eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją oraz druk materiałów poligraficznych na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych Dni Krakowa 2020, Dzień Otwarty Magistratu 2020, PIT/Karta Krakowska oraz EKOrEWOLUCJA



Ogłoszenie z dnia 2020-05-05

Ogłoszenie nr 560076809-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.

Kraków: Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją oraz druk materiałów poligraficznych na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych Dni Krakowa 2020, Dzień Otwarty Magistratu 2020, PIT/Karta Krakowska oraz EKOrEWOLUCJA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512394-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540030915-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510052127-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 35155435300000, ul. plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48126161508, e-mail info@um.krakow.pl, faks +48126161236.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją oraz druk materiałów poligraficznych na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych Dni Krakowa 2020, Dzień Otwarty Magistratu 2020, PIT/Karta Krakowska oraz EKOrEWOLUCJA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR-10.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowej typu outdoor wraz z ekspozycją oraz druk materiałów poligraficznych na potrzeby realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych Dni Krakowa 2020, Dzień Otwarty Magistratu 2020, PIT/Karta Krakowska oraz EKOrEWOLUCJA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikiem.


II.4) Główny kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV:

79342200-5,

79800000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot umowy będzie realizowany od dnia zawarcia umowy do 23 grudnia 2020 r., z zastrzeżeniem, że poszczególne kampanie będą realizowane w poniższych terminach: 1. Kampania I (Dni Krakowa 2020): od 25 maja do 30 czerwca 2020 r.; 2. Kampania II (Dzień Otwarty Magistratu 2020): od 25 maja do 7 czerwca 2020 r.; 3. Kampania III (PIT/Karta Krakowska): od 20 marca do 30 kwietnia 2020 r.; 4. Kampania IV (EKOrEWOLUCJA): od 1 kwietnia do 15 grudnia 2020 r. zgodnie z harmonogramem ekspozycji zawartym w załączniku do umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Koneser Sp. z o.o., , ul. Szlak 39/3 , 31-153, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 77999.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/04/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zakres zmian w sekcji V.4) INFORMACJE DODATKOWE

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Sytuacja epidemiczna w Polsce i na świecie związana z rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19 oraz zalecenia służb sanitarnych dotyczące radykalnego ograniczania kontaktów wraz z zaostrzeniem wymogów sanitarnych i niemożność pełnej realizacji przedmiotu umowy, tj.: prowadzenia Kampanii I "Dni Krakowa" oraz Kampanii II "Dzień Otwarty Magistratu" zgodnie z harmonogramem ekspozycji zawartym w załączniku do umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Na podstawie art. 15r ust. 4 pkt 3 wprowadzonego do ustawy z dnia 02.03.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz. 374) ustawą z dnia 31.03.2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U z 2020r. poz. 568) w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 oraz art. 144 ust. 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz §9 pkt 1 umowy W/I/981/KS/70/2020 z dnia 12 maca 2020 r. zmienia się zakres przedmiotowy umowy w taki sposób, że zamiast Kampanii I "Dni Krakowa" wprowadza się Kampanię I "Płać podatki w Krakowie", a zamiast Kampanii II "Dzień Otwarty Magistratu" wprowadza się Kampanię II "30 lat Samorządu". W konsekwencji wprowadza się następujące zmiany do umowy: 1. w §1 ust. 2 pkt 2.1 otrzymuje brzmienie: "2.1. Kampania I (Płać podatki w Krakowie): realizowana będzie w IV kwartale 2020 roku, przez minimum 36 dni; daty zostaną ustalone w trybie roboczym, o czym Strony poinformują się nawzajem pisemnie"; 2. w §1 ust. 2 pkt 2.2 otrzymuje brzmienie: "2.2. Kampania II (30 lat Samorządu): realizowana będzie w IV kwartale 2020 roku przez minimum 14 dni; daty zostaną ustalone w trybie roboczym, o czym Strony poinformują się nawzajem pisemnie". Wysokość zaciągniętego przez Zamawiającego zobowiązania zostaje zmniejszona do kwoty 82 322,67 zł brutto, w tym stawka podatku VAT 23%. Zamawiający zrezygnowała z tych części umowy, które zmuszałyby do bezpośredniej dystrybucji materiałów poligraficznych (ulotki i plakaty). Nie wiadomo bowiem, czy ze względu na sytuację epidemiczną, taka dystrybucja będzie możliwa do przeprowadzenia. Pozostały zakres przedmiotu zamówienia pozostaje bez zmian.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.