351,3m2 (kolor farby wybierze Użytkownik), 18) uzupełnienie płytek posadzkowych i ściennych po wymianie ościeży drzwiowych i okiennych - 28,8m2 (wybór płytek produkcji polskiej podlega akceptacji przez Użytkownika). Zamawiający oczekuje ostrożnego wykucia ościeżnic przy minimalnym zniszczeniu płytek. W przypadku stwierdzenia nadmiernego ich zniszczenia bez zachowania szczególnej ostrożności Zamawiający zapłaci za ułożenie płytek na powierzchni tak jak ma to miejsce przy minimalnym zniszczeniu np.: przy użyciu gumówki. W przypadku kiedy Wykonawca uzna, że pomimo zachowania szczególnej ostrożności uszkodzeniu może ulec więcej płytek niż się zakłada, Wykonawca jest zobowiązany o tym fakcie powiadomić inspektora nadzoru lub Zamawiającego w celu uzyskania zgody. 3. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1009/2015 z dnia 22.12.2015r. 4. Ponadto Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt III ppkt 2 SIWZ zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów. Przedszkole zapewni pomieszczenie socjalne i jedną toaletę. Wykonawca będzie odpowiadał za czystość tych pomieszczeń w trakcie budowy, 3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca rozliczy się z Użytkownikiem za zużyte media na podstawie odczytów z liczników wody, energii elektrycznej i gazu, które zostaną spisane w dniu przekazania placu budowy i cen jednostkowych z zużyte media, 4) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 5) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km i poniesienia kosztów ich składowisku, 6) wykonania badań i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych oraz badań odbiorowych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych niezbędnych przy składaniu zawiadomienia o zakończeniu budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Dzierżoniowie, 7) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień i opinii, 8) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji i istotnych warunków zamówienia, 9) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót branży elektrycznej i sanitarnej, w dniu podpisania umowy, 10) przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumentów wynikających ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 11) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, 12) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy i kierowników robót w okresie wykonywania robót branżowych, 13) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §3 ust.1 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.) art.22 §1. i poniesienia z tego tytułu kosztów. 5. Szczegółowy zakres robót określają: a) Projekt budowlany przebudowa budynku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - branża: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, b) Projekt wykonawczy architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne - przebudowa budynku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej, c) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne - przebudowa budynku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej, d) Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne. f) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przebudowa budynku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót zgodnie ze złożoną ofertą, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowalnych - bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 7 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.1 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III ppkt 7 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000), tj.: w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę pracowników w związku z przetwarzaniem danych osobowych, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) i ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w §3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Zamawiający przewiduje kary umowne w wysokości określonej w § 12 ust. 1 pkt 1 lit. f projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w §3 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) czynności; e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. W przypadku, gdy w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych wykorzystanie technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że ich parametry techniczne i funkcjonalne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane w projektach budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi nie powodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:

45311000-0,

45332200-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania: Pierwotny do 30.03.2020r., zmieniony aneksem nr 1 do umowy na 10.06.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych dotyczących dostosowania budynku przedszkola nr 2 do obowiązujących przepisów ppoż. w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "Przebudowa budynku Przedszkola Publicznego nr 2 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych" w Dzierżoniowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma ARKO Handlowo-Usługowa Arkadiusz Łuczak, arko277@wp.pl, ewelina-arko277@wp.pl, ul. Złotostocka 12, 57-230, Kamieniec Ząbkowicki , kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 823736.81 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z dnia 10.06.2020r. na dzień 10.08.2020r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca w dniu 06.05.2020r. zawnioskował o wydłużenie terminu umownego zakończenia zadania do 10.08.2020r., motywując to ujawnionymi w trakcie wykonywania robót budowlanych błędami i brakami w projekcie budowlanym, które uniemożliwiają kontynuowanie robót budowlanych do czasu wykonania aneksu do projektu budowlanego. Zamawiający potwierdza, że w trakcie wykonywania robót budowlanych ujawniono w projekcie budowlanym braki i błędy projektowe, które rzeczywiście uniemożliwiają kontynuowanie robót budowlanych. Powyższe między innymi wynika z nieprawidłowego i nierzetelnego zinwentaryzowania obiektu przez autora projektu, co w konsekwencji przełożyło się na istotne błędy i braki projektowe. Powyższe potwierdza prowadzona korespondencja z autorem projektu budowlanego, w której zostały wyszczególnione błędy i braki projektowe. Z uwagi na brak reakcji projektanta w przedmiotowej sprawie Gmina zleciła wykonanie aneksu do projektu budowlanego innemu projektantowi z terminem wykonania tego projektu i złożenia w Starostwie Powiatowym w celu uzyskania decyzji zmieniającej do 25.05.2020r. Mając na uwadze czas niezbędny na uzyskanie decyzji zmieniającej oraz wykonanie robót budowlanych na jej podstawie zmiana terminu zadania jest uzasadniona i konieczna do wykonania całości robót budowlanych. Zamawiający potwierdza, że w/w okoliczności wystąpiły w trakcie realizacji robót budowlanych i nie były objęte projektem budowlanym. Zamawiający na etapie przygotowania zamówienia nie był w stanie ich przewidzieć dlatego, że wynikały one z błędów i braków projektowych. W związku z tym do czasu wykonania aneksu do projektu budowlanego roboty w tym zakresie są wstrzymane, co wpłynęło na wydłużenie końcowego terminu umownego. Wprowadzenie innego Wykonawcy jest niemożliwe z uwagi na to, że zakres objęty zamiennym projektem budowlanym zostanie dostosowany do już rozpoczętych robót budowlanych, w celu ograniczenia kosztów związanych z wykonaniem dodatkowych robót. Wykonanie tych prac przede wszystkim warunkuje, że obiekt będzie dostosowany do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz zapewni bezpieczeństwo jego użytkowników, co jest priorytetem i zamierzeniem tego zadania. Mając powyższe na uwadze zmienia się termin umowny zakończenia zadania do 10.08.2020r. dla Pana Arkadiusza Łuczaka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą "FIRMA ARKO Handlowo-Usługowa" z siedzibą 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ulica Złotostocka 12. Po wykonaniu brakującej dokumentacji i przedłożeniu przez Wykonawcę wyceny na w/w roboty zostanie z nim podpisany aneks w zakresie dodatkowego wynagrodzenia. Wykonanie powyższych robót spełnia przesłanki wymienione w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie narusza art. 144 PZP, bowiem Zamawiający przewidział zmiany umowy w ogłoszeniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynikające z konieczności zmiany rozwiązań projektowych warunkujących wykonanie zamówienia podstawowego, aby obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.