eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-06

Ogłoszenie nr 560077753-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.

Sępólno Krajeńskie: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559680-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510155391-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 92350949000000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 894 210, e-mail inwestor@gmina-sepolno.pl, faks 523 894 220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-sepolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Irg.271.11.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie, zgodnie z decyzjami Starosty Sępoleńskiego nr AB.6743.378.2016, AB.6743.377.2016 z dnia 28.12.2016 r., nr AB.6743.373.2016, AB.6743.374.2016, AB.6743.375.2016 z dnia 23.12.2016 r. oraz Wojewody Kujawsko-Pomorskiego nr WIR.I.7843.2.466.2016.MJ z dnia 06.03.2017 r. Część 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie zadanie nr 1 ul. Radosna - Chojnicka. Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6743.378.2016 z dnia 28.12.2016 r. oraz Wojewody Kujawsko-Pomorskiego nr WIR.I.7843.2.466.2016.MJ z dnia 06.03.2017 r 1) Zakres rzeczowy zadania: o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 581,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 250 mm 28,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej ciśnieniowy PE 100 403,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej ciśnieniowy PE 100 66,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 mm 21,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 160 102,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE 100 135,00 mb Razem sieć kanalizacji sanitarnej 1336,00 mb o Tłocznia ścieków - zbiornik żelbetowy Teren przy tłoczni oświetlony zostanie za pomocą samoistnej latarni solarnej H = 6 m wyposażonej w oprawę LED o mocy 15 W i wyposażonej w ogniwa fotowoltaiczne o mocy 2 x 100 Wp. o Przepompownia mokra - zbiornik z polimerobetonu Teren przy tłoczni oświetlony zostanie za pomocą samoistnej latarni solarnej H = 6m wyposażonej w oprawę LED o mocy 15 W i wyposażonej w ogniwa fotowoltaiczne o mocy 2 x 100 Wp. o Pompownia przydomowa 2 szt. 2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 8,12 i 13 do niniejszej SIWZ. Część 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie zadanie nr 2 ul. Osiedle Leśne Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6743.377.2016 z dnia 28.12.2016 r. oraz Wojewody Kujawsko-Pomorskiego nr WIR.I.7843.2.466.2016.MJ z dnia 06.03.2017 r 1) Zakres rzeczowy zadania: o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 333,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej ciśnieniowy PE 100 390,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 6,00 mb o (jako odcinek rozprężny przed studnią połączeniową) o Przyłącza kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej PVC 200 mm 248,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej PVC 160 mm 45,00 mb Razem sieć kanalizacji sanitarnej 1 022,00 mb o Tłocznia ścieków - zbiornik żelbetowy Teren przy tłoczni oświetlony zostanie za pomocą samoistnej latarni solarnej H = 6 m wyposażonej w oprawę LED o mocy 15 W i wyposażonej w ogniwa fotowoltaiczne o mocy 2 x 100 Wp. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie zadanie nr 3 Plaża - Oś. Leśne Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6743.373.2016 z dnia 23.12.2016 r. 1)Zakres rzeczowy zadania: o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 301,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej ciśnieniowy PE 100 363,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 4,00 mb (jako odcinek rozprężny przed studnią połączeniową) o Przyłącza kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej PVC 200 mm 71,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej PVC 160 mm 55,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PE 100 22,00 mb Razem sieć kanalizacji sanitarnej 816,00 mb o Przepompownia mokra - zbiornik z polimerobetonu Teren przy tłoczni oświetlony zostanie za pomocą samoistnej latarni solarnej H = 6 m wyposażonej w oprawę LED o mocy 15 W i wyposażonej w ogniwa fotowoltaiczne o mocy 2 x 100 Wp. 2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 9, 12 i 13 do niniejszej SIWZ. Część 3: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie zadanie nr 4 ul. Wiklinowa, Storczykowa, Bratkowa, Wrzosowa, Liliowa, Chabrowa, Tulipanowa, Różana, Topolowa, Owocowa Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6743.374.2016 z dnia 23.12.2016 r. 1) Zakres rzeczowy zadania: o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 2 808,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej ciśnieniowy PE 100 371,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 6,00 mb (jako odcinek rozprężny przed studnią połączeniową) o Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 mm 30,00 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 160 mm 294,00 mb o Przebudowa odcinka kanalizacji tłocznej na grawitacyjny PVC 200 mm 74,00 mb Razem sieć kanalizacji sanitarnej 3 583,00 mb o Tłocznia ścieków - zbiornik żelbetowy Teren przy tłoczni oświetlony zostanie za pomocą samoistnej latarni solarnej H = 6 m wyposażonej w oprawę LED o mocy 15 W i wyposażonej w ogniwa fotowoltaiczne o mocy 2 x 100 Wp. 2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 10 i 13 do niniejszej SIWZ. Część 4: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie zadanie nr 5 ul. Niechorska - Rzeczna Opracowanie na podstawie decyzji Starosty Sępoleńskiego nr AB.6743.375.2016 z dnia 23.12.2016 r. 1) Zakres rzeczowy zadania: o Kanał kanalizacji saniternej, grawitacyjny PVC 200 mm 1 547,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej ciśnieniowy PE 100 155,00 mb o Kanał kanalizacji sanitarnej, grawitacyjny PVC 200 mm 6,00 mb (jako odcinek rozprężny przed studnią połączeniową) o Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 51,20 mb o Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 160 282,50 mb Razem sieć kanalizacji sanitarnej 2 041,70 mb o Przepompownia mokra - zbiornik polimerobeton Teren przy tłoczni oświetlony zostanie za pomocą samoistnej latarni solarnej H = 6 m wyposażonej w oprawę LED o mocy 15 W i wyposażonej w ogniwa fotowoltaiczne o mocy 2 x 100 Wp. 2) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załączniki nr 11 i 13 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dla wszystkich części ( 1- 4) 1) Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: a) Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, b) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, c) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego, d) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, e) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, f) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, g) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczeniowych, h) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, i) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. j) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji. k) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane. l) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. m) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. n) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, o) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z przedłożeniem Zamawiającemu 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania. p) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia dróg, chodników, poboczy poprzez doprowadzenie do stanu pierwotnego. q) Projekt czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zostanie opracowany staraniem i kosztem Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywać będzie również obowiązek jego wprowadzenia kosztem własnym w miejscu prowadzenia robót i utrzymania go również kosztem własnym przez cały czas ich trwania. W projekcie czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić swobodny/bezkolizyjny dojazd do posesji przez cały okres trwania realizacji zadania. 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, którego zakres zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia Rozdział II pkt 2.2 SIWZ - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) a) Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę tj. operatorzy maszyn i urządzeń, pracownicy fizyczni, instalatorzy sieci kanalizacji sanitarnej, instalatorzy sieci elektrycznej. b) rodzaj czynności : - roboty montażowe przy wykonywaniu sieci i przyłączy kanalizacyjnych - roboty ziemne - roboty w zakresie instalacji elektrycznych c) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia postawionych wymagań zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ- ogólne warunki umowy. Powyższe zapisy nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.


II.4) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45100000-8,

45200000-9,

45311000-0,

45315300-1,

45233142-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 25.07.2019 r. do dnia 20.12.2019 r. - aneksowano do dnia 30.04.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sępólno Krajeńskie zadanie nr 4 ul. Wiklinowa, Storczykowa, Bratkowa, Wrzosowa, Liliowa, Chabrowa, Tulipanowa, Różana, Topolowa, Owocowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 25/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych HYDROPEX Sp. z o. o., Sp. k., , ul. Sosnowa 6, 77-400, Złotów, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2000000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wydłużenie terminu realizacji umowy do dnia 29.05.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie faktyczne: Wobec wprowadzenia przez Rząd Rzeczpospolitej Polski stanu zagrożenia epidemicznego w związku z zakażeniami wirusem SARS- COV-2, Wykonawca poinformował, że termin ukończenia umowy jest poważnie zagrożony. Obecna sytuacja w kraju zobligowała Wykonawcę do wprowadzenia odpowiednich procedur oraz restrykcji opartych na ustawie zwalczającej koronawirusa w wyniku czego wydajność produkcyjna zmniejszyła się o połowę. Ponadto z powodu opieki nad dziećmi zmniejszyła się liczba pracowników będących w gotowości do pracy. Należy również podkreślić, że w obecnej sytuacji epidemiologicznej związanej z wystąpieniem COVID-19 w jakiej się znajdujemy i wprowadzonymi obostrzeniami w naszym państwie oraz instytucjach, znacznie utrudniony i ograniczony jest kontakt z przedstawicielami poszczególnych jednostek przez co czynności odbiorowe w tym okresie znacznie mogą się wydłużyć i potrwać od kilku do kilkudziesięciu nawet dni. Uzasadnienie prawne:Biorąc pod uwagę okoliczności faktyczne wskazane powyżej zasadnym jest dokonanie zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 3 Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Należy uznać, że sytuacji związanej z epidemią koronawirusa i konsekwencjami tego zdarzenia Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy z Wykonawcą. Ponadto, na mocy art. 15r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) istnieje możliwość dokonania przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą zmiany umowy po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy. b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.