eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-12

Ogłoszenie nr 560081451-N-2020 z dnia 12-05-2020 r.

Brwinów: Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548090-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 5560060392-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 5510133106-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (22) 729 59 37, e-mail j.cudzik@cdr.gov.pl , faks +48 22 729 72 91.
Adres strony internetowej (url): www.cdr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DAG-253-46/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: "Usługi kompleksowego sprzątania i ochrony fizycznej obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie (Centrali w Brwinowie)", położonego pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05- 840Brwinów. Zakres sprzątania i usług ochrony Zakres sprzątania - zamówienie podstawowe: termin realizacji zadania od dnia 25.08.2019 r. do31.08.2020 r. sprzątanie stałe pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek ogólnodostępnych i pomieszczeńgospodarczych, opisanych w Załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ) - tabele nr 1, 2 i 3 - codziennie odponiedziałku do piątku, poza godzinami pracy Zamawiającego, tj. w godzinach od 15:30 do 22:00, z zastrzeżeniem, że sprzątaniepomieszczeń o tzw. ,,ograniczonym dostępie" odbywać się będzie w obecności użytkownika pomieszczenia -jeden lub dwa razy w tygodniuoraz sprzątanie klatki zewnętrznej odbywać się będzie jeden raz na dwa tygodnie (szczegóły w tabeli nr 1 i 2); sprzątanie rejestrowane pokoinoclegowych z łazienkami (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr 4,obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek, pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego iwe wskazanych przez niego terminach - łącznie dla wszystkich pokoi - 800 sprzątań w roku, tj. średnio 67 sprzątań w miesiącu (ilość będzieuzależniona od realnych potrzeb Zamawiającego) - 2 pokoje jednoosobowe, 22 pokoje dwuosobowe i 3 pokoje trzyosobowe wg tabeli nr 4);sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr5, w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego - łącznie dla wszystkich sal wykładowych - 100 sprzątań w roku, tj.średnio 8 - 9 sprzątań w miesiącu (4 sale wykładowe z zapleczem oraz 1 sala konsumpcyjna wg tabeli nr 5); sprzątanie doraźneinterwencyjne (nierejestrowane). Zakres usług ochrony - zamówienie podstawowe: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługipolegającej na ochronie fizycznej oraz prowadzenie działań interwencyjno-ochronnych w przypadku wystąpienia zagrożenia obiektunależącego do Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie położonego w Brwinowie przy ul. Pszczelińskiej 99 wraz z obsługą PunktuInformacyjnego. termin realizacji zadania od dnia określonego w umowie, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01.07.2019 r., do dnia31.08.2020 r. ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego: Wykonawca zapewni ochronę obiektu wraz obsługą PunktuInformacyjnego w Budynku: o w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - w godzinach od 21:00 do 7:00; o w dni wolne od pracy (soboty,niedziele i święta) - całodobowo. Ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego obejmuje szacunkowo 6.516 godziny w okresierealizacji zamówienia. montaż urządzeń kontrolnych do kontroli pracy ochrony oraz obsługa monitoringu - ustalenie trasy obchodupracownika ochrony, montaż urządzeń kontrolnych (dostarczonych przez Wykonawcę), patrolowanie budynku oraz terenu nie rzadziej niż razna 4 godziny, kontrola pracy ochrony poprzez system monitorowania. Zakres sprzątania - zamówienie opcjonalne: termin realizacji zadania:od momentu wyczerpania zamówienia podstawowego do 31.08.2020 r. sprzątanie rejestrowane pokoi noclegowych z łazienkami (wedługpotrzeb wskazanych przez Zamawiającego), opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr 4, obejmujące sprzątanie pokoi i łazienek,pranie i wymianę pościeli oraz ręczników, w zakresie i częstotliwości według potrzeb Zamawiającego i we wskazanych przez niego terminach- do 800 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym); sprzątanie rejestrowane sal wykładowych (według potrzeb wskazanychprzez Zamawiającego), opisanych Załączniku nr 1 do SIWZ - tabela nr 5, w terminach (w częstotliwości) wskazanych przez Zamawiającego -do 100 sprzątań (założenia takie jak w zamówieniu podstawowym). Zakres usług ochrony - zamówienie opcjonalne: ochrona obiektu wraz zobsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze, poza godzinami określonymi w zamówieniu podstawowym, w sytuacjach awaryjnych -szacowana ilość do 280 godzin w okresie obowiązywania umowy - termin realizacji zadania - od dnia określonego w umowie, jednakże niewcześniej niż od dnia 01.07.2019 r., do dnia 31.08.2020 r. ochrona obiektu wraz z obsługą Punktu Informacyjnego w dni robocze - wewskazanym przez Zamawiającego terminie w okresie od dnia 01.01.2020 r. do 31.08.2020 r. - wydłużenie ochrony obiektu i obsługi PunktuInformacyjnego o maksymalnie 6 godzin dziennie. Przewidywane dodatkowe godziny: 7:00 - 8:00 oraz 16:00 - 21:00. Zamawiający zastrzega, że wskazane godziny mogą ulec przesunięciu. Zamówienie opcjonalne obejmuje szacunkowo do 1.014 godzin.


II.4) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

90910000-9,

90911200-8,

90919200-4,

90911100-7,

90911300-9,

98310000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
dla zadania - usługi sprzątania - od dnia 25.08.2019 r. do dnia 31.08.2020 r. dla zadania - usługi ochrony - od dnia 01.07.2019 r. do dnia 31.08.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
ulegają zmianie postanowienia zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, a zmiany te zostały przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia tych zmian: strony umowy w § 10 ust. 2, 3 i 5 przewidziały możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, tajfuny, trzęsienia ziemi, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie umownym lub powodującej konieczność zmiany zakresu usługi świadczonej w ramach umowy - w § 8 zmienia się ust. 1a.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ogłoszenie stanu epidemii rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz. U. 2020 poz. 491 ze zm.) i związana z tym konieczność odwołania wszystkich szkoleń stacjonarnych w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, a także uzgodniona przez Strony Umowy nieobecność na jego terenie stale przebywających, wyznaczonych przez Wykonawcę, osób koordynujących prace i sprawujących nadzór na sprzątaczkami w czasie świadczenia usług objętych Umową w zakresie sprzątania oraz pracownika do doraźnego sprzątania interwencyjnego (nierejestrowanego) od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony uzgadniają, co następuje: 1) od dnia 11.03.2020 r., jak również postępującym od tego dnia ograniczeniem użytkowania pokoi biurowych, wynikającym z nieobecności pracowników Zamawiającego w jego siedzibie i skutkującym wyłączeniem tych pomieszczeń ze sprzątania - do dnia 31.05.2020 r., wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu usługi sprzątania, o którym mowa w § 8 ust. 1, ulega częściowemu i okresowemu obniżeniu, odpowiednio: a) za miesiąc marzec 2020 r. o kwotę 1 000,00 zł netto, b) za miesiąc kwiecień 2020 r. o kwotę 1 500,00 zł netto; c) za miesiąc maj 2020 r. o kwotę 1 500,00 zł netto. 2) wskazanie poszczególnych pomieszczeń biurowych wyłączonych w danym dniu ze sprzątania, o których mowa w pkt 1, dokonywane jest na bieżąco w formie ustnej informacji przekazywanej osobiście personelowi sprzątającemu Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego; 3) obowiązek Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 8 Umowy jest zawieszony do dnia 31.05.2020 r.; 4) obowiązek Wykonawcy polegający na zapewnieniu do doraźnego sprzątania interwencyjnego (nierejestrowanego) stałej obecności jednego pracownika od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Zamawiającego od 7:30 do 15:30, jest zawieszony do dnia 31.05.2020 r.". Zmiany mają charakter jednorazowy (czasowy).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.