eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego w ramach projektu Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań socjalnych"



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 560077185-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Busko-Zdrój: "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego w ramach projektu Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań socjalnych"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie będzie dofinansowane w ramach Działania 7.3 "Infrastruktura zdrowotna i społeczna" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527284-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 94877-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 105206-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52369500000000, ul. ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 705 200, e-mail urzad@umig.busko.pl, faks 413 705 290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego w ramach projektu Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań socjalnych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSID.271.22.2017.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. "Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego w ramach projektu Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań socjalnych" Przedmiot zamówienia polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: ? - konstrukcyjno-budowlanej, ? - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ? - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz ustanowieniu koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego pełniącego funkcję kierownika. Zamawiający wymaga, aby Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego w każdej z wymaganej specjalności posiadali uprawnienia bez ograniczeń. Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie obejmowało w szczególności: a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane b) zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne zadaniem - w związku z tym nadzór nad realizacją umowy na roboty przez zespół specjalistów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego Prawa Budowlanego; c) organizację i koordynację całego zadania; d) kontrolę prawidłowej i terminowej realizacji inwestycji, w tym zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowy przedstawionym przez wykonawcę oraz weryfikację wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie wykonywania prac, mających wpływ na harmonogram robót; e) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcję wad usuwanych przez Wykonawcę; f) reprezentowanie Zamawiającego na budowie we wszystkich kwestiach technicznych związanych z realizacją inwestycji; g) kontrolę prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z projektem budowlanym i wykonawczym, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; h) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, oraz wykorzystywanych wyrobów budowlanych. Inspektor Nadzoru nie może dopuścić do zastosowanych wyrobów i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; i) w przypadku stwierdzenia wad projektowych albo konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji robót - przygotowanie pisemnego wystąpienia do projektanta, uzasadniającego i opisującego wprowadzenie koniecznych zmian; j) pisemne opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia proponowanych przez Wykonawcę i Zamawiającego; k) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; l) udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, oraz potwierdzenie usunięcia wad i usterek wskazanych w protokołach odbioru; m) potwierdzanie stopnia zaawansowania prac budowlanych, jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót; n) informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na zmianę terminu i kosztów realizacji inwestycji; o) koordynacja działań w zakresie współpracy z projektantami; p) analizę zaproponowanych przez Wykonawcę robót zmian w stosunku do dokumentacji, w tym zmianę technologii wykonania elementów robót (projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku 2 do SIWZ. Do realizacji zamówienia wobec osób wymaganych nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

71541000-2,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
06/07/2017 - 09.11.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego w ramach projektu Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań socjalnych"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Obsługi Inwestycji EKO-INWEST Krystyna Wiorek, biuro@ekoinwest.kielce.pl, ul. Wapiennikowa 19 A, 25-112, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 47154.47 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez dodatkowy okres czasu, co wiąże się z dodatkowym wynagrodzeniem Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w Umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Termin zakończenia robót dla Wykonawcy inwestycji, nad którą sprawowany jest nadzór inwestorski określony został jako 17.04.2019r. Z tego też powodu następuje konieczność wydłużenia okresu sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z powyższym, na podstawie zapisów § 4 ust. 2 i § 27 Umowy Nr 49/RSID/2017 z dnia 06.07.2017r. oraz pkt. 25 ppkt. 25.2 SIWZ oraz zapisów § 1 ust. 3 Aneksu nr 3 z dnia 08.02.2019r. do Umowy nr 49/RSID/2017 z dnia 06.07.2017r., dokonuje się następujących zmian w przedmiotowej umowie: 1) w § 4 "OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY" pkt.1 otrzymuje brzmienie: " 1. Umowa na nadzór nad realizowaną inwestycją zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji tj. szacunkowo - do dnia 17.04.2019r. i 84 miesiące od zakończenia inwestycji na czynności wynikające z okresu rękojmi." 2) Zmianie ulega w § 11 pkt. 1 uzyskując nowe brzmienie: "1. Całkowite wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy, za pełnienie obowiązków określonych w niniejszej Umowie wynosi: 64 765,32 złotych* (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt pięć złotych i 32/100)" * Wartość wynagrodzenia podstawowego: 58 000,00 zł Nadzór inwestorski pełniony przez okres 583 dni (od 06.07.2017r. do 08.02.2019r.) Kwota za sprawowanie nadzoru inwestorskiego za 1 dzień wynosi: 58 000 zł / 583 dni = 99,49 zł Ilość dodatkowych dni za sprawowanie nadzoru inwestorskiego: 68 dni (od 09.02.2019r. do 17.04.2019r.) czyli: Zwiększa się wartość wynagrodzenia o kwotę: 99,49 zł x 68 dni = 6 765,32 zł 2) w §15 "ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZABEZPIECZENIE WYKONANIA UMOWY" pkt. 3 otrzymuje brzmienie: "3. Wykonawca udziela Zamawiającemu zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w kwocie stanowiącej 10% ceny brutto wykonania przedmiotu umowy, tj. kwoty 6 476,53 PLN (słownie: sześć tysięcy czterysta siedemdziesiąt sześć złotych i 53/100 ).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.