eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Modernizacja i remont zalewanych piwnic Biblioteki Publicznej im. H. Święcickiego w Śremie oraz ich adaptacja na Pracownię Ilustracji i magazyny książek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-05-02

Ogłoszenie nr 560085752-N-2019 z dnia 02-05-2019 r.

Śrem: Modernizacja i remont zalewanych piwnic Biblioteki Publicznej im. H. Święcickiego w Śremie oraz ich adaptacja na Pracownię Ilustracji i magazyny książek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518819-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510061493-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. Heliodora Święcickiego, Krajowy numer identyfikacyjny 97966200000000, ul. ul. Grunwaldzka 10, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 28 35 467, e-mail dyrektor@biblioteka.srem.pl, faks 61 28 35 467.
Adres strony internetowej (url): www.biblioteka.srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i remont zalewanych piwnic Biblioteki Publicznej im. H. Święcickiego w Śremie oraz ich adaptacja na Pracownię Ilustracji i magazyny książek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.341.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja i remont zalewanych piwnic oraz ich adaptacja na pracownie ilustracji i magazyny książek. W zakres robót przedmiotowej inwestycji wchodzi: · rozebranie istniejących schodów zewnętrznych, · demontaż istniejącego podjazdu, · wykonanie wykopu, · wykonanie hydroizolacji istniejących fundamentów, · wykonanie drenażu, · wykonanie naświetli systemowych, · wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, · wykonanie nowej opaski wokół budynku, · wykonanie iniekcji, · skucie posadzek oraz wykonanie hydroizolacja i nowej posadzki, · skucie płytek oraz wykonanie nowej warstwy płytek, · wykonanie obmurowania pionu kanalizacyjnego, · wymiana armatury i sanitariatów, · skucie zawilgoconych tynków wew. oraz wykonanie nowej warstwy tynku, · odtworzenie rozebranych schodów zewnętrznych, · odtworzenie rozebranego podjazdu, · roboty wykończeniowe.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45330000-9,

45215000-7,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
data zakończenia umowy: 2019-08-31

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja i remont zalewanych piwnic Biblioteki Publicznej im. H. Święcickiego w Śremie oraz ich adaptacja na Pracownię Ilustracji i magazyny książek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PROGRES Maciej Ratajczak, , ul. Warsztatowa 1/3, 63-100, Śrem, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 397560.98 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres robót dodatkowych obejmuje: 1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, 2. Odtworzenie i naprawa instalacji elektrycznej, 3. Wykonanie instalacji p.poż, 4. Wykonanie instalacji alarmowej, 5. Zwiększenie zakresu wykonania nowych posadzek. 6. Zmiana rodzaju płytek ceramicznych, 7. Wyburzenie ścianek działowych, 8. Odbicie tynków na wysokość pomieszczeń i nałożenie nowych, 9. Zmiana rodzaju miski ustępowej na podtynkową, 10. Rewitalizacja terenu po wykopach, 11. Dostawa i montaż doświetlaczy okien.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
z uwagi na konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, a zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ponadto zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Łączna wartość robót dodatkowych to kwota 161000,00 zł brutto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.