eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku - Mój Rynek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-04-23

Ogłoszenie nr 560078959-N-2019 z dnia 23-04-2019 r.

Barlinek: Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku - Mój Rynek
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt realizowany jest ze Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (umowa o przyznaniu pomocy Nr 00005-65171-UM1600007/17 z dnia 29 września 2017 r.)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612089-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500285078-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barlinek, Krajowy numer identyfikacyjny 52837900000000, ul. ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 7462450 w. 16, e-mail umig@barlinek.pl, faks 957 461 704.
Adres strony internetowej (url): http://gmina.barlinek.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku - Mój Rynek

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGPI.III.271.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych dla zadaszonego targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tego projektu. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1) wykonanie placów utwardzonych o powierzchni ok. 2.345 m2 (w tym ok. 1.000 m2 kostka ażurowa), 2) wykonanie parkingów o powierzchni ok. 664 m2, 3) wykonanie wiat handlowych o powierzchni ok. 120m2 dla min. 12 stanowisk otwartych, 4) wykonanie min. 12 stanowisk otwartych, 5) wykonanie śmietnika o powierzchni ok. 14,6 m2, 6) wykonanie sanitariatu o powierzchni ok. 7 m2, 7) odwodnienie terenu, 8) wykonanie oświetlenia, 9) wykonanie elementów małej architektury. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w ramach prac projektowych należy: 1) wykonanie koncepcji projektowej 2) wykonanie projektu budowlanego - 6 egz., 3) wykonanie projektu wykonawczego - 3 egz., 4) opracowanie operatu wodno-prawnego - 4 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, 5) uzyskanie wszelkich zgód i decyzji administracyjnych w celu wykonania niezbędnych wycinek drzew i roślinności - jeżeli zaistnieje taka konieczność, 6) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 7) opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia - 4 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, 8) opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 3 egz. - jeżeli zaistnieje konieczność wykonania, 9) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. 10) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót - 4 egz. 11) opracowanie harmonogramu prac projektowych i realizacji robót budowlanych inwestycji oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 12) opracowanie harmonogramu płatności oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 13) projektu zagospodarowania placu budowy: uwzględniający dowóz bieżący i składowanie materiałów projektu organizacji robót informacji projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz), 15) planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych. UWAGA: Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego i zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem nadzoru inwestorskiego i zamawiającego. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy "Budowa miejskiego targowiska przy ul. 31-go stycznia w Barlinku" (załącznik nr 9 do SIWZ), a szczegółowy opis wymagań dotyczących toalety zamieszczony został w załączniku nr 10 do SIWZ. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Zamawiający dopuszcza na etapie projektowym zmiany rozwiązań technicznych zaproponowanych w PFU spowodowane szczególnymi warunkami terenowymi i uzyskanymi uzgodnieniami - niedopuszczalne jest jednak odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU, w szczególności zmniejszenie liczby stanowisk handlowych. 2) Wskazane w PFU umiejscowienie instalacji fotowoltaicznej ma charakter orientacyjny. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania pod warunkiem zapewnienia pokrycia co najmniej 30% zapotrzebowania targowiska na energię elektryczną z odnawialnych źródeł energii. 3) Wykonawca w cenie ryczałtowej zawrze wszelkie koszty wynikające z wykonania robót przygotowawczych jak np. wykonania tymczasowych dróg dojazdowych, koszt wycinki i karczowania roślinności, niwelacji skarp, poboczy czy istniejących ciągów komunikacyjnych w celu wykonania robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej. 4) Zamawiający posiada i udostępnia aktualną mapę do celów projektowych (załącznik nr 11 do SIWZ), warunki techniczne przyłączenia Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego "Płonia" Sp. z o.o. (załącznik nr 12 do SIWZ), warunki techniczne przyłączenia do sieci ENEA Operator Spółka z o.o. (załącznik nr 13 do SIWZ) oraz Opinię geotechniczną (załącznik nr 14 do SIWZ). 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy i odstąpienia od wykonania robót budowlanych po uzyskaniu pozwolenia na budowę - w takim przypadku Wykonawca otrzyma zapłatę w wysokości określonej w ofercie kwoty za projekt. Z chwilą zapłaty Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, całość autorskich praw majątkowych, praw zależnych oraz prawo zezwalania na wykonywanie praw zależnych na polach eksploatacji wymienionych w umowie (załącznik nr 7) do dokumentacji, a także własność nośnika, na którym utrwalono opracowanie oraz własność wszystkich egzemplarzy dokumentacji. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić bezproblemowy dostęp do istniejącego budynku mieszkalnego.


II.4) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45100000-8,

45233200-1,

45233300-2,

45200000-9,

45310000-3,

45213112-1,

45213141-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenie do dnia 09 sierpnia 2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy. Zmienioty termin zakończenia - do 15 września 2019 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po rozpoczęciu przez projektanta działającego z ramienia wykonawcy prac związanych z opracowaniem koncepcji zagospodarowania terenu nasunęły się mu wątpliwości co do rzeczywistego usytuowania budynków w terenie. Powołany uprawniony geodeta potwierdził rozbieżności pomiędzy mapą do celów projektowych, a rzeczywistym usytuowaniem budynku. W związku z powyższym zaistniała konieczność opracowania nowej mapy do celów projektowych, termin uzyskania której to 29 marca 2019 r. Wszelkie prace projektowe do tego terminu musiały zostać przerwane. Wykonawca zadeklarował, że zmieniając organizację robót jest w stanie nadrobić część opóźnienia i zakończyć przedmiot umowy do 15 września 2019 r. Błąd w mapie do celów projektowych, a więc dokumencie, do którego sporządzenia wymagane są szczególne kwalifikacje został zweryfikowany przez profesjonalistę, którego szczególne kwalifikacje zawodowe umożliwiły wykrycie wady, tj. projektanta. Jest to okoliczność, której zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia. Powyższe wyczerpuje przesłanki stosowania art. 144 ust. 1 pkt 3) ustawy pzp.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.