eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji zasobów mieszkaniowych w Gminie Aleksandrów Łódzki



Ogłoszenie z dnia 2020-05-20

Ogłoszenie nr 560086863-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.

Aleksandrów Łódzki: Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji zasobów mieszkaniowych w Gminie Aleksandrów Łódzki
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2: Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1: Termomodernizacja budynków ZIT, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.04.02.01-10-0001/16-00 z dnia 21.12.2016 r.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574953-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500155815-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500216175-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Aleksandrów Łódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 47205773800000, ul. Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422700300, e-mail gmina@aleksandrow-lodzki.pl, faks 422700313.
Adres strony internetowej (url): www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji zasobów mieszkaniowych w Gminie Aleksandrów Łódzki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji zasobów mieszkaniowych w Gminie Aleksandrów Łódzki w podziale na następujące części: 1) Część I zamówienia - przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w 41 budynkach położnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. 2) Część II zamówienia - przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w 42 budynkach położnych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki. 2. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2: Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1: Termomodernizacja budynków ZIT, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.04.02.01-10-0001/16-00 z dnia 21.12.2016 r. 3. Obiekty i zakres prac termomodernizacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz obiektów i zakres prac termomodernizacyjnych. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu umowy określają: niniejsza Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami oraz Program funkcjonalno-użytkowy wraz z audytami ekologicznymi i energetycznymi dla każdego obiektu, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego oraz niniejszej specyfikacji obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla każdego z budynków uwzględniającej obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, szczególnie rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.) w następujących branżach objętych przedmiotem zamówienia: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej. Kompletna dokumentacja musi zawierać dla każdego budynku osobno: - projekt budowlany - w ilości 4 egz., - projekt wykonawczy - w ilości 4 egz., - przedmiar robót - w ilości 2 egz., - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egz. 2) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) - w ilości 2 egz. dla każdego budynku osobno; 3) wykonanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 2 egz. dla każdego budynku osobno; 4) opracowanie dla każdego budynku projektów kolorystyki, struktury, elementów wykończeniowych elewacji, co najmniej w trzech wariantach i przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającemu w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy - w ilości 2 egz. dla każdego budynku osobno; 5) uzyskanie ostatecznego dokumentu upoważniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wszelkich decyzji i uzgodnień niezbędnych do jego uzyskania, w tym między innymi: a) uzgodnienie technologii wykonania robót budowlanych z konserwatorem zabytków, b) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień wynikających z obowiązujących przepisów ochrony środowiska (w tym m.in. decyzji ornitologicznej), c) uzyskanie zgody operatora sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej na podniesienie mocy umownej lub mocy przyłączeniowej (o ile wystąpi taka konieczność) wraz z poniesieniem wszelkich niezbędnych kosztów dostosowania istniejącej instalacji elektrycznej do warunków, jakie musi spełnić instalacja elektryczna w danym budynku w celu zwiększenia mocy, d) wykonanie map do celów projektowych, e) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych obejmujących wszystkie elewacje i charakterystyczne przekroje, f) wykonanie dokumentacji geotechnicznej określającej warunki geologiczne w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji na terenie przedsięwzięcia, g) sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji przedmiotu zamówienia. 6) wykonanie pełnych zakresów robót termomodernizacyjnych z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w oparciu o powyższe projekty w każdym z budynków wraz z uzyskaniem niezbędnych do ich prawidłowego użytkowania decyzji i pozwoleń odpowiednich instytucji i organów, w tym Urzędu Dozoru Technicznego (o ile jest wymagane), 7) przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektami, 8) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z obiektami, 9) pełnienie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotowego projektu i wprowadzanie niezbędnych zmian w czasie realizacji budowy, koniecznych do prawidłowego wykonania robót budowlanych, 10) opracowanie dokumentacji powykonawczej, 11) obliczenie, w ramach gwarancji, wskaźników rezultatu bezpośredniego w postaci: Cześć I zamówienia: a) zmniejszenia rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych o 4 245 136,90 kWh/rok (wartość docelowa). Termin osiągnięcia wskaźnika: 30.06.2020 r./ 31.07.2020 r./ 31.08.2020 r./ 30.09.2020 r. (zgodnie ze złożoną ofertą); b) szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych o 1 186,29 ton równoważnika CO2/rok (wartość docelowa). Termin osiągnięcia wskaźnika: 30.06.2020 r./ 31.07.2020 r./ 31.08.2020 r./ 30.09.2020 r. (zgodnie ze złożoną ofertą). Cześć II zamówienia: a) zmniejszenia rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych o 4 225 938,90 kWh/rok (wartość docelowa). Termin osiągnięcia wskaźnika: 30.06.2020 r./ 31.07.2020 r./ 31.08.2020 r./ 30.09.2020 r. (zgodnie ze złożoną ofertą); b) szacowanego rocznego spadku emisji gazów cieplarnianych o 1 043,84 tony równoważnika CO2/rok (wartość docelowa). Termin osiągnięcia wskaźnika: 30.06.2020 r./ 31.07.2020 r./ 31.08.2020 r./ 30.09.2020 r. (zgodnie ze złożoną ofertą). - z uwzględnieniem efektów uzyskanych w wyniku realizacji umowy w obiektach objętych termomodernizacją, 12) monitorowanie wskaźników rezultatu i przekazywania Zamawiającemu corocznych raportów przez cały okres trwałości przedsięwzięcia, czyli w okresie 5 lat od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy 6. Dokumentacje projektowe i powykonawcze należy wykonać oddzielnie dla każdego z termomodernizowanych obiektów. 7. Zaleca się Wykonawcom, przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu, dokonanie wizji lokalnej w terenie wraz z bezpośrednim otoczeniem w celu zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Wizja lokalna nie należy do przedmiotu zamówienia i z tytułu przeprowadzenia wizji w terenie Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie od Zamawiającego. Wykonawcy powinni dokonać wizji lokalnej we własnym zakresie - Zamawiający informuje, iż nie będzie stroną organizującą i przeprowadzającą wizję lokalną w terenie. 8. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane prace i roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu obejmuje okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru przedmiotu umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111200-0,

45220000-5,

45261000-4,

45262120-8,

45262520-2,

45321000-3,

45331100-7,

45410000-4,

45421000-4,

45442100-8,

45450000-6,

71320000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od daty zawarcia umowy do dnia: 1) 30.06.2019 r. (zgodnie ze złożoną ofertą) dla zaprojektowania i wykonania termomodernizacji zasobów mieszkaniowych. Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się datę bezusterkowego odbioru końcowego, obejmującego wszelkie czynności, których wykonanie w ramach niniejszej umowy ciąży na Wykonawcy, wraz z uzyskaniem niezbędnych do prawidłowego użytkowania decyzji i pozwoleń odpowiednich instytucji i organów, w tym Urzędu Dozoru Technicznego (o ile jest wymagane). 2) 30.06.2020 r. (zgodnie ze złożoną ofertą) dla osiągnięcia wskaźników rezultatu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty na potwierdzenie osiągnięcia wskaźników.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w 41 budynkach położonych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BRAT-BUD P.P.H.U. Krzysztof Półbrat, biuro@brat-bud.com.pl, ul. Gliniana 34 , 91-336, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8863277.75 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych wraz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii w 42 budynkach położonych na terenie gminy Aleksandrów Łódzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Brat-Bud P.P.H.U. Krzysztof Półbrat , biuro@brat-bud.com.pl, ul. Gliniana 34 , 91-336, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8808846.65 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od daty zawarcia umowy do dnia: 1) 30.06.2020 r. dla zaprojektowania i wykonania termomodernizacji zasobów mieszkaniowych. Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się datę bezusterkowego odbioru końcowego, obejmującego wszelkie czynności, których wykonanie w ramach niniejszej umowy ciąży na Wykonawcy, wraz z uzyskaniem niezbędnych do prawidłowego użytkowania decyzji i pozwoleń odpowiednich instytucji i organów, w tym Urzędu Dozoru Technicznego (o ile jest wymagane). 2) 30.06.2021 r. dla osiągnięcia wskaźników rezultatu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty na potwierdzenie osiągnięcia wskaźników".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z p. zm.), w związku z art. 15r ust. 4 pkt 1 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z p. zm.)Strony, na wniosek Wykonawcy, wprowadziły zmiany do umów polegające na wydłużeniu terminów realizacji zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.